Haavisto pahoitti mielensä ja alkoi itkemään.

voivoisentään

Haavisto myös liikuttui kertoessaan helsinkiläisen bussivarikon työyhteisön tapahtumista. Jotkut kuljettajista olivat kieltäytyneet kyydittämästä yövuoron jälkeen kotimatkalle lähteneitä maahanmuuttajasiivoajia.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000005979284.html

34

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi-suomalaisille

      Eikös tuo haavisto voisi lähteä itse kuskaamaan noita pesijöitä, kai se omistaa kupla volkkarin vielä ?

      • EnsioToisio

        Eukko kun oli koululla töissä ja joku bussilakko,kunta ilmoitti että koulun henkilökunta ei saa kuskata lapsia kouluun vaikka asuu naapurina.Joku vakuutus juttu?


    • Yhyy

      Kaupunki järjestää kuljetukset tai taksilla jotka voi vähentää verotuksessa?

    • Ruskeanreiänritari

      Haavisto voi järjestää oman "ruskean" kuljetuksen, kaikille näille "väärinymmärretyille".

    • ei-erityiskohtelua

      Ei varmaan ollut mitään tekemistä työntekijöiden taustan kanssa. Olisi kieltäydytty jos olisvat olleet savosta.

    • bussinsiivoojat

      Paljon Sri lankalaisia.
      Tekevät oikeasti töitä ja
      osaavat ajaa omaa autoa.
      Tunnen vain yhden, mutta
      hänkään ei jää itkemään vaan
      omalla työllään ansaitsee elämänsä.
      Ei Pekan itku auta.
      Vain välimeren eteläpuoliset
      eivät kunnolla kykene mihinkään.

      • Jihadistit

        Pystyvät kyllä raiskaamaan ja kurkkuja leikkaamaan.


    • pekeaurus

      Pekka Sauri voisi käsivarresta ohjaamalla auttaa rasismin uhreja kuten hän urheasti on ennekin toiminut.

    • enjummartanut

      Kieltäytyneet kuljettamasta millä ?Jos on kyseessä linjalla oleva bussi niin matkalipun maksamalla pääsee kyytiin. Vai tarkoittiko Pekka kenties ,että kuskien pitäisi omilla autoillaan kuskailla siivojia kimppakyytinä.

      • Tätä samaa mietin. Ei kenenkään tarvitse ainakaan vapaalla ketään kotiin kuskata.


    • sipicity

      Kuinka moni Suomalainen itkee kun ei ole rahaa terveydenhoitoon, lääkkeisiin, vuokraan...
      Mutta öljysheikeille on pöydät koreina ja kelagold vinkuu tauotta!

    • vai.sillä.tavalla

      eikös nämä sri lankalaiset ole niitä mitä tämä kaupungin alihankkijafirma tuo sieltä kehitysmaasta. Pekka haavistoa on kustu taas simmuun eikö nyt kusija ole antoonio.

    • Voivoii

      Vähänpä nämä politiikot voi asioille tehdä, itkeä korkeintaan? Jos meillä on näin avuttomia päättämässä omista asioistamme ja tekemässä niille parannuksia niin voi voi..olisiko syytä mennä itseensä ja TOIMIA.

    • vai.voisiko

      Voisi vähän liikuttua myös lapsiin kohdistuvista vakavista seksuaalirikoksista...

      • Noworryyyyy

        Pekka pojalla ei taida olla lapsia. Ei siitä nyt puhuta keksitään jutun juurta jostsin muusta?


      • nextisbest
        Noworryyyyy kirjoitti:

        Pekka pojalla ei taida olla lapsia. Ei siitä nyt puhuta keksitään jutun juurta jostsin muusta?

        Onhan sillä se Nexari.
        Tai ei se ehkä enää ole, mutta oli se silloin kun Pekka sen pokasi.
        Onhan se pysynyt kehissä aika kauan mutta parempaa siipeä on ehkä vaikeaa löytää.
        Vanhassa vara parempi, sanoi Vihreä (DenGröna) kun nuorta tahtoi.


      • vainsuomalaisia
        Noworryyyyy kirjoitti:

        Pekka pojalla ei taida olla lapsia. Ei siitä nyt puhuta keksitään jutun juurta jostsin muusta?

        Niin, nämä raiskauksethan on kohdistuneet vain suomalaisiin, joten ei mitään kovin mielenkiintoista.


    • jjjsss

      "Jotkut kuljettajista olivat kieltäytyneet kyydittämästä yövuoron jälkeen kotimatkalle lähteneitä maahanmuuttajasiivoajia."

      Naiskuljettaja? pimeä yö lauma mamuja on se ihme jos ei Haavistolta löydy ymmärrystä kuljettajalle

    • HamekangastaPekalle

      Ei herran tähden, ei taida miehen psyyke olla palanssissa, jos tuollaisesta itkua tihuuttaa. Menisi itse niitä kuskaamaan ja ottamaan turpaan, niin tietäisi, mitä ihmiset työssään joutuu kestämään.

    • julukiaa-roistoiluaa

      Eläimellisyys näin valoilleen, kun näitä noita tänne otetaan paateroitavaksi.

    • Latohaka

      No mutta. Eikös ne bussi ja ratikka kuskit ole jo suurin osa mamuja itsekin? Näin luin aika vasta jostain lehdestä.

      • PerFinn

        Suvakit keksii väittää tarpeensa mukaan juttuja.Yhdessä oli että ulkolaiset insinöörit pesee busseja,ei suomalaiset insinöörit men peseen,no ei oo tarkoituskaan sillä koulutuksella.


    • Mikkiimuri

      Liikuttui luultavasti itsestään muistaessaan vastapuolensa, kuinka se olisi Norjašsa vain siivoojan apulainen ilman hänen hoivaansa.

    • ei.substanssia

      Haavisto on hyvä esiintymään, mutta puheissa ei ole mitään todellista sisältöä.

    • Varikonasiat

      Pekka joutuu vielä selittelemään sanomisiaan, tästä asiasta.
      Varikon henkilökunnalla. On hieman erillainen näkemys tilanteesta.

    • VirheäLiittoTaas

      Siis itkikö Pekkaliini MIESsiivoojien perään ??

    • kajskasj

      90-luvulla tästä haavistosta olisi sanottu että v*tun pelle. Ihan hyvä sanonta nykyäänkin.

    • aasialaistatyöntekoa

      Kunnon työtätekeviä pakolaisia, jotka ansaitsevat oman palkkansa.
      Pekan kannattaisi itkeä suomalaisten vuosikymmeniä veronsamakseneitten
      vanhusten puolesta, joilla ei ole vara lääkkeisiin ja vaippoihin.
      Bussin siivoojat pääsevät kyllä majapaikkoihinsa, vaikka
      heitä ei laittomasti niihin kuljeteta.
      Kyllä politiikkaa saa tehdä, mutta ei väärillä argumenteilla.
      Tarvitsemme näitä aasialaisia työntekijöitä jotka tienaavat
      verorahoja niiden edestäkin. jotka eivät halua työtä tehdä.

    • kulttuurierot
    • hintti-on-hintti

      Piti siis puhua Oulun matujen pedofilia-raiskauksista, niin Pekka kävikin puhumaan joidenkin matujen bussikyydeistä....?
      Tuossa ei varmasti ollut kysymys matuihin kohdistetusta syrjinnästä, myös kantasuomalainen olisi jäänyt ilman kyytiä.

    • jokuroti

      Kaikennäköisiä ylineuroottisia homoja Suomalaiset sinne eduskuntaan on valinnukin.
      No 2/3 suomalaisista syö mieliala lääkeitä Pitäs äänestysoikeus poistaa tollasilta
      Äänestysoikeus pitäs olla vain selväjärkisillä Suomalaisilla ei mieliala lääkeitä popsivilla Vihervassareilla.

      • VihreänAallon-Touko

        Tilini näytti miinusta niin hups huomasin parantuneeni ja olen TAAS Vihreä-ehdokas...


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe