Ainahan siellä haikaillaan juomisen perään ja muistellaan niitä vanhoja, kunnollisia biletysvuosia....
AA-kerhossa ei ole ongelmana alkoholi vaan sen puute
4
134
Vastaukset
- Ylpa
Naurettavaa kuunnella kun isot ihmiset kilpailevat puheissaan keskenään siitä kuka on sammunut eniten ja kuka on lyönyt puolisonsa silmät mustimmiksi - ja kaikki on ollut Korkeimman Voiman johdatusta.
- kentietäää
Niin ja lasketaan jopa päivissä ja minuteissa kauan ollaan oltu ottamatta.
Monet AA-laiset käy ulkomailla kännäämässä. - Raittiutta_harjoitteleva
Mistä tiedät, että käyvät ulkomailla ryyppäämässä? Mä olen huomannut, että monista AA-raittiista tulee raitistumisen myötä kovia kahvinarkkareita. Onneksi ryhmiä on erilaisia, vaikka syrjäseudulla asuvilla ei niitä vaihtoehtoja kauheasti ole.
- Juki5
Mulla kyllä pelkkää hyvää sanottavaa AA.sta. Hommaan vähän niinkuin kuuluu puhua siitä juomisesta ja toipumisesta eikä säästä.
Perusopetuksen ja raittiuden sekä istutuksen AA.han sain
https://www.fenix-klinikat.fi/
jossa AA nostetaan korkeaan arvoon. Vertaistuki ja minnesota hoito on paras lääke alkoholismi. Minnesota hoidossa saadaan raittius ja raittiuden ylläpito tapahtuu AA.ssa. Ainakin itsellä toimii ja, niin... maailmassa 2 miljoonalle muullekin, jotka ovat saaneet kestävän raittiuden AA.n kautta😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san201574Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501120
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182950Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 89877
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114868Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867