Eli mikä oli teidän bmi kun kuukautiset loppui ''kokonaan'' eli ei vaan jääneet välistä kerran/pari vaan ei tullut ollenkaan (kunnes lihoitte)?
Mikä oli teidän bmi kun kuukautisenne loppui?
8
460
Vastaukset
- Eimikä
Bmistä en tiedä mutta lihoin n 4 kokoa 3-4 kuukaudessa. Olin aivan loppu myös henkisesti tästä syystä. Lääkäri (mies, höh) ei edes löytänyt mistä johtui huono olo, gyne oli se joka sen ymmärsi.
- Gtlw
Mulla loppuu aina tosi 'korkeassa painossa' aika pian kun menee alipainon puolelle.
- anamiawarrior
Riippuu tilanteesta. Oma "biologinen normaalipaino" eli ns. hyvinvointipaino on BMI 20.
Kun on anoreksia-/ortoreksiakausi, menkat jää yleensä BMI 18 tienoilla. Aiemminkin, jos liikkuminen on ollut todella massiivista.
Kun on bulimiakausi, menkat jää aika lailla missä painossa tahansa. Nyt pitkän bulimiakierteen jälkeen BMI on 20,8 mutta menkkoja ei ole tullut aikoihin. - nykyäänterve
Siinä alipainon rajalla eli BMI 18.5
- Anonyymi
Mulla on hormonaalinen ehkäisy jaksanut pitää kuukautisia käynnissä aika hyvin, mutta nyt tuntuu hiipuvan. Ennen säännöllinen kierto on ihan sekaisin ja en ihmettelisi, jos milloin tahansa menkat loppuisi. Bmi 16,5 ja vielä siis tulee joskus pari päivää vuodontapaista. Hormonaalinen jaksaa pitää käynnissä vielä, muttei loputtomiin, jos ei aliravitsemus korjaannu. Hiukset alkoi tippua tuppoina jo aikoja sitten, mutta kuukautiset vielä jotenkin pyörii. Todella yksilöllisiä asioita.
- Anonyymi
Ite olen 180cm/48kg ja kuukautiset toimii normaalisti.
Syön paljon rasvoja, mikä varmaan on syynä.- Anonyymi
painoindeksisi on 14,8. Miten et voi lihoa jos syöt rasvaa?
- Anonyymi
Mulla on kuukautiset edelleen ja mitat on 167/40 :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,342200Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921995Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881961MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131673Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241637Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911527Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11514Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491330Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761228Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351199