Päämäärä saavutettu

XLmies

Lähdin ohuesta 15cm kalusta treenaamaan, Hyvä jos kondomi pysyi nainnin aikana, eikä aina pysynytkään. Nyt on tavoite saavutettu, pituus noin 18cm ja sitä en yrittänyt edes suuremmin treenata kun 15cm pärjäsi jo ihan hyvin pituuden puolesta. Olen siis siirtynyt pysyvästi XL-kondomeihin, koska normaaleja on nykyään vaikea saada seisovaan kaluun kun ovat niin tiukkoja.

Kannattiko? No sanotaan että jos olisin tiennyt millainen urakka se on niin en olisi lähtenyt, mutta en kyllä jälkeenäin kadu, kyllä kelpaa. Ylläpitävää treeniä kerran pari viikossa ja se on siinä. Älkää kysykö miten treenasin, koska en kerro. Koko homman idea on, että etsit itse tiedot ja kokeilet mikä sopii sinulle.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katkera

      Ootko katkera kun oot xl mies?

    • Kulliduunari

      Kiva kuulla että onnistunu treenit. Itsekkin aloin ihan vaan hetken mielijohteesta kasvattaa kullia. Semmoinen iltojen kiva pikku lisäharrastus. En mäkään jaksa tähän eritellä mitä kaikkee tule tehtyä ja milloinka, mut tuloksia on saatu jo kuukauden jälkeen. Hienointa ku kulli seisoo aamusta sinisenä kuin teini-iässä.

    • Ehkäehkäei

      Juu...itsekin taannoin kokeilin tuota luonnollista kasvatusta jelqausta tms. 2-3 kk mut ei sitä hitto jaksanu. Välillä kulli oli todella arkanakin. Pituuteen ja paksuuteen ei mielestäni tullut mitään muutosta mutta sen mitä se kyllä teki niin kalu seisoo nyttemmin todella vahvana ja jykevänä juuresta. Jos lähtökohta oli täydessä kovuudessa noin 10-15 prosentin seisokki niin nykyään menee reilusti yli 45 astetta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe