Tilanne Ei ole enää hallinnassa- todellisuus

RamsayHunr

Edelleen ihmettelen , miten maassamme voi ja saa olla yhä tuhansia henkilöitä joille ei ole myönnetty turvapaikkaa. Kansalaisille valehdellaan päin naamaa että tilanne on viranomaisten hallinnassa. Se ei sitä todellakaan ole ja ihmiset tietävät sen. Jos maassamme elää laittomasti eri arvioiden mukaan useita tuhansia palautettavia, joita lähtömaat(Irak) ei suostu ottamaan vastaan. Sitten väitetään että tilanne on hallinnassa???? Viranomaiset - etupäässä sisäministeri ja pääministeri; Nyt on puheiden aika loppua ja kaikenmaailman seminaarien ja on saatava laittomasti maassa oleskelevat takaisin kotimaihinsa.
Miten uskottavaa on koko turvapaikkahakuprosessi, mikäli täällä saa jatkaa rikoksia , jopa eri tukimuodoista nauttien. En luota enää maamme päättäjiin. Odineille on jatkossakin kysyntää mikäli näitä kielteisen päätöksen saaneita ei palauteta.

54

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.on

Aivan samaa mieltä kanssasi ollaan. Sitä kun ollaan EU:n talutusnuorassa ja sääntöjen alamaisena, niin rikollisia ei saa ennakolta pidättää, vaan vasta sitten, kun he ovat tehneet vaikkapa Turun kaltaisen puukotuksen. Edeltä käsin ei siis voi poliisi eikä saa ketään pidättää ja panna turva säilöön, vaikka kuinka olis vaarallinen, vasta sitten, kun tekee murhan.
      Britannia on viisas maa, siellä halutaan erota EU.n määräys vallasta. Vaikka Britannia on vielä ollut jäsenmaa, niin siltikään sinne ei ole päästetty pakolaisia kanaalin yli eikä ali.
      Täälä vain lepsuillaan koko ajan, kun halutaan olla Eu.n mallimaa. Voi miten raskas prosessi tämäkin turun puukottajan tapaus oli ja hirmu kallis meille veron maksajille. Tuli vaan rutkasti töitä ja palkkaa asianajajille ja tuomareille. Koko oikeudenkäynti ollut alusta loppuun saakka yhtä sirkus pelleilyä, eikä loppua ole vieläkään näköpiirissä. Tämä murhamies saa vain jatkaa pelleilyään ja vaikka kuinka itse on sanonut olevansa terrorismi tarkoituksessa liikkeellä, niin silti pitää näillä puolustajilla muuta väittää, että saisi jatkaa joutavaa oikeus käsittelyä ja sen myötä lisää rahan tuloa. Kaikista yksinkertaisin ratkaisu ja kaikkia tyydyttävä ratkaisu olisi ollut se, että poliisi olisi ampunut tekijän kerralla selväksi. Muualla näin tehdäänkin, mutta meillä kun pitää noudattaa tunnon tarkasti niitä joutavan päiväisiä sääntöjä

• 666999

Totta puhut. eu ei ole kuin eliitin temmellys kenttä. Saatatanat myivät itsenäisyytemme. Eihän täällä suomessa ole poliitikoilla mitään vastuuta, omista tekemisistään. Tuollaiset stubit, kataiset ja orpot käärmeensikiöt. Sitten kun tulee tilinteon aika, vedotaan siihen että silloin oltiin Brysselin talutus nuorassa.

• Miksimiksimiksi

Niille pitää panna kova kovaa vasten. Paapomisen katsovat heikkoudeksi. Miksi Suomi laittaa kehitysapuun satoja miljoonia, mutta ei vaadi vastapalvelusta. Niilläkin rahoilla voisi turvata vanhusten säällisen hoidon julkisella puolella.

• Rajavalvonta tulisi palauttaa heti, ja maassa laittomasti olijat tulee koota palautuskeskuksiin odottamaan palautusta. sitä ennen tietenkin pitää laatia laki palautuskeskuksista koska eihän ketään laittomasti saa ruveta minnekkään kokoamaan.

lakia tulisi muuttaa myös niin että vastaanottokeskuksia voisi perustaa vain rajalle eli esim Tornioon jossa tp-hakijat odottaisivat aidatulla alueella turvallisissa hyvissä oloissa sitä saavatko turvapaikan vai ei niin ei tapahdu enää sitä että tänne sitten jää pyörimään porukkaa joilla ei ole lupa olla täällä.

Tämä on ihan järkyttävää tämä nykymeno. Mutta Raamatusta voimme lukea että lopun aikana ihmiset pyörivät paikasta toiseen erittäin aktiivisesti

• Palle-Hermanni

Voisit mennä sen raamattusi kanssa vaikka jonnekin hoitoon

• Palle-Hermanni kirjoitti:

Voisit mennä sen raamattusi kanssa vaikka jonnekin hoitoon

Miksi?

241 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia. 2

Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."

3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?" 4

Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. 5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. 6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu. 7

Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin. 8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua. 9

Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. 10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan. 11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta. 12

Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus. 13

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. 14

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

15

Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa — joka tämän lukee, se tarkatkoon — 16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; 17

joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, 18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. 19

Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! 20

Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. 21

Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule. 22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

23

Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. 24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. 25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut. 26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. 27

Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. 28

Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.

29

Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. 30

Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. 31

Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. 33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat. 35

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. 36

Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. 37

Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. 38

Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, 39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. 40

Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        (V. 24:42-51 ; vert. Luuk. 12:35-46 )
        41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. 42

Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. 43

Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. 44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

45

Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa? 46

• Palle-Hermanni

Ei noita höpötyksiä jaksa kukaan lukea tai edes tosissaan ottaa. Terve mieli ei mitään jeesuksia tarvitse.

• Palle-fani
        Palle-Hermanni kirjoitti:

Ei noita höpötyksiä jaksa kukaan lukea tai edes tosissaan ottaa. Terve mieli ei mitään jeesuksia tarvitse.

Näin se menee, mutta sulle ja mulle ne taitavat olla tarpeen.

• Silmätauenneet
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

Miksi?

241 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia. 2

Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."

3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?" 4

Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. 5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. 6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu. 7

Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin. 8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua. 9

Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden. 10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan. 11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta. 12

Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus. 13

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. 14

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

15

Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa — joka tämän lukee, se tarkatkoon — 16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; 17

joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on, 18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. 19

Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! 20

Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina. 21

Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule. 22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

23

Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. 24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. 25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut. 26

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. 27

Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. 28

Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.

29

Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät. 30

Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. 31

Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä. 33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.

34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat. 35

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa. 36

Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. 37

Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. 38

Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, 39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. 40

Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        (V. 24:42-51 ; vert. Luuk. 12:35-46 )
        41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. 42

Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. 43

Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan. 44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

45

Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa? 46

Jos yhtään seuraa maailman tapahtumia, niin Raamatun lopun ajan ennustukset sopivat tähän aikaan. Laittomuus kukoistaa, perheet hajoaa, luonnonmullistukset, eläinten sukupuutot, saastuminen, raa'at sodat ym. ym.

• 12345wqwert
        Silmätauenneet kirjoitti:

Jos yhtään seuraa maailman tapahtumia, niin Raamatun lopun ajan ennustukset sopivat tähän aikaan. Laittomuus kukoistaa, perheet hajoaa, luonnonmullistukset, eläinten sukupuutot, saastuminen, raa'at sodat ym. ym.

Ja milllonkahan maailmanmeno ei ole ollut tuollaista? Kyllä tässä on lopun ajan ennustuksia eletty niin kauan kuin historiaa on kirjoitettu.

Kyllä ihminen on poloinen kun yksi kirja saa pollan noin sekaisin.

• 666NZWO666

Johanneksen ilmestyskirjassa mainittu ihmisen luku on toiminut Suomessa jo ainakin 30 vuotta. Olen itse sen testannut ja toimivaksi todennut 1990 -luvulla ja nyt.
        Pedon lukukin on selvinnyt ja siitä johdettuna Raamatun peto olisi nähtävästi raha.
        Olen vain ihmetellyt, tiesikö Johannes asiat jo pari tuhatta vuotta ennakkoon vai käytetäänkö Johanneksen ilmestyskirjaa uuden siionistisen maailmanjärjestyksen oppaana.

• anonyymi_2SN
        12345wqwert kirjoitti:

Ja milllonkahan maailmanmeno ei ole ollut tuollaista? Kyllä tässä on lopun ajan ennustuksia eletty niin kauan kuin historiaa on kirjoitettu.

Kyllä ihminen on poloinen kun yksi kirja saa pollan noin sekaisin.

Koraani saa pollan niin sekaisin, että murhataan viattomia ihmisiä ja raiskataan lapsia!

• Paitsi_että

Ainoa asia joka ei ole hallinnassa on persujen pääkalut. Yhtä ja samaa mölinää, päivästä päivään ja viikosta toiseen.

• LapsetTurvaan

Tuki suusi lastenraiskaajien puolustaja! Mene hoitoon, jotta pääsi tulee kuntoon, jos se on enää edes mahdollista!

• Palle-Hermanni

Aivan totta. Ihan samaa rataa arki kulkee ja politiikassa on muutakin asioita huolehdittavina kuin matut. Persut vois työntää päänsä vaikka persuuksiin hetkeksi.

• Palle-fani
        Palle-Hermanni kirjoitti:

Aivan totta. Ihan samaa rataa arki kulkee ja politiikassa on muutakin asioita huolehdittavina kuin matut. Persut vois työntää päänsä vaikka persuuksiin hetkeksi.

Sä oot tosi fiksu. Ja sivistyny. Varmaan joku persufobian tohtori ja proffana jossain yliopistossa tai muute vaa yhteiskunnan elätti.

• Minesti

Jussi on ihan kohtuullisen fiksu ukko mutta Laura ei.

• Sunesti
        Minesti kirjoitti:

Jussi on ihan kohtuullisen fiksu ukko mutta Laura ei.

Terävä havainto. Laura ei ole kohtuullisen fiksu ukko. Ei todellakaan.

• samaedellisellä

Sisäministerillä ei ole homma hanskassa.

• ei ole ole ollut pitkään aikaan hallinnassa, varautuminen rikollisuuteen tulojoiden osalta jäi puuttelliseksi, tai ei ollut resursseja siihen ja tuloksen alkavat näkymään. taitaa olla niin, että nämä vasta alkua, mitä tulee tapahumaan ikävä kyllä... =(

• Palle-Hermanni

Ja miten niin ei ole hallinnassa? En ole edes nähnyt ainuttakaan matua varmaan kuukauteen.

• Palle-Hermanni kirjoitti:

Ja miten niin ei ole hallinnassa? En ole edes nähnyt ainuttakaan matua varmaan kuukauteen.

minäpä näen, päivittäin. siis kaikki eivät ole heistä rikollisia.

• Tyrnäväntorpedo

Aivan turhaa vouhkausta. Tavallisen ihmisen arki ja elämä on hyvin kaukana turvapaikanhakijoiden tekemisistä ja olemisista. En minä ainakaan näin Oululaisena edes näe näitä ihmisiä koskaan missään. Eivät he ole haitanneet minun tai perheeni elämää millään tavalla. Sattuneet raiskaustapaukset on helvetin ikäviä juttuja, mutta oli odotettavissakin jotain tämän tapaista. Siinä on mennyt vikaan että lapsia ei ole kai riittävästi varoitettu ja neuvottu. Uhrien syy tämä ei ole vaikka teinit tunnetusti typeryyksiä tekevätkin. On melkoisen liioiteltua vetää lähes hyperventiloiden jotain maahanmuuttokatastrofeja tai islamisaatiota tai muutakaan kuviteltua skenaariota pitkin keskusteluryhmiä ja foorumeita. Osalle kiihkeimmistä asia on puhtaasti polliittista oman edun ja näkyvyyden tavoittelua. Loput on vain perässä vedettäviä opetuslapsia.

• Ihmisen_arjesta

Oululainen Tyrnäväntorpedo... et siis ole koskaan nähnyt ns. turvapaikanhakijoita ja siitä syystä olet päätynyt vankkaan mielipiteeseesi, että tavallisen ihmisen arki ja elämä on hyvin kaukana heidän tekemisisistä olemisista. Ei saa yleistää eikä harrastaa putkinäköä.

Aika naurettava ajatus tuo sinun poliittinen peli-teoriasi. Vuonna 2015 ja sen jälkeen kaikki poliittiset puolueet edustajineen ovat harjoittaneet turvapaikanhakijoilla, pakolaisilla ja "maahanmuuttajilla" omaa politiikkaansa.

Vätetään, että Suomen pakolaispolitiikka aiheuttaa kaikkine sivukuluineen Suomelle n. 3 miljardin vuosittaiset kustannukset. Tämä muuten on hyvin lähellä normaalin suomalaisen arkea. 3 miljardia on aika suuri siivu valtion budjetista joka on suuruudeltaan n. 55 miljardia.

• Zetare

Ei ole minunkaan elämääni maahanmuuttajat haitanneet. Tytär kulkee paljonkin kaupungilla ja Valkean nurkilla eikä ole koskaan tunkeilleet muut kuin suomalaiset känniläiset. Hän osaa torpata somessa epäilyttävät yhteydenotot eikä hakeudu vaikeuksiin. Jollain toisella nuorella on olleet asiat toisin ja kohdalle on tällä kertaa osunut maahanmuuttaja. Liekö tässä jotain ihastustakin ollut, kuten Helsingin tapauksessa. Oli miten oli, ukkojen paikka ei ole alaikäisten kimpussa.

Silti nämä asiat ei jaksa kovin kauaa kiinnostaa tavan kulkijaa. Täytyy olla melkoisen joukkohysterian pauloissa jos jaksaa vieläkin jauhaa tätä. Politiikassa ja Oulussa tapahtuu paljon muutakin. Tämän jatkuva tonkiminen on ihan pelkkää persujen vaalityötä.

• Ookkonääsokea

Jos käyt töissä, niin et varmasti näe näitä. Ne nousevat sängystä iltapäivällä jal ähtevät illalla bilettämään, kun sinä menet yöpuulle. Mikäs on ollessa, kun me kustannamme kaiken. Nyt on myös muualla Kainuussa ilmestyneet autoihin houkuttelut, viimeisin Suomussalmella. Ulkomaalaiset houkutelleet 10v tyttöä kyytiin.

• PersKeKo.rallaa

Ja suomalaisten verorahoilla heille ostettuihin autoihin...

• anonyymi_dqX

Jännä, että ei eräitä kiinnosta noiden raiskaajien tekemiset, kun ei ole omalle kohdalle vielä sattunut. Ootellaan vaan niin kyllä noissa teidänkin perheissä kohta saadaan maistaa...sitä matun...rpää.

• VihreidenÄänestäjä

Ei se satu kohdalle kun huolehditaan lasten ja nuorten tekemisistä ja katsotaan sen verran perään etteivät erehdy viestittelemään tai oleskelemaan epäilyttävissä porukoissa.

• Vahinko_kello_kaulassa
        VihreidenÄänestäjä kirjoitti:

Ei se satu kohdalle kun huolehditaan lasten ja nuorten tekemisistä ja katsotaan sen verran perään etteivät erehdy viestittelemään tai oleskelemaan epäilyttävissä porukoissa.

Oletko koskaan ajatellut, että yllätys tulee yllätyksenä? Kenties jopa sinulle :( Ai niin, sinullahan ei ollutkaan lapsia.

• huoliSuomesta

Tyrnäväntorpedo ei oikein tiedä mistä kirjoittaa. On helppo kirjoitella Tyrnävän pelloilta kun ei tiedä ongelmista oikein mitään. Ei millään pahalla mutta käväseppäs joskus vaikka Helsingin itäkeskuksessa tai rautaitetorilla . Oulussa tilanne on nyt kaiketi rauhoittunut ja kauppakeskuksen ympäristö on taas - ainakin toistaiseksi -turvallinen. Tosin , kuka tietää oikeuslaitoksemme toimintaa , sillä tunnettua on että raiskaajat vapautetaan tai annetaan käytännössä mitättömät tuomiot. Odotankin oikeudenkäyntiä mitä suurimmalla mielenkiinnolla.

Mitä tulee uhrien elämään, on se ikävä kyllä tuskaa vuodesta toiseen. Inhimillisten tuskan lisäksi lankeaa yhteiskunnallemme valtava lasku sillä uhreilla tullee paljon mm.pitkiä masennusjaksoja. Lähipiiristä tämän tiedän.

• uppoavalaiva
    • kusetusta

Nämä integroinnit ovat turhia, koska konaiskuva on se, että he ovat vain murto osa kaikista niistä ihmisistä, joita täytyisi auttaa nimenomaan heidän omalla maaperällään.

Suomen infrastruktuuri on siis kaatumassa täysin paikkansapitämättömien oletuksien takia!

Tämä EU-hömpötys on pääsyy tähän koko pohjoismaiden surkeaan tilanteeseen. Kaukasialaiset osaavat tehdä yhteistyötä ilman, että kristillisyyttä symboloivat lippumme asetetaan pakanajumalan, nimen, alle, lahkoon, jonka intressit ovat täysin hämäriä.

• pori

Ei teillä oululaisilla näytä olevan mitään rajaa. Siellä suomalaiset miehet ja matut käyttää lapsia seksuaalisesti hyväksi. Vares kysyi ´´mikä helvetti teitä porilaisia vaivaa´´ kysyn nyt mikä helvetti teitä oululaisia vaivaa. Onko siellä päin ns. normaalia seksiä enää ollenkaan. On vissiin kaikki lappalaiset ja persut keskenään sopineet, että ei niin väliä iällä kuhan hommat hoituu ja saa ittensä tyydytettyä.
      Outoa porukkaa on lappalaiset, ja kyllä oululaiset luetaan lappalaisiksi.

• Ismo.Impo

"Onko siellä päin ns. normaalia seksiä enää ollenkaan."
        En tiedä. Paluumuutin Ouluun viisi vuotta sitten, poissa olin 45 vuotta. Seksiä en ole koskaan oululaisilta saanut, tosin pari kertaa Oulussa kun kuljetin vastakappaleen mukanani kaukaa. Eipä silti, ei tuo poikkea paljoa muualtakaan. Vähissä on ne seksin saamiset olleet muuallakin. Varmaan suuri syy siinä, etten saanut lapsena oppia oikeita ihmissuhteita, piti elää lestapositiivisten sorron alla. Nyt on jo kaikki liian myöhäistä ja viimeinkin ymmärrän ihan konkreettisesti vanhan sanonnan "Suo siellä, vetelä täällä" todellisen tarkoituksen. Minulla sitä vetelää on vajaat 20 cm ja suo se tuntui olevan viimeisillä testauskumppaneillani, koska "menee kuin vanhaan ihmiseen" mikä myös on vanha sanonta...

• Olisikoviisasta

Rakennetaan tanskan malliin aita villisikoja vastaan ympäri suomen....eikä sitten mitään kulkuväyliä...itärajalla helppo pystyttää,kun tolpat jo valmiina, kun on se Salpalinja olemassa.

• marakuar

Jotenkin tuli mieleen lapsellisesti se tilanne kun oli 2015 -vuoden syksy. Eikö kenelläkään niin kutsutulla suvakilla tullut mieleen että jokin ei tässä täsmää kun kymmeniä tuhansia Irakilaisia ja afganistanilaisia 20-30 vuotiaita miehiä marssi pokkana Haaparannasta Tornioon. Minulle tuo on jäänyt lähtemättömästi mieleen. Älykännykät, kiiltävät nahkatakit yllään.
      Kuka saattoi olla niin naiivi että seisoi heitä vastassa "welcome refugees" - kyltit ojossa? Näin oli tilanne myös Saksassa. Kannattiko? Jotenkin tuon olisi ymmärtänyt mikäli olisi ollut lapsiperheitä . Vaan kun ei.
      Eipä siinä sinällään -suoraan kun sanon en toivo enää Islamistisista maista sen enempää turvapaikanhakijoita kuin muitakaan. sen verran on jäänyt negatiivinen kuva.

• HönöPetteri

Siis mikä ei ole hallinnassa? Eikö oodinit saa kaljaa enää vai mikä on vialla? Kertokaa äkkiä. Pitää kohta jatkaa töitä.

• Prometh

Vanhemmilla ei ole lapset oikein hallinnassa. Jos puhelin tai tietokone on lapselle uhka, se on otettava pois tai ainakin valvottava sen käyttöä paremmin. Lapsi voi tyhmyyttään, kokemattomuuttaan tai seikkailunhaluisuuttaan vastata myönteisesti pedofiilin yhteyspyyntöihin. Pedofiili voi olla mikä tai kuka hyvänsä. Vanhemman tehtävä on valvoa lapsen kommunikointia vieraiden kanssa ja estää vaaratilanteet.

• Porometukka
        Prometh kirjoitti:

Vanhemmilla ei ole lapset oikein hallinnassa. Jos puhelin tai tietokone on lapselle uhka, se on otettava pois tai ainakin valvottava sen käyttöä paremmin. Lapsi voi tyhmyyttään, kokemattomuuttaan tai seikkailunhaluisuuttaan vastata myönteisesti pedofiilin yhteyspyyntöihin. Pedofiili voi olla mikä tai kuka hyvänsä. Vanhemman tehtävä on valvoa lapsen kommunikointia vieraiden kanssa ja estää vaaratilanteet.

Jos pippeli on lapselle uhka, niin se on otettava pois tai ainakin valvottava sen käyttöä paremmin.

• kuitu

Kotoutuva Oulu nousee yhä merkityksellisemmäksi voimavaraksi kaupungin elinvoimaisuuden rakentamisessa. Voimavaroja tarvitaan yhteisen tulevaisuuden rakentamiseen. Kotoutuminen ei ole vain viranomaisten vastuulla oleva tehtävä
      vaan osa kansalaisyhteiskuntaa ja monimuotoista ja elinvoimasta kaupunkikulttuuria.

• kuitu

Oulun poliisilla on tietojen mukaan tällä hetkellä tutkinnassa 160 seksuaalirikosta, joissa uhrina on lapsi tai nuori tyttö. Tällä hetkellä vangittuna istuu liki 20 uussuomalaista epäiltynä useista raiskauksista.

• kuitu

Kyllä nyt kelpaa suomalaisten patsastella ruotsalaisten rinnalla. Vittuun joku Viro, jossa kehitysmaista tulleita lapsiraiskauksia ei tunneta. Viro, hymph, rasistinen pikku maa. Suomessa sentäs alkaa jo olemaan hieman samaa tunnelmaa kuin Ruotsissa.

• Käsialhaalla

Lukekaa kirja: Islam yhdestoista vitsaus ja pohdi mikä on tuon invaasion tarkoitus?
      Käsi ylös kuka uskoo näistä tulee työvoimapulaan apuja?

• kaukanapysyttävä

Kujan juoksua on tarjottava, hommat rupiaa olemaan sitä vailla.

• Prometh

Kaikenlaiset uskonnot ja niiden harjoittaminen pitäisi heti ja nopeasti kieltää. Ei tästä luterilaisesta kirkostakaan ole kuin harmia ja vaivaa. Koko muinaisjäänne voisi jäädä hyvinkin historiaan ja oltaisiin maailman ensimmäinen täysin uskontovapaa maa. Siinä olisi islamisteille mietittävää.

• Kirkostaeronnut50vsitten

Ainakin Oulun kirkko on Antikristuksen kirkko. Kaikki pipit ja papit palvovat Antikristusta, Baalia ja muhaperseMettia. Niin taitavat olla muutkin Suomen kirkot.Ristejä poistetaan Mekan suuntia merkitään ja irstaita puhutaan. Viime aikojen profeetta David Wilkerson ennusti että tulee aika, jolloin kirkoissa järjestetään orgoita. Ei siihen enää kauaa mene...

• kuitu

Eikä minun kotimailla Pietarissa mamut kuki.

• OmaSuomenmaa
      • Upeaa

Kiitos ja kumarrus!

• Palle-Hermanni

Persut ovat kyllä menneet ihan sekaisin tuon asiansa kanssa. Touhu täyttää vähintään joukkopsykoosin tunnusmerkit. Ylipapit jakavat keksittyjä uutisia ja "paljastuksia" omissa valeuutisfoorumeissaan ja tollot kiljuu mukana miten kauheaa kaikki on. Paikallinen häirikkö vastustaa poliisia ja on sitten niiiin sankari kun ei saa käyttää sananvapauttaan tai jotain muuta roskaa. Ja taas juntit kijuu riemusta. Aivan tolkutonta farssia pitää tuo porukka.

• Palle-fani

Palle, sä oot nero. Ei kukaan muu vois tollasta omasta päästään keksiä. Kaikki nuo sivistyssanatkin mukana. Joko annat numeron niin sitten keväällä äänestän sinua.

Tiesitkö muuten, että Persutkin joutuvat nykyisin koulunpenkille. Tyytyväisiä ovat ja oppikin menee perille:
        https://www.youtube.com/watch?v=6_Rh_ptQf9U

Mites meidän puolueessa? Siis toi koulutus hoituu.

• mustaanyytäänestää

Tää on suomelle täys katasroofii tuallaas tuntematoon päästetään tänne rökyämään eikä sittenkään laiteta suomestamme pihoille, kyllä nyt pitää äänestäjän tajuta ketkä nää puhistaa täälä ja sievästi vähin äänin joutusasti-

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe