kokeilkaa tekin

eienääkiinnosta

Kannattaa kokeilla peleistä irtaantumista, itse olen kohta viikon ollut pelaamatta ja ei enää edes tee mieli mennä pelisivulle, alussa oli kovin vaikeaa, lievää vieroitusoiretta mutta nyt on olo aivan erilainen ja olen huomattavasti hyväntuulisempi ja kaikinpuolin kaikki tuntuu mukavammalta, kannattaa ehdottomasti kokeilla vaikka väkisin ja kun vielä tietää että pelaamaton raha on jäänyt itselle niin sehän kruunaa kaiken, kokeilkaa, vaikka tiedän että alussa on hankalan tuntuista mutta kyllä kannattaa!
Itsellä ei tosin ole pahempaa peliriippuvuutta ollut mutta älyttämästi on ainainen häviäminen ärsyttänyt ja mieltä painanut.

13

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OnnetonPeluri

      Kun joskus pääsisi alkua pitemmälle irtaantumisessa. Tyssää viimeistään pelikoneeseen, joka on kaupassa näppärästi sijoitettu kassojen viereen tyrkylle. Parempi elämä varmaan olisi ilman, vaikka ei sitten rahallisesti olisi enää edes toivoa paremmasta. Tosin ei nytkään ole kuin toivoa, kun en mitään voita ja tosiasiassa olen paljon köyhempi kuin olisi, jos en olisi pelannut.

      • eienääkiinnosta

        Montakohan prosenttia/promillea pelaajista on todella päässyt oikeasti rikastumaan pelatessaan, voi olla melko pieni luku, eli sen varaan ei kannattane alkaa toivomaan rikastumisesta.


    • anonyymi_S3j

      Pelaamisen rutiiniin kun tottuu tämän kokeman jälkeen, tuntuu 3*elinkautis vankeudelta olla pelaamatta. Erossa pysymisessä auttaa vain hottis nainen, mukava elintaso, spirit delta marine vene ja riittävästi rahaa tarvitaan ehdottomasti elintason ylläpitämiseen jos mahdollisesti lisää lapsia tulisi, NÄÄ päiväraha hätäaputyöt vain lisää ahdistusta tuskaa, todellisuus johon herätessä aamulla olo kuin nukkunut yönsä kellarin kivilattialla, kömpiä ulkoilmaan katsomaan vastapeluri vankeja.

      Pelaaminen ei ole vain mielikuvaa vaan toinen todellisuus.

      • pelaamisen_syväote

        Pakokeino jostain mihin palaaminen takaisin tulee 3*kylmempänä takaisin johonkin kylmään missä päivä päivältä enemmin näyttää meininki olevan päällä 1939-1945 vuosilta missä sana rakkaus on kirosana.


      • rahapelit

        Kirjaimellisesti sanottuna iloa elämään :D


    • valttimaltti

      Tällä viikolla joku sai Jokerissa kaksi miljoonaa. Menisiköhän samalla viikolla loton jättipotti jakoon.

      • heheheee

        "Joku sai jokerissa kaiksi miljoonaa".

        Juu, Veikkaus.


    • anonyymi_4a1

      Miljoona voittoja on jaettu jossain vaiheessa arvontaa helpommalla, fuulauksen tarkoitus on ollut saada lisää kiinnostusta pelaamiseen. Miljoona Jokeri voitolla lämmitetään pelaajia peli kuntoon. Veikkauksen vapaasti elävä kassa on sata kertainen miljoona voitosta. Eli rahasta ei ole voittaminen kiinni vaan sen käytön tarkoituksesta.

    • ViikkoPelaamatta

      Hä! Voittiko Sakasalaiset toisen maailmonsodan?

    • ÄläEdesAloita

      Lopettajaisiksi tein extrarivit eurojackpotiin, vikinglottoon ja lottoon monen vakiorivin 5 tai 10 viikon kestopelien lisäksi synttäreitä 28 päivää yhdellä syntymäpäivällä ( pari muuta muutamaksi päiväksi) sekä kaikki tai ei mitään -pelejä. Paljonko oli näiden pelien voitot yhteensä 0 euroa! 28 päivää sama syntymäpäivä arvonnassa eikä yhtään kertaa edes kuukausi osunut kohdalle.

      Kenoja myös paljon, voitot 1,50 euroa eli tappiota rajusti.

      Viimeiset sataset pelikoneilla: kauppa, kioski, pelaamo. Useammankin kerran samojakin koneita: enimmillään voitolla 10 euroa, muissa pari euroa aluksi voitolla ja siitä suoraan alas tai alusta alkaen tappiota.

      Tähän on hyvä lopettaa. Ei voittojen jahtaamista tappioiden peittämiseksi ainakaan Veikkauksen peleistä. Eipä jäänyt yhteisistä vuosista mitään hyvää sanottavaa.

      • peluri1

        Hyvänen aika sentään!
        Vaikka pelaisit kuinka suurella volyymillä niin voiton mahdollisuus on häviävän pieni, koko pelaamisesta menee niin sanotusti järki pois, nautinnollisempaa on pelata vaikka porukoita 1 eurolla per lotto viikossa niin ettei tappio juurikaan harmita mutta on kuitenkin kiinni jos mahdolliasesti sattuu tärppäämään.
        Eiköhän se olekin koko loton idea, ei se iso voitto tule väkisin suurellakaan summalla pelaten.


    • dementia

      Veikkausvoittovarojen jakoa pitää päivittää. Kiireellisesti vanhusten huoltoon, jotta saadaan tarpeellinen määrä hoitajia palkattua ja kodinhoito palvelu turvattua.
      Nyt rahaa syydetään kotouttamiseen ja omat vanhukset jätetään heitteille.
      Kotouttamisen lisäkustannusten kattamiseksi tämä nolo lotto härdellikin lienee järjestetty.

    • anonyymi_X74

      Vanhustenpa hoitoon hyvinkin, varsinnkin kun pienituloiset eläkeläiset ovat yksi suuri Veikkauksen rahoittajaryhmä, etenkin kauppojen peliautomaateilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3704
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2439
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1680
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1640
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1532
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1353
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1300
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1188
    Aihe