- mitä mahtaa tähdet sympoloivan ? - siis ,hiukkasen puolueohjelmasta jos saatas selvittystä -kiitos.
tuleeko 7 tähteä suoraan
3
78
Vastaukset
- Mistä_tahansa
Ei tule välttämättä Otavasta, vaan ne voivat olla mitä tahansa maailmankaikkeuden tähtiä. Esimerkiksi puheenjohtaja Paavo Väyrysen voidaan nähdä kuvastavan Pohjantähteä, joka on pohjoisen tähtitaivaan merkittävin ja tunnetuin yksittäinen tähti. Ja onhan Väyrysellä Pohjantähti-opistokin. Muut puolueen vaikuttajat ovat sitten joitakin muita tähtiä. Niitä ja henkilöitä yhdistellessä muistettakoon, että planeetta on eri asia kuin tähti. Esimerkiksi kirkkaana loistava Venus on planeetta. Tähän nimihommaan kannattaa kuitenkin ehkä ryhtyä laajemmin vasta eduskuntavaalien jälkeen ja toteuttaa seuraavassa puoluekokouksessa.
- Puavo_perskeles
Aikonaan sanottiin, että Väyrysen silmät ovat kuin tähdet - ei niin kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan. Paavo menikin sitten korjaamaan ulkonäköään. Kuulemma pajavasroilla taottiin ohimoita molemmin puolin, että silmät saataisiin lähemmäksi toisiaan.
- minääh
Kyseessä ei ole tähdet, vaan liike, joka on olemassa seitsemän asian tähden. Minääh, minääh ja minääh, sekä minääh, minääh ja minääh, kuin myös minääh.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756