Tulelle tallenettu

Ja sen saman sanan varassa ovat nykyiset taivaat ja nykyinen maa tulen tuhoa odottamassa. Niitä säilytetään sitä päivää varten, jona tuomio tulee ja jumalattomat tuhotaan.
Se aika on edessä päin.

29

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debiiliuskova

      Paljonko sinulle tarvitsee maksaa, jotta vältymme tuholta.

      • Tuholta välttyy kun suot Jeesusken astua elämääsi,hänen ohjauksessa on pelastsukun.
        Niin ykisn kertaista se on,vai pelkääkö uskoa Jeesuskeseen jotain menettäisit?


      • kirkossa voi olla kun ei porttoon yhdy,niin kuin sanassa santaan he tulevat yhteksi lihaksi.


      • Millä perusteella pakant eivät tarvitse kirkkoa, jeesus on kuolut kaikien kansojenpuolesta.


      • kääny jeesuksen puoleen niin vätyy kadotukselta. Minä vai kerro mitä on tulossa,sen voi lukea itsekin raamatun sivulta.


      • Anonyymi

      • Apostoli Paava kertoo mene sinä rahoinen kadotukseen luuleko rhalla pääseväi elämään, tee parannus ja käännys synneistäsi, jos Herra vielä armahtaisi.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Apostoli Paava kertoo mene sinä rahoinen kadotukseen luuleko rhalla pääseväi elämään, tee parannus ja käännys synneistäsi, jos Herra vielä armahtaisi.

        Mitähän kieltä kommenttisi lienee?


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Tuholta välttyy kun suot Jeesusken astua elämääsi,hänen ohjauksessa on pelastsukun.
        Niin ykisn kertaista se on,vai pelkääkö uskoa Jeesuskeseen jotain menettäisit?

        Aamen!


    • Ei minulle,anna pelastaa itsesi,tästä kuoleman varjon maasta,ettet joutisi tuomiolle,kadotettujen joukoon.

      • pajupilli

        Katsos, minä olen hyvinvoiva, koska käytän järkeäni valehtelijoiden seulomiseen.


      • pajupilli kirjoitti:

        Katsos, minä olen hyvinvoiva, koska käytän järkeäni valehtelijoiden seulomiseen.

        Olis kait muutakin tekemistä,järjen käytölle koska et voi tuomita yhtään valehtelijaa oikeuden mukaiseti,olet synnin alaiseksi syntynyt kuten kaikki muutkin,siitä anteekis antamus on Jeesuksen veren kautta,pääsy vapauteen synnin laista,se on kuolema.


      • jeesuksenalkoholistit
        paju4 kirjoitti:

        Olis kait muutakin tekemistä,järjen käytölle koska et voi tuomita yhtään valehtelijaa oikeuden mukaiseti,olet synnin alaiseksi syntynyt kuten kaikki muutkin,siitä anteekis antamus on Jeesuksen veren kautta,pääsy vapauteen synnin laista,se on kuolema.

        Tarpeeksi kun nappaa jeesuksen verta niin saattaa nukahtaa tai oksentaa.


      • jeesuksenalkoholistit kirjoitti:

        Tarpeeksi kun nappaa jeesuksen verta niin saattaa nukahtaa tai oksentaa.

        Näköjää meni pilkanpuolelle,itsepäs vastaat tekemisitäsi ja puheistas.


      • paju4 kirjoitti:

        Näköjää meni pilkanpuolelle,itsepäs vastaat tekemisitäsi ja puheistas.

        Kyllä sun juttusi pilkkaa itse itseään. Olisi hyvä jos ymmärtäisit hakea apua, vaikka pelkäänkin että sairauden tuntu puuttuu kuten tuossa pisteessä yleensäkin.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kyllä sun juttusi pilkkaa itse itseään. Olisi hyvä jos ymmärtäisit hakea apua, vaikka pelkäänkin että sairauden tuntu puuttuu kuten tuossa pisteessä yleensäkin.

        Niistä piste virheitä ovat ja pysyvät,en niitä ole kellekään tilvelvollinen,ainoastaan ole tilivelvollinen tekemättä jättämisestä Jeesukseslle. Ihmiset ovat Jumalan edessä tasan samalla tasalla.


      • jeesuksenalkoholistit kirjoitti:

        Tarpeeksi kun nappaa jeesuksen verta niin saattaa nukahtaa tai oksentaa.

        Eisitä mitään napat, joka on vuotanut sunkin kurjan puolesta syntis vuoksi.


    • otetaankouusinta

      Sakassa taidettiin lopullisessa ratkaisussa toisiaan tuomita valehtelijoita.
      Siinä mielessä raamattu osui omaan nilkkaan kerrankin.

      • Raamattu ei ole mikään nilkka osuja,se sana mikä on kirjoitettu Raamatun sivulle on ilmoitus mitä tapahtuu jos rikko lakia,koska ihminen ei kykene lakia täyttämään,se pinitäkään kohtaa.
        Jeesus on ainut ihmiseksi tullut joko on kaiken lain täyttänyt,hän turva kaikessa.


      • otetaankouusinta
        paju4 kirjoitti:

        Raamattu ei ole mikään nilkka osuja,se sana mikä on kirjoitettu Raamatun sivulle on ilmoitus mitä tapahtuu jos rikko lakia,koska ihminen ei kykene lakia täyttämään,se pinitäkään kohtaa.
        Jeesus on ainut ihmiseksi tullut joko on kaiken lain täyttänyt,hän turva kaikessa.

        Se sana loi holokaustin, sana, joka syyttää viatonta, saa maksaa omaa lääkettään.


    • loppunnekoittaa

      Siinä taitaa käydä toisin päin, vain ateistit jäävät henkiin.

      • Kaikki ne jota eivät tunne Jeesusta,ovat elämän ulkopuolella,samassa paikka kuin paholainenkin ikuisesti.Nyt on vielä armon aika ja pelastuksen päivä,tämäkin aika päätty kerran,sitä eivä näytä kukaan tajuavan.


      • anonyymi_76V
        paju4 kirjoitti:

        Kaikki ne jota eivät tunne Jeesusta,ovat elämän ulkopuolella,samassa paikka kuin paholainenkin ikuisesti.Nyt on vielä armon aika ja pelastuksen päivä,tämäkin aika päätty kerran,sitä eivä näytä kukaan tajuavan.

        Tunnetko sinä valheen, kun sitä niin viekkaasti levität.


      • anonyymi_76V kirjoitti:

        Tunnetko sinä valheen, kun sitä niin viekkaasti levität.

        Mikä on valhe? Jos meidän julistamamme evankeliumi on peitossa, se on peitossa niiltä, jotka joutuvat kadotukseen. 2.Kor.4:3
        Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Kaikki ne jota eivät tunne Jeesusta,ovat elämän ulkopuolella,samassa paikka kuin paholainenkin ikuisesti.Nyt on vielä armon aika ja pelastuksen päivä,tämäkin aika päätty kerran,sitä eivä näytä kukaan tajuavan.

        Jatkuvat uhkailut eivät auta teitä hihhulit.


    • Niin jumalattomat tuhotaan,eikä heistä jää jälkeäkään,heiltä on evankeljumi peitossa.

    • Anonyymi

      Ja hihhulit nauttivat pappien kainalossa ja peiton alla.
      Me uskovaiset niin odotamme tuota...

    • Anonyymi

      No, voi hyvänen aika. Onneksemme me kaikki kuolemme ennen sitä. AInakin minä ja yhtä varmasti aloittaja.

      Ihmisillä menee nykyään huonommin kuin myönnetään. Se näkyy näissä kirjoituksissa. Ikäänkuin ei olisi mitään toivoa tai iloa elämässä. Lopputalvesta yritän kertoa että kesä tulee ja kesällä on kivaa. Nyt syksyllä, pitää kai kertoa että kohta pääsee hiihtelemään ja nostaan kuntoaan, mutta toisia se ei innosta ollenkaan.

    • Anonyymi

      🇫🇮🇮🇱🇮🇱🇫🇮 tänään sunnuntaina 15.10. klo 16 eduskuntatalon edessä Israelin tukitapahtumassa.
      Ota mukaan Israelin lippu tai Suomen lippu ja tule osoittamaan tukesi Israelille.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe