Naiset, mikä on pervointa mitä olette tehneet?

Mulukkunen

Siis ihan oikeesti.

55

3154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ntean

      kirjoittanut netissä seksi chatissa vanhemmalle mies henkilölle naispuoleisesta ystävästäni. kertonut koko nimen niin että hän on voinut katsoa sen facebookista miltä nainen näyttää. ja kertonut että millainen karvoitus hänellä on. kun olemme olleet yhdessä saunassa. ja puhunut miehen kanssa kuinka yhdessä hoitelisimme häntä. minä pitäisin naisen jalat levällään kun ukko nuolisi

    • KapiaisenVaimo

      Mieheni poika ja hänen kaverinsa olivat meillä juhlimassa armeijan päättymistä. Menin poikien kanssa saunaa, tosin pyyhe päällä. Pudotin pyyhkeen pois ja tuollaisella U-muotoisella isolla lauteella, poikia vastapäätä levitin reiteni ja työnsin etusormeni pilluun ja katsoin miten alkaisi pojilla seisomaan. Ja kyllä. Lähdin pois saunasta ja huusin, että pesevät kalunsa kunnolla. Siis tyylliin " huomio, liikkuvat taakse ja pesemään".

      Ja lopun sitten arvaattekin...

      • 18vMikkeli

        No kerro lisää... kiinnostaa.


      • Patulainen

        ooks minkä ikäne ?


      • KapisenVaimo
        18vMikkeli kirjoitti:

        No kerro lisää... kiinnostaa.

        ...sitten tuli kauhea Susi-hukkanen joka ähkyi ja puhkui ja puhalsi sunan kumoon..


    • 53vRva

      Naapurissa asuva mopoikäinen pikkupoika kävi runkkaamassa pyykkinarullani oleviin pikkareihin. Näin yläkerran ikkunasta. Hän oli tehnyt sitä aikaisemminkin.
      Laitoin pienen viestin seuraavalla kerralla pikkareiden sisää, narulle. Runkkailu alusvaateisiini loppui siihen...

      • 53vRva

        Viestissä pyysin tulemaan mieluummin sisälle pesääni. Turha sitä on pikkareihin hyvää siementä tuhlata.


      • Mitenois86

        Tekis mieli pesää? 😊😁👌


      • Näitsä kuinka se runkkas, oliko se farkut polvissa, vai riisuko ittensä. ?


    • Kerran

      Työnsin kerran sormen pilluun... 😊😁

    • raskaaksitulinnoentullut

      Ravintolaillan jälkeen pyysin veljeäni jatkoille uuteen kämppääni. Panetti ja jännitti ihan hitosti. Se oli alkusyksyllä, sunnuntaina aikaisin aamuyöllä joskus vuonna 2002. Taksi pudotti meidät kyydistä. Pelkäsin että kaverinikin tulisivat, mutta taksi vei kaverini koteihinsa nukkumaan. Oltiin parikymppisiä ja himokkaina päädyttiin sänkyyni.

    • Parasta

      Leirintä alueella olin naisten vuorolla saunassa viimeisenä kun miesten vuoro alkoi. Vieras mies tuli saunomaan kun olin lauteilla, oli syksyinen ilta ja hämärät valot. Mies säikähti ensin mutta tuli viereeni ja laittoi käden reidelleni ja mitään sanomatta aloimme suudella. Yksi parhaista yhdynnöistä mitä olen kokenut, vieläkin fantasioin siitä!

    • Stockingwife

      Paljonkin kaikenlaista, mutta olin kolmen poitsun kanssa Saariselällä mökillämme. Alkoholia käyttiin reippaasti ja seksiä harrastettiin. Mun mies tuli kaksi päivää sovittua aikaisemmin ja tietysti juuri sinä iltana. Sekstailut oli lopuillaan ja alusvaatteeni olivat olivat siinä itsessään. Ovikello soi. Oli vähän selittämistä, mitä olimme touhuilleet siellä. Mies komensi pojat poistumaan ja mut pesulle. Menin suikuun alusvaatteet päällä ja korkkarit jalassa....

    • Emeliette

      Kesällä olin Pihlajasaaressa. Uh, tutun miehen kanssa oltiin nakuina. Otimme aurinkoa. Tarkoituksella istuin levitin "öljyä" itseeni, kaverini alkoi öljytä vakoani. Mies katseli minua täysin ulkopuolinen. Näytin hänelle kuinka nautin...huomasin kuinka hänen kookas kyrpä seisoi. Teimme sen hitaasti, ei suoraan vaginahierontaa mutta mies leikki pimpilläni. Levitin itseäni auki...miehen sormet sisälläni. Katsoin ulkopuolista suoraan. Näytin suoraan nautintoni. Musta oli vaan pervoo.. laukesin ja uudestaan hierontaa. Lopulta kutsuin miehen syrjään ja annoin hänen panna minua takaapäin.
      Meri loisti laivat huusi yhdessä orkkujen kera.

    • lesbonen

      Ei ehkä hirveän rajua, mutta olin tyttöystävän kanssa kylpylälomalla ja istuttiin porealtaassa ja mä työsin käden sisään bikinihousuista ja tyydytin hänet. Viereisessä altaassa oli uimareita ja alueella oli kameravalvonta. Tyttiksellä piti pokka uskomattoman hyvin, kaula vain punehtui. Näennäisesti istuttiin vaan vierekkäin poreissa juttelemassa, mutta veden alla poreiden suojissa silittelin ja hieroin hänet hitaasti orgasmiin. Siitä on jo monta vuotta, mutta muisto kiihottaa edelleen. Mua on aina kiihottanut ajatus seksistä julkisella paikalla ja kiinni jäämisen riski. Toi oli hyvä tapa toteuttaa se fantasia. Tietty siinä auttoi sekin, kun kaikki aina olettaa ihmisten olevan heteroita, joten kahtena tyttönä oltiin "näkymättömiä".

      • kjjjh

        Eihän lesbot pervoile ja irstaile.


      • Lesbonen

        Mä en tiedä, pitäiskö mun vastata, että "ei ehkä sun kanssa", vai "mistä lähtien ei". Mutta tietysti pervoillaan ja irstaillaan :) Ja itse asiassa lesbot on seksielämäänsä yleensä tyytyväisempiä, kuin heterosuhteessa tylsästi nytkytettävänä olevat naiset...


    • AnnePimperoinen

      Äänestin kerran Sipilää... mutta se oli vahinko, olin kännissä.

    • naiturouva

      Annoin vieraalle miehelle ilman mitään ehkäisyä, onneksi en tullut raskaaksi.

      • Luonnonmenetelmällä

        Joskus täällä palstoilla oli juttu rouvasta, joka ei oman miehensä kanssa tullut raskaaksi. Ja kun tunsi tuon keinohedelmöityksen itselleen vaikeaksi, paneskeli vieraiden miesten kanssa muutaman kuukauden, siis monen kanssa samana iltana, niinä tiettyinä päivinä. Ja sitten onnistui, eikä tiedä, kuka on lapsen isä, eikä tahdokkaan tietää.


      • reppumies70

        Sun pitää valita sterkattu mies panoseuraksi niin ei pelkoa raskaaksi tulosta.


      • Anonyymi
        reppumies70 kirjoitti:

        Sun pitää valita sterkattu mies panoseuraksi niin ei pelkoa raskaaksi tulosta.

        Juu vanhemmat ja varsinkin varatut ovat monesti pistäneet piuhat poikki jos lapsia jo riittävästi


    • Boxholder

      On parasta maailmassa, kun nainen antaa vieraalle paljaalla. Jos kerrot miehellesi niin on vaarana, että tämä kiihottuu kuulemastaan.

      • Anonyymi

        Entä jos nainen tulee paksuksi?


      • Anonyymi

        Olen ollut kolmantena parille ja kun olen ruiskinut lastini rouvan sisälle niin on kiva katsoa kuinka himokkaasti aviomies sen jälkeen ottaa vaimonsa. Miehen puheista päätellen rouva ei käytä mitään ehkäisyä.


    • TiinatheHottis

      Firman pikkujoulun jatkoilla, meidän mökillä, harrastin seksiä kolmen kesäpojan kanssa vuorotellen. Olin 46v. silloin ja pojat...no lukioikäisiä kavereita keskenään. Paljaalla ja sisälle... et siis sillälailla. Kahden kaverin mennessä takaisin saunaan, kolmas jäi kanssani kahden. Ja voi miten pieni sillä oli, pikkusormen kokoinen. Poika halusi nuolla minua, vaikka sen kaverit oli juuri laskeneet sisääni. Tuntui hurjalta ajatella, mutta tosi kivalta. Kaveri nuoli pitkään ja työnsi kalun sisääni. Mut ihan oikeesti, ei se turtuneessa toosassa tuntunut ollenkaan. En ole koskaan antanut panna kakkoseen, mutta silloin pyysin poikaa vaihtamaan pesää. Ja niin hän tekikin. Ja tuli ihan liian nopeasti. Ja mun mies... nukkui humalassa viereisessä punkassa.

    • eipusuja

      Meillä oli mun iskän synttärit ja illal oli tosi paljo vieraita. pulju oli pihalla ja mä olin siin puljussa ku siihen tuli sit porukkaa. mun tädin mieskaveri änkes mun viereen ja pyytää et saako pusun. tätikin yllytti sieltä puutarhapenkiltä et anna vaan pusu. mä työnsin käden sen uikkareiden sisään ja sanoin et en mä pusuu anna ja aloin sit runkkaa sitä. täti oli melkein vieressä ku runkkasin sen kaverilta spermat uikkareihin eikä siinä menny kyllä kauan

      • Anonyymi

        Rakastelin entisen oppilaani kanssa. Oppilas oli päässyt koulusta vasta viisi vuotta aikaisemmin ja sitten tapasimme eräillä paikallisilla syysmarkkinajuhlilla. Poikasen kanssa oli aina juttu luistanut mukavasti ja iltaan saakka juttelimme. Minä olin jo viisikymppinen silloin ja minua vietiin. Poika esitteli ajokorttia ja autoaan ja sitten iltahämärissä katselimme peltoaukean yli kuinka kotitalossani oli valot päällä ja tiesin mieheni odottavan minua. Poika tunnusti että oli aina halunnut naida kanssani. Suutelimme pojan kanssa ulkona autoa vasten ja siinä kokeilimme myös kahta asentoa ennenkuin hän toi minut kotiin spermansa sisälläni.


    • seksiseija

      Minulla on ihanat tissit mitä puristella,Ihana pillu mitä nuolla. Minulla on huoran sielu mutta jumalattaren ulkonäkö. Etsin mieskaveria ikäsi voi olla mitä vaan. Kiimainen asenne on tärkein.

      • Tappitane55

        Missä päin seksiseija asustaapi?


      • Anonyymi

        Kuulostat täydelliseltä ;) Laita viestiä Kikissä euphoria_87


    • PonggariLiinu

      Harrasta bongausta, joo, kyllä sitäkin, mutta tarkoitin nyt lintuja. Olimme keväällä lintutornilla mieheni kanssa. Tosin mieheni jäi autoon parkkipaikalle, kun ei viitsinyt kävellä tuota pariasataa metriä. Edelläni torniin kiipesi kaksi Tanskalaista poikaa, kamerat ja kiikarit kaulassa. Toinen pojista halusi otta minusta valokuvan, koska olin kaunein lintu, mitä hän oli tavannut:) Minä vastasin, että nakuna vai vaatteet päällä. Ja kaveri siihen, että nakuna olisi paremmin luontoon sopiva. Ja mä nyökkäsin ja riisuin farkut ja pikkarit heitin toiselle kaverille. Nojasin kaiteeseen ja pojat saivat valokuvansa. Huomautin, että valokuvaamiseni ei sitten ollut ilmaista. Pojat sanoivat, että ei heillä ollut rahaa mukana. Ja minä siihen, että sitten saatte maksamaan luonnossa. Levitin jalkani ja pojat olivat heti juonessa mukana. Siinä seisoi kaksi Tanskan kullia minun edessäni. Käännyin ympäri ja takaapäin kumpikin vuorotellen tulivat. Kun menin takaisin autolla, miestäni ei näkynyt missään. Hetken kuluttua metsästä kuului askelia. Mieheni tuli kameran kanssa ja naureskeli, että sai silkkipöksyuikuttajan parittelusta muutaman hyvän kuvan. No, ei siinä sen kummenpaa, oli meillä muutaman kerran aikaisemminkin ollut kolmas pyörä. Ei niin kovin pervoa, mutta kuitenkin.

    • Luise

      Mieheni "osti" minulle seksiä. Tuo asia on minun fetissini ja olemme usein lähteneet ulos kävelemään löytääksemme ihan ex tempore jutun. Tykkään pukeutua seksikkäästi, minihameeseen jne. ja korkkarit, kun ovat hiukan hankalat kävellä , pidän käsilaukussa. Olimme puistossa istuskelemassa mieheni kanssa. Vastapäisillä penkeillä istui joukko mopopoikia, joilla kuului ja näytti olevan hauskaa.
      Mies meni poikien luo ja kyseli mitä suunnitelmia heillä oli illan varalle ja yksi vastaus ainakin tuli " pitäis saada ronttosta". mies osoitti minuun päin ja ilmeisesti ehdotti, että tuolla olisi, jos kelpaa. Sovitun mukaisesti levitin reiteni ja nostin hameen ylös. Mutta ei poikia mitenkään erityisesti kiinnostanut, katselivat vain. Mun mies lupasi jokaiselle 20 euroa bensarahaa ja antoi kanssa. Pojat katselivat kaksikymppisiä ihmeissään ja keskustelivat hetken. Ja tulivat sitten meidän luo. saaks katto lähempää, kysyi joku ja minä menin kontilleen penkille, nostin hameen ylös ja riisuin pikkarini. Yksi pojista laittoi kypärän päähän ja riisui housut kinttuihin, ja työnsi veitikkansa minuun. Toiset katselivat ja huutelivat kannustushuutoja. Muut eivät halunneet, heille riitti katseleminen. Oli tuo varmaan porukan kingi... ainakin jatkossa.

    • KoiranKanssa94

      Varmaan pervointa tekemääni on, että annan koirani nussia minua ja laueta pilluuni säännöllisesti, vähintään kerran kuukaudessa. Koira nousee selkääni vapaaehtoisesti, minun ei tarvitse kuin mennä kontilleni. :)

      • Doggy_trainer

        Nuoleeko se kans ? ennen vai jälkeen ?


      • Nam... Koirajutut kyllä kiihottaa. Olis kiva kuulla lisää mitä oot koiran kanssa puuhaillu.


      • Pervo-mies

        Uh-huh, olisihan se tuon ihan oikean doggy stylen sivusta seuraaminen tosi kiihottavaa... kun vielä itsekin pääsisi siihen viereesi kontilleen vuoroaan odottamaan... ;)


      • Leylla

        Niin, tuollainen oli aikoinaan Chilessä yksi kidutuskeinoista naisiin. Nainen riisuttiin alasti, ja sidottiin nelinkontin lattiaan kiinni, jonkinlaiseen "kehikkoon". Paikalla oli opetettu susikoira, joka sitten nai uhria kiduttajien katsellessa ympärillä.


      • Roope66

        Miten yleistä mahtaa olla että naiset salaa nuolettaa koiralla? Tuntuu kyllä kiihottavan yllättävän monia ajatus👍


      • Anonyymi

        Jäättekö vielä nalkkiinkin? Saatko siitä orgasmia? Kiinnostaa.


    • Kesäpanollavaan

      NUorena juostessani kaikilla lähellä olevilla lavoilla tansseissa, kun eräässä paikassa törmasin kouluaikaseen kaveriini. Poikasesta oli kehittynyt ihan mukavan näköinen nuori mies. Tanssittiin muutama peli ja sitten hän pyysi minua mukaansa kaveriporukan yhteiselle autolle. Vanha volkkaripaku se vaan oli. Suunnitelmat heillä oli valmiina, koska lattialla oli patja valmiina. Otettiin ensin paukut, sitten selin ja sain kaikkia neljää poikaa, paria heistä kahteen otteeseenkin. Oli alapää aika liejussa, mutta ihanaa se oli.

    • Pervointa on se, kun mä nyt menneenä kesänä annoin sellaisen kuusikymppisen puolikaljun miehen naida mua. En oo nähnyt häntä sen jälkeen vaikka muutaman kerran mä oon samaisen paikan kautta kierrellyt uusinnan toivossa.

    • Anonyymi

      Mie olin reilut 30 vuotta sitten vasta 19 ikäinen naisen alku.
      Kerran oltiin kaverin kanssa perinteisissä tansseissa kesällä.
      Siellä tanssin vanhemman mieshenkilön kanssa. Hän oli jotain 65 paikkeilla, oli jo jäämässä eläkkeelle myyntimiehen hommista loppuvuodesta.
      Illan kuluessa hän kysyi minua huoneeseensa - sanoi suoraan haluavansa NAIDA nuorta naista vielä ennen eläköitymistä ja vaimon kanssa yhteisen kotielon viettämistä.
      Kaverini tuomitsi asian perverssinä, kun kerroin hihitellen siitä - itse ei ainakaan antaisi.
      Minua tämä perverssi asia kiihotti ja lähdin miehen kanssa tämän huoneeseen.
      Kyllä hän onnessaan oli, kun jytkytti ja viimein laukesi sisääni!
      Myöhemmin yhteisessä suihkussa, imin hänen kaluansa, kunnes sainkin sen uudelleen kovaksi ja siitä hypättiin heti patjalle. Vanhan hotellin sänky oikein natisi liitoksissaan, kun mies pumppasi päälläni, pää märkänä!
      Voihkin ja ulvahtelin tahallani ja korotetusti, jotta hänellä pysyi kiihko päällä. Viimein hän laukesi karjaisten sisääni uudelleen.
      Hän makasi päälläni varmaan vartin, ennenkuin nousi ja - tuijottaen haaroihini - sanoi `Tietävänsä saaneensa viimeisen kerran näin nuorta ja tiukkaa pillua´ Sitä riemun ilmettä!

      Kaverini oli suunnilleen järkyttynyt tekosistani :D

      • 🤣 eissssatana. Ukolla kävi kyllä peikkomainen flaksi. Minulla oli joskus (silloin hiljattain eronnut) kaveri, joka kiersi aina koko kapakan naiset läpi. Ennemmin tai myöhemmin illan aikana useimmiten homma otti tuulta ja kaveri häipyi jonkin naisen kanssa. Urheilullinen ok näköinen lihaksikas kundi, eihän siinä mitään. Kysyin siltä, että miksi käyt aina kaikki läpi? No pillun vuoksihan täällä ollaan. Jos kapakassa on n. Määrä naisia, joku on kumminkin tullut hakemaan panoseuraa, se vaan pitää kysyä kaikilta vuoron perään. Joskus se löytyy nopeammin, joskus ei löydy. Mitä sitä turhaan kierteleen. Itse olen enemmänkin luottanut herraamiestyyliin, mutta pakko sanoa, että ehkä sittenkin olen ollut sen 30 vuotta väärässä.


    • Anonyymi

      Olin yksin kylpylän höyrysaunassa naisten puolella, toki puolta erotti vain köysi. Miesten puolen ovi aukesi, näin vain hahmon joku istui lähelle minua. Höyry hälveni ja erotin miehen selvemmin, hän oli tummapintainen ja makasi niin että näin hänen ison elimensä. En tiedä, mutta joku kiima minussa syttyi ja vilkuilin miehen suuntaan, hänen kullinsa oli jo pystyssä, se oli todella iso. Emme puhuneet mitään, kiihotuin lisää ja mies tuli vielä lähemmäksi. Tartuin kyrpään ja runkkasin häneltä spermat ulos. Olin kyllä tapauksen jälkeen häpeissäni, mutta ihana kokemus kuitenkin.

      • Anonyymi

        Olen mies, mutta pitää kommentoida tuo kylpylän höyrysauna. Olin vuosia sitten Yyterin kylpylähotellissa työmatkalla ja illala allasosastolle, sekä höyrysaunaa. siellä istui jo pari ihmistä, mutta en ehtinyt kunnolla istua alas, kun jo tunsin käden reidellänija siitä aikailematta kalulleni. Hän ei sanonut sanaakaan, mutta runkkasi minulta spermat ja poistui välittömästi. Oven avautuessa näin hänet kunnolla. Hän oli minua reilusti vanhempi mies joka ilmeisesti nautti tekosestaan, kasvojen ilmeestäpäätellen. Illalla ravintolassa tarkoituksella katselin ympärilleni ja siellä hän istui... En enää ujostellut vaan menin juttelemaan ja lopulta kysyin suoraan, että miltä se sellainen homma tuntui. Hän punastui aavistuksen, mutta tajusi, että edessä oli muutaman tunnin takainen "uhri". Otimme pari paukkua ja sovimme tapaamisesta hänen huoneesseessaan, mikä olkin aika lähellä omaani. Siitä seurasi yö, mitä en koskaan unohda...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies, mutta pitää kommentoida tuo kylpylän höyrysauna. Olin vuosia sitten Yyterin kylpylähotellissa työmatkalla ja illala allasosastolle, sekä höyrysaunaa. siellä istui jo pari ihmistä, mutta en ehtinyt kunnolla istua alas, kun jo tunsin käden reidellänija siitä aikailematta kalulleni. Hän ei sanonut sanaakaan, mutta runkkasi minulta spermat ja poistui välittömästi. Oven avautuessa näin hänet kunnolla. Hän oli minua reilusti vanhempi mies joka ilmeisesti nautti tekosestaan, kasvojen ilmeestäpäätellen. Illalla ravintolassa tarkoituksella katselin ympärilleni ja siellä hän istui... En enää ujostellut vaan menin juttelemaan ja lopulta kysyin suoraan, että miltä se sellainen homma tuntui. Hän punastui aavistuksen, mutta tajusi, että edessä oli muutaman tunnin takainen "uhri". Otimme pari paukkua ja sovimme tapaamisesta hänen huoneesseessaan, mikä olkin aika lähellä omaani. Siitä seurasi yö, mitä en koskaan unohda...

        Miksi täytyy kommentoida? Naisilta kysytään niin miksi ihmeessä miesten pitää tunkea kertomaan omia tarinoita. Eiks miehet osaa olla hiljaa edes hetkeä ja antaa naisille sanaa, etenkin kun kysytään vielä naisilta jotain…


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia sitä on sattunut ja tapahtunut. Viimeisin kyllä oli aika kuumottavaa. Olin työmatkalla naapurikaupungissa ja aamulla oli ihan jäätävä panetus. Teki mieli persettä - nimenomaa persettä.

      Kaupungissa on varattu nainen, jonka kanssa ollaan pidetty lystiä vuosien ajan silloin tällöin. Laitoin viestiä, että kävisikö pieni audienssi. Pienen aikatauluveivauksen jälkeen homma saatiin sovittua.

      Menin sisään ja heti mekko alas ja Kiinasta märällä munalla aloin hieromaan persettä suoraan. Kaadoin hänet sängylle ja korkeus oli sopiva. Peppu oli hieman nahkea, joten uitin vuoron perään pillussa ja perseessä niin, että sain menemään sisään. Nainen voihki ja ulisi alla kun junttasin häntä oikein armosta kakkoseen. Kehuin häntä, kuinka rietas ja ihana hän onkaan ja sanoin, että muuta ei tule nyt, tänne pannaan loppuun saakka. Ei haitannut, vaan sanoi että tykkää. Eipä aikaakaan kun laukesin sisälle, tuntui että orkku vaan jatkuu ja jatkuu.... vedin ulos ja pikkuisen oli ruskeaa munassa. Huuhtelin sen nopsaan suihkussa ja mentiin köllöttelemään.

      Hetken päästä tuntuu, että alkaa nousemaan, pyysin häntä vielä imemään. Hän imi ja runkkasi vielä yhdet lastit kitusiinsa...

      Hetken levon jälkeen vaatteet päällä ja kotimatkalle.

      Hän jäi odottaan ukkoansa töistä.

      Minusta tuo oli oikein mukavaa ja rietasta

      • Anonyymi

        Eihän tuo eka kerta hänen kanssa ollut, mutta siinä oli jotain hyvää riettauden tuntua tulla vieraana miehenä kylään ja panna suoraan perseeseen oikein kunnolla.


    • Anonyymi

      Nussin vävyni kanssa!

    • Anonyymi

      No varmaa se kun panin omaa anoppiani. Oltiin kahdestaan ja en ollut saanut seksiä about viikkoon. Paineet olivat sen mukaiset. Hän sitten kumartui ottamman lattialta jotain ja hame nousi ylemmäksi ja leveä peppu työntyi eteeni. Kulli pamahti paksuksi ja ajattelin että nyt tai ei koskaan. Otin hänet käytännössä puoliväkisin.

      Jälkeenpäin vähän nolotti....

      • Anonyymi

        Luitko aloitusta ollenkaan, ymmärrätkö suomea? Naiset, mitä pervoa……
        NAISET….
        Naisella ei kulli pamahda paksuksi, ellei ole transu tm sukupuolinen. Taas jälleen kerran kiimalima äijät kirjoittelee ja vastailee, naisten lankaan. Koska, on vaan pakko tuputtaa homostelu ja anopin raiskaus kertomuksia, joka kanavalle. Ois oikeesti kiva lukea vaan NAISTEN tarinoita, eikä näitä lääh puuh no pakko nyt munkin kommentoida, et lääh puuh kulli valui kiimaa ja pena sit nuoli vaan mun kulliani….lääh puuh, onko muita homostelijoita, transut lääh puuh


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe