vanhaa setämiestä

isintytt

Haluisin seksisuhteeseen vanhemman, noin 30-50 vuotiaan "setämiehen" kanssa jota voisin kutsua isäksi. Mietin, että olisivatko miehet kiinnostuneita tällaisesta?

15

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ollut linnassa :)

      • K..u..t..s..u..n..i-...-

        KO:n pöytäkirjoista saa toisen käsityksen.


    • Minkäs ikäinen olet, jos haluat noin 30-50 vuotiasta miestä? Isä hahmoksiko? Sulla/ sinulla ei taida olla kaikki kohdallaan... Jos kunnon panoja etsit, niin väärä palsta! Vaikka minä kyllä sulle kyytiä antaisinkin, jos olet täysi-ikäinen, ja mieleltäsi valmis, mutta isäksi minua ei kutsu kuin omat lapseni! Terveisiä Helsingistä, noin 50V. Mies. Tee omia lapsia, joskus...

      • Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä...

        Ai nii, tietäiskö joku kuinka korvamadon saa pois silmästä?

        t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly


    • Daddycoo

      Kuopiossa olisi isi jollekkin tytölle:)

    • Tarpeita

      Kyllä olisi kiinnostusta, mutta miten löytää sellainen nainen joka myös vastaisi kun kaikki tuntuu olevan vain feikkejä.

    • kuhan_oot_terve

      Viiskymppinen setämies valmiina palvelukseen, kuopion suunnalta olen.

    • DaddysPrincess98

      30-40 vuotiaat ei kyllä täytä mitenkään setämiehen kriteerejä. 40 on jo vähän vanhempi jos itse olet 18-20v ja 50 on rehellistä setämies osastoa ja sinne kannnattaa tähdätä. Kolmekymppiset ei oo kauhean kaukana kakskymmpisistä, mutta taas nelikymppiset jo alkaa olla eri maailmasta, kun voisivat olla oikeasti sun vanhempias. Henkinen kuilu voi olla toki ammottava. Itse voi olla aivan kakara ja ikätoveri voi olla taas todella kypsä ja sama pätee vanhempiin ihmisiin. Mitään pointtia ei ole tapailla kakaramaista vanhempaa miestä. Asiallinen, menestynyt, vastuunsa kantanut perheellinen setämies arvostaa nuorempaa naista joka ymmärtää tilanteen jossa kaikki voittaa,

      • Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai nilviäisiä?

        t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly


    • Ja kiinnostusta löytyy ;)

      • Anonyymi

        Mistäspäin olet? Ikäsi? Itse kyl ’jo’ 53v ukm kokematon kundi...


      • Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai mammutteja?

        Lääkärini kehtasi väittää, että minulla olisi mukamas pakkomielteitä, mitä sekin tietää...

        t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe