Haluisin seksisuhteeseen vanhemman, noin 30-50 vuotiaan "setämiehen" kanssa jota voisin kutsua isäksi. Mietin, että olisivatko miehet kiinnostuneita tällaisesta?
vanhaa setämiestä
15
108
Vastaukset
En ole ollut linnassa :)
- K..u..t..s..u..n..i-...-
KO:n pöytäkirjoista saa toisen käsityksen.
Minkäs ikäinen olet, jos haluat noin 30-50 vuotiasta miestä? Isä hahmoksiko? Sulla/ sinulla ei taida olla kaikki kohdallaan... Jos kunnon panoja etsit, niin väärä palsta! Vaikka minä kyllä sulle kyytiä antaisinkin, jos olet täysi-ikäinen, ja mieleltäsi valmis, mutta isäksi minua ei kutsu kuin omat lapseni! Terveisiä Helsingistä, noin 50V. Mies. Tee omia lapsia, joskus...
Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä...
Ai nii, tietäiskö joku kuinka korvamadon saa pois silmästä?
t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly
- Daddycoo
Kuopiossa olisi isi jollekkin tytölle:)
- Tarpeita
Kyllä olisi kiinnostusta, mutta miten löytää sellainen nainen joka myös vastaisi kun kaikki tuntuu olevan vain feikkejä.
Tässä jos kunnon kyytiä haluaa :)
Otapas yhteys.
https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1088355- kuhan_oot_terve
Viiskymppinen setämies valmiina palvelukseen, kuopion suunnalta olen.
- DaddysPrincess98
30-40 vuotiaat ei kyllä täytä mitenkään setämiehen kriteerejä. 40 on jo vähän vanhempi jos itse olet 18-20v ja 50 on rehellistä setämies osastoa ja sinne kannnattaa tähdätä. Kolmekymppiset ei oo kauhean kaukana kakskymmpisistä, mutta taas nelikymppiset jo alkaa olla eri maailmasta, kun voisivat olla oikeasti sun vanhempias. Henkinen kuilu voi olla toki ammottava. Itse voi olla aivan kakara ja ikätoveri voi olla taas todella kypsä ja sama pätee vanhempiin ihmisiin. Mitään pointtia ei ole tapailla kakaramaista vanhempaa miestä. Asiallinen, menestynyt, vastuunsa kantanut perheellinen setämies arvostaa nuorempaa naista joka ymmärtää tilanteen jossa kaikki voittaa,
Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai nilviäisiä?
t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly
Ja kiinnostusta löytyy ;)
- Anonyymi
Mistäspäin olet? Ikäsi? Itse kyl ’jo’ 53v ukm kokematon kundi...
Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai mammutteja?
Lääkärini kehtasi väittää, että minulla olisi mukamas pakkomielteitä, mitä sekin tietää...
t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558