vanhaa setämiestä

isintytt

Haluisin seksisuhteeseen vanhemman, noin 30-50 vuotiaan "setämiehen" kanssa jota voisin kutsua isäksi. Mietin, että olisivatko miehet kiinnostuneita tällaisesta?

15

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ollut linnassa :)

      • K..u..t..s..u..n..i-...-

        KO:n pöytäkirjoista saa toisen käsityksen.


    • Minkäs ikäinen olet, jos haluat noin 30-50 vuotiasta miestä? Isä hahmoksiko? Sulla/ sinulla ei taida olla kaikki kohdallaan... Jos kunnon panoja etsit, niin väärä palsta! Vaikka minä kyllä sulle kyytiä antaisinkin, jos olet täysi-ikäinen, ja mieleltäsi valmis, mutta isäksi minua ei kutsu kuin omat lapseni! Terveisiä Helsingistä, noin 50V. Mies. Tee omia lapsia, joskus...

      • Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä...

        Ai nii, tietäiskö joku kuinka korvamadon saa pois silmästä?

        t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly


    • Daddycoo

      Kuopiossa olisi isi jollekkin tytölle:)

    • Tarpeita

      Kyllä olisi kiinnostusta, mutta miten löytää sellainen nainen joka myös vastaisi kun kaikki tuntuu olevan vain feikkejä.

    • kuhan_oot_terve

      Viiskymppinen setämies valmiina palvelukseen, kuopion suunnalta olen.

    • DaddysPrincess98

      30-40 vuotiaat ei kyllä täytä mitenkään setämiehen kriteerejä. 40 on jo vähän vanhempi jos itse olet 18-20v ja 50 on rehellistä setämies osastoa ja sinne kannnattaa tähdätä. Kolmekymppiset ei oo kauhean kaukana kakskymmpisistä, mutta taas nelikymppiset jo alkaa olla eri maailmasta, kun voisivat olla oikeasti sun vanhempias. Henkinen kuilu voi olla toki ammottava. Itse voi olla aivan kakara ja ikätoveri voi olla taas todella kypsä ja sama pätee vanhempiin ihmisiin. Mitään pointtia ei ole tapailla kakaramaista vanhempaa miestä. Asiallinen, menestynyt, vastuunsa kantanut perheellinen setämies arvostaa nuorempaa naista joka ymmärtää tilanteen jossa kaikki voittaa,

      • Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai nilviäisiä?

        t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly


    • Ja kiinnostusta löytyy ;)

      • Anonyymi

        Mistäspäin olet? Ikäsi? Itse kyl ’jo’ 53v ukm kokematon kundi...


      • Höh, kuuntelin sen pikkutytön ehdotuksia ja laitoin löylykauhan perseeseeni. Millä vitulla saan sen pois sieltä?!? Voisiko joku ihan oikeasti auttaa minua? Minulla ei ole yhtään ystävää tai edes tuttua, joka voisi sen kauhan ahteristani poistaa. Jos joku auttaisi minua, niin hän näkisi kuinka nuolen sen löylykauhan puhtaaksi... ennen kuin laitan sen takaisin pyllyyni. Voiko muuten löylykauhasta saada tippuria, vai sainko sen naapurin koiralta? Sanoin naapurilleni vieväni hänen koiransa ulos... ja meillä oli aivan mahtava ilta yhdessä. Kävimme ravintolassa ja leffassa ja... lopuksi raiskasin sen. Onko kellään gerbiiliä lemmikkieläimenä... tai mammutteja?

        Lääkärini kehtasi väittää, että minulla olisi mukamas pakkomielteitä, mitä sekin tietää...

        t. Irma-Petteri o.s. Vähä-Äly


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe