Moro kaikille, onko muilla ollu otsikossa olevalla automallilla tai ylipäätään audilla semmoinen ongelma kuin että kaikki auton oikean puoleiset valot eivät toimi (paitsi xenon ajovalo toimii), vaikka polttimot on vaihettu eli polttimon vaihto ei auta. Mikä voisi olla ongelma? Thanks!
Audi A4 (B7) 2006 avant sline valo/sähköongelmat?
5
135
Vastaukset
- neitinäppärä1
Moro! vaiha autoa, tai yksi syy, onse, että xnonvaloon on pakollinen korkeudensäätölaite, eli jos "vasaralla" lyöt sinne tavanpolttimon niin, ei toimi"toimi" ei tomi....
- Awinkawink
Vahinko on vielä pieni niin suosittelisin vaihtamaan itäauton kunnon länsimaalaisten ajopeliin niin loppuu nuo ainaiset murheet. Oletkin varmaan lukenut tällä sekä Skoda ja vw palstalla valtavista vioista joita asiantuntijat ovat havainneet.
- mage94
Mitä merkkiä ehdottomasti suosittelet?
Oisko se valojen ohjainyksikkö rikki, mutta todennäköisemmin johdotuksessa ongelmaa. Lähde seuraamaan sulakerasialta minne sähköt katoaa.
- Vikakoodilla
Ja molemmat jarruvalo polttimot tietysti pitää toimia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984