Kavereitamme

anonyymi_IPx

Nyt vaimoni on antanut jo kolmen ystävämme naida häntä kotonamme minun katsellessa. Itse olen tämän saanut aikaan houkuteltua vaimon ensin yhden ystävämme syliin, erinlainen mies kiehtoi vaimoa ja hän innostui miehestä aina vaan uudelleen. Sitten sain vaimoni uteliaisuuden heräämaan myös toisen ystävämme kalua kohtaan ja lopulta kolmannenkin. Nämä ovat meillä vaki vieraita, tosin harvakseltaan, mutta kuitenkin jokainen saa muutamia kertoja vuodessa. Tämä ehkä pelasti liittomme isommilta karikoilta syynä minun sairuksien takia harvenneilta sekstailuilta. Seksiä tarvitaan joka liitossa ja jos sitä ei pysty tarjoamaan tarpeeksi, tässä on ratkaisu

17

119

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64646464

Moro,
      Tässäpä olis teille 54v Mies seuraksi...(kokemustakin jo on)

• Nautin

Olet ihana mies.. tiedän mistä puhut! Minulla mies joka työ tapaturmassa menetti osan kyvyistä ja päädyimme kolmen kimppaan.. parisuhde voi paremmin kuin koskaan ja naiseuteni myös..

• Öllkk

Tietysti kurppa lortto.

• Hyvin järjestetty. Jos seksihalut ovat erillaiset niin kolmen kimppa on ratkaisu jos liitto voi hyvin ja luottamus on ok.
        Jos naisella enemmän haluja niin toinen mies tai jos miehellä on enempi haluja niin toinen nainen mukaan Minunkin mies on saanut myös kahta naista vaikkei niin usein kun minä kahta miestä.
        .

• Moi, tässä olisi55v. mies joka haluaisi kokeilla kimppa seksiä kokemusta ei ole.

• Moi tässä olisi 55v. mies joka haluaisi kokeilla kolmisin

• Loisläti

Kivempi on kahden naisen kanssa, kun voi vauhdissa vaihtaa reijältä reikään. Omasta kokemuksesta on jo vuosia aikaa, mutta muistot kivat siitä vuorokaudesta ja tytöistä.

• Meisseli-setä

Onko kaverit panneet vaimoasi myös peräsuoleen?

• Kimppailu kiinnostais kyllä kovasti rukan lähistöllä.

• vuonna95

Olet kyllä tosi fiksu mies. Jos ei itse pysty tai halut on hävinnyt on viisasta antaa edes vaimon nauttia. Itse olen auttanut muutamaa naista samanlaisessa tilanteessa tosin mieheltä salaa.

• sevain

Itse tavallaan mietin miksi kaveri halusi minun panevan hänen vaimoa. Hän kyseli, että haluttaisiko minua rakastella hänen vaimoa luvalla ja hän saisi seurata sivusta. Ensin jännitti, mutta se vain alkoi kiihottaa ja se tuntui hyvälle.

• onnellinenvaimo74

Kimppailu ja vieraan paneminen on vaan niin ihanaa

• Nautin

Ihanaa että naisetkin ottaa kantaa! Todella vaihtelua saada välillä kimpassa ja erikseen..

• aikuinenpaula

minä olen saanut monta kertaa vierasta joka reikään , mieheni luvalla ja parisuhteemme voi oikein hyvin suosittelen

• megamunaa

Kyllähän se virkistää kun saa vierasta välillä, mutta mun naiskaveri ei siitä tykkää jos käyn muiden pimpissä sohimassa välillä , joten käyn kuitenkin :)

• Kiinnostaakyllä

Onpa hieno juttu että on noin avointa ihmisiä!muakin kyllä tuollainen kiinnoaisi!

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5452
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3902
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      28
      1862
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1853
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1670
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      52
      1641
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1584
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40