Kavereitamme

anonyymi_IPx

Nyt vaimoni on antanut jo kolmen ystävämme naida häntä kotonamme minun katsellessa. Itse olen tämän saanut aikaan houkuteltua vaimon ensin yhden ystävämme syliin, erinlainen mies kiehtoi vaimoa ja hän innostui miehestä aina vaan uudelleen. Sitten sain vaimoni uteliaisuuden heräämaan myös toisen ystävämme kalua kohtaan ja lopulta kolmannenkin. Nämä ovat meillä vaki vieraita, tosin harvakseltaan, mutta kuitenkin jokainen saa muutamia kertoja vuodessa. Tämä ehkä pelasti liittomme isommilta karikoilta syynä minun sairuksien takia harvenneilta sekstailuilta. Seksiä tarvitaan joka liitossa ja jos sitä ei pysty tarjoamaan tarpeeksi, tässä on ratkaisu

17

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64646464

      Moro,
      Tässäpä olis teille 54v Mies seuraksi...(kokemustakin jo on)

    • Nautin

      Olet ihana mies.. tiedän mistä puhut! Minulla mies joka työ tapaturmassa menetti osan kyvyistä ja päädyimme kolmen kimppaan.. parisuhde voi paremmin kuin koskaan ja naiseuteni myös..

      • Öllkk

        Tietysti kurppa lortto.


      • Hyvin järjestetty. Jos seksihalut ovat erillaiset niin kolmen kimppa on ratkaisu jos liitto voi hyvin ja luottamus on ok.
        Jos naisella enemmän haluja niin toinen mies tai jos miehellä on enempi haluja niin toinen nainen mukaan Minunkin mies on saanut myös kahta naista vaikkei niin usein kun minä kahta miestä.
        .


    • Moi, tässä olisi55v. mies joka haluaisi kokeilla kimppa seksiä kokemusta ei ole.

    • Moi tässä olisi 55v. mies joka haluaisi kokeilla kolmisin

    • Loisläti

      Kivempi on kahden naisen kanssa, kun voi vauhdissa vaihtaa reijältä reikään. Omasta kokemuksesta on jo vuosia aikaa, mutta muistot kivat siitä vuorokaudesta ja tytöistä.

    • Meisseli-setä

      Onko kaverit panneet vaimoasi myös peräsuoleen?

    • Kimppailu kiinnostais kyllä kovasti rukan lähistöllä.

    • vuonna95

      Olet kyllä tosi fiksu mies. Jos ei itse pysty tai halut on hävinnyt on viisasta antaa edes vaimon nauttia. Itse olen auttanut muutamaa naista samanlaisessa tilanteessa tosin mieheltä salaa.

    • sevain

      Itse tavallaan mietin miksi kaveri halusi minun panevan hänen vaimoa. Hän kyseli, että haluttaisiko minua rakastella hänen vaimoa luvalla ja hän saisi seurata sivusta. Ensin jännitti, mutta se vain alkoi kiihottaa ja se tuntui hyvälle.

    • onnellinenvaimo74

      Kimppailu ja vieraan paneminen on vaan niin ihanaa

      • Nautin

        Ihanaa että naisetkin ottaa kantaa! Todella vaihtelua saada välillä kimpassa ja erikseen..


    • aikuinenpaula

      minä olen saanut monta kertaa vierasta joka reikään , mieheni luvalla ja parisuhteemme voi oikein hyvin suosittelen

      • megamunaa

        Kyllähän se virkistää kun saa vierasta välillä, mutta mun naiskaveri ei siitä tykkää jos käyn muiden pimpissä sohimassa välillä , joten käyn kuitenkin :)


    • Kiinnostaakyllä

      Onpa hieno juttu että on noin avointa ihmisiä!muakin kyllä tuollainen kiinnoaisi!

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1964
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1663
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      245
      1570
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1534
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      17
      1250
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      34
      987
    Aihe