https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/17057bac-19bf-46f6-8abe-f5668b897b58
kyseessä oli sakkoraja eli täysin kahden ihmisen välinen suhde.
olipa valta-asema tai ei , niin jokaisella on oikeus luoda suhde toiseen
ihmiseen.
Jos 50v mies tästä on muka rikokseen syyllistynyt, niin sitten ei ole oikeutta
sen enempää 30 vuotta nuoremmallakaan tytön kanssa pelehtiä.
Suomen oikeus puoltaa liikaa nuorempia ihmisiä vaikka lakikin sen jo sanoo,
että vain alle 15 vuotiaat on se raja.
Linkin tyttö oli 16-17v joten ei rikosta. piste.
Väärin tuomittu mies
buster8889
1
185
Vastaukset
- anonyymi_Vh6
Vai niin? Hyväksikäytetty voi olla vaikka 97-vuotias. Ikä ei ole tuossa se juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917