Olen kokeillut nyt Ketipinoria 200mg annoksella ja nukuin aamusta iltaan. Voiko pitää paikkansa että jos otan 300mg annoksen, se ei väsyttäisikään? Onko kokemuksia? Lääke on viimeinen käytettävissä oleva vaihtoehto. Kaikki muut on kokeiltu.
Onko totta ettei Ketipinor väsytä yli 300mg annoksilla?!
Lääkeherkkä
2
100
Vastaukset
- ketipinor94
Hei !
Kesällä ennen hypomaniaa söin ketipinoria 200mg joka ei juuri vaikuttanut yhtään. Kesästä nostettiin 600mg jota olen syönyt nyt 6kk.
Sinällään ketipinor ei pistä väsyttämään mutta auttaa nukahtamiseen ja unessa pysymiseen. Sillonkuin suostun kyseistä lääkettä syömään nukun luonnottoman pitkiä yöunia, perus on 10-12tuntia per yö.
Toki se on yksilöllistä miten eri aineet vaikuttaa ihmisillä mutta minuun isommat annokset toimivat paremmin.- Hyvälääke
Minä olen syksystä saakka syönyt 1200 mg/pvä.
Ei väsytä, mutta nukun 20 tuntia/päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164428- 162206
- 1882026
- 1041433
- 711305
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736