Miksi naiset käyttävät korkokenkiä ?

Kansa-ihmettelee---

Miksi ne ei voi olla sitä mitä ne on oikeasti, persjalkaisia hiirulaisia ?

17

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herkut.näkyviin
    • fakewomen

      Tää on totta. Minusta on huvittavaa, kun uutistenlukijanaisillakin on nykyään stilettikorkoja. Naiset jotenkin pitää niitä "cooleina" ja yhdistää ne valtaan ja tehokkuuteen, vaikka niiden tehtävä on nimenomaan tuoda takapuoli esille houkuttelevasti. Aina kun näen naisen korkokengissä, tiedän, että tuo nainen ei tiedä todellisesta naisellisuudesta mitään.

    • HyvinPitkäMies

      Kyllä korkokenkien käytön pääsyy on näyttää pitemmältä. Esim palikkakengissä ei jalka ole pystysasennossa.

      Pituus katsotaan vieläkin yhdeksi myönteisimmäksi piirteeksi sekä naisilla että miehillä.

      Vaikka suuresta pituudesta on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä.

      • jokin.ero

        Mutta mikseivät sitten miehet käytä korkokenkiä näyttääkseen pitemmiltä?


      • on totta että katsotaan myönteiseksi piirteeksi, lyhyenä ihmisenä sen saanut todeta, mutta tyydyttävä niihin mitä on.


    • Emme kaikki ole persjalkaisia, minulla on pitkät jalat ja ainut haitta on se, kun sukkahousuissa ja muissakun housuissa ei pituus jalkojen osalta tahdo riittää. Korkokengillä lantio on paremmassa asennossa ja kun on huikan kireät pohkeetkin, on helpompi olla

      • huono.selitys

        Paskapuhetta. Kyllä riittävän pitkiä housuja löytyy jopa kaksimetrisille miehille.

        Mene sieltä miesten osastolta farkkuja katsomaan.


    • Ehkä naisille on eri suhteesa lantionmitat miesten.housuihin.verraten.
      Ei ole miesten osastolla sukkahousuja näkynyt.
      Ilmeisesti olet mies joka haluaa vain aukoa päätään

      • huono.selitys

        Niinhän se on, että malli saattaa olla vähän erilainen. Mutta kaikkea ei voi saada samalla kertaa, sisko hyvä.

        Sukkahousuista taas en sanonut mitään. Luulisi niitä netistä löytyvän pitempiäkin ja jos ei löydy, siirry sukkiin.


      • huono.selitys kirjoitti:

        Niinhän se on, että malli saattaa olla vähän erilainen. Mutta kaikkea ei voi saada samalla kertaa, sisko hyvä.

        Sukkahousuista taas en sanonut mitään. Luulisi niitä netistä löytyvän pitempiäkin ja jos ei löydy, siirry sukkiin.

        Ok. Pitää harkita sukkia, sitten pitää olla sukkanauhaliivit. Ei ne silikoniraidat varressa pidä ylhäällä.
        Sukkanauhaliivit voi näkyä tiukempien vaatteiden alta kohoumina 😕


      • valikoimaa.on

    • mmn

      Ihan sen takia että sääret ja ryhti näyttävät paremmilta. On sitten eri asia osaako niissä kävellä. Kaupungilla näkee joskus aika veikeitä kävelytyylejä kenkien ollessa liian korkeat. Kuvitelkaapa naista kauniissa polvipituisessa juhlapuvussa lattanat "mikkihiiri" kengät jalassa. Ei sen koron tarvitse olla 11 cm, matalampikin toimii. On ymmärrettävää mikäli on jokin lääketieteellinen syy ettei pysty käyttämään korkeita korkoja, muuten ne ovat kauniit jalassa.

      • kuten.edellä.mainittiin

        Ryhti näyttää paremmalta: siis pärse työntyy esille paremmin.


    • bbbbhg

      Minusta usein naisten jalat näyttävät suonikkailta korkokengissä.

      Tiedoksi, että alun perin korkokenkiä käyttivätkin miehet.

      • niinhän.se.oli

        Kun jalustin keksittiin, huomattiin, että jalka pysyy siinä paremmin, kun kengässä on korko.


    • Femaleleather

      Nykypäivänä näkee valitettavan liian harvoin naisten jalassa korkeita korkoja. Miten lie sitten ilta menoissa...siitä ei ole tietoa.

    • hiirulaisiakin voi olla montaa lajia.

      tyytyjät tyytyy kohtaloonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe