Erottiin tyttöystävän kanssa muutama vuosi sitten. Viimeisinä vuosina esim seksiä oli enää kovin harvoin, mun ei oikeastaan tehnyt ees mieli. Oon nyt ollut vähän aikaa uuden ehdokkaan kanssa mutta en mitenkään saa itseäni vauhtiin hänen kanssaan eikä me alun parin kerran jälkeen edes olla oltu silleen. Ollaan kyllä muuten hoideltu toisiamme mutta ei puhettakaan että voisin esim antaa hänelle suuseksiä (edelliselle annoin), hyvä että kädellä ilkeän koskea, hän on kuitenkin antanut mulle useasti. Muutaman välivuoden jälkeen koen asian nyt jopa yököttäväksi ja ällöksi puuhaksi enkä tule koskaan pystymään siihen! Hän haluaisi kovasti rakastella mutta en vaan pysty!
Hän ei ole mun mielestä erityisen viehättävä mutta hän iski mut vahvempana ja itsevarmana naisena mutta tullaan muuten hyvin toimeen. Erityisherkkänä ongelma on sekin että haistan seksuaaliset eritteet jopa pahanhajuisina limaällöinä ainakin tässä henkilössä. Mietin itsekin että lieneekö liittyy pitkäaikaiseen ahdistuneisuuteen ja masennukseen ja työuupumukseen (joita ei oo kuitenkaan tutkittu mutta on päivänselvästi). Kropassa on ollut kauan kaikenlaisia stressioireita ja joita on kyllä tutkittu mutta ei oo löytynyt elimellisiä vikoja. Mitään lääkkeitä en oo koskaan käyttänyt että siitä ei voi olla kyse.
48 v mies
Ahdistus ja seksi
Kysyjällevastaus
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204