Juyha Sipilän kärkihankkeet menevät hyvin.

Pääministeri Juha Sipilän yksi kärkihanke oli ja on normienpurkutalkoot. Itse hän henkilökohtaisesti "purki normeja" omassa (hallinnoimassa- ) yrityksessään muiden rikkomusten lisäksi siten, ettei viranomaisten huomautuksista ja jopa määräyksistä piittaamatta järjestänyt työpisteisiin riittävää riittävää ilmanvaihtoa, kuten erittäin myrkyllisen antimoninpitoisen poistoa, vaikka niissä työntekijät käyttivät juotosaineita jotka sisälsivät antimonia! Siis altistuivat muiden juotosaineiden lisäksi antimonille.
Te sokeasti Juha Sipilään uskovat kertokaa minulle onko niissä lyijyä, tinaa … kertokaa onhan teillä siellä kepun HH:lla inssejä monelta alalta ja kemisti varmasti tietää ja laskee aineet mollin tarkkuudella, ai niin kepukemisti laskee kemian laskut "Helposti tilavuuspainoilla".

Juha Sipilä viha kaikkea sitä mikä puolustaa tavallista kansaa... Maanviljelijöiden ahdingon hän tuntee ja lapioi rahaa aina vain ja lisää, mutta ei sitä, että monet ovat tahot kuten terveysalan ammattiliitot, lehdistö, hoivattavien läheiset jne.
Sipilän kärkihankkeeseen, kaikkien tai lähes "normien poistoon" lienee kuluvan myös valvontaviranomaisten (tehtävien) yksityistäminen. Kun Juha Sipilä, Anne Berner ja muutama muu kepu- ja kokoomusroisto saavat valita valvovan viranomaisen henkilöt ja tehtävät ja laillisen aseman ei varmasti tulisi yhtään valitusta läpi vaikka elävät ja kuolleet olisivat sekaisin kuin siat Antilan sukutilalla.

Juha Sipilä sanoi yhdessä puheessaan tai selvityksessään: "....ainakin Työsuojelunormeja on helpotettava...."
Normienpurkutalkoiden saavutuksilla Juha Sipilä, tämä päävatulaattori, kehui noin viikko pari sitten, "että yli 300 normia on jo purettu". Lait ovat alun perin tehty heikommassa asemassa olevin suojelemiseksi. Juha Sipilä käyttää kaiken tarmonsa heikommassa asemassa olevien olojen heikentämiseksi ja rikkaimpien henkilöiden ja yrityksen kuten maanviljelijöiden tulojen lisäämiseksi.
Kuinka alas kepu voi Juha Sipilän johdolla ja kepun johdon myötävaikutuksella päästä.

1

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        255
        2683
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        17
        2187
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        328
        1912
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        103
        1649
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        90
        1576
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        201
        1264
      7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        67
        1210
      8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        25
        1131
      9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        50
        1093
      10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        73
        1036
      Aihe