Sinustakin tulee vanhus!

Pitää_ajatella

Muistakaa, meistä kaikista tulee vanhuksia! Ainoastaan kuolemalla voit laistaa sen! Olet joskus samassa asemassa kuin vanhukset nyt.
Äänestäkää harkiten, ettei tarvitse katua myöhemmin!

2

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fattige75

75 vuotiaana , olen jo vanhus ja kuultuani tuutin täydeltä miten vastuutonta ikäihmisten hoito on ollut , olen päättänyt tyytyä vihreitten jalostamaan itsehoitoon. Täällä Pohjanmaalla liikkuvat siellä sun täällä 3-5 suden susilaumat.
      Silloin kun minulle tulee ns. heikon olon tunne menen etsimään vihreitä metsästä. Kokemuksen mukaan heitä ei sieltä löydy. He ovat kaupunkien betonipukkereissa. Jos luotan Jumalaan niin on turvallista liikkua metsässä silloinkin kun tuntee heikotusta ja jos lopun hetki kohtaa minut siellä on se loppu siellä kivuttomampi ja kohtaamani kivullisuus huomattavasti lyhyempi kuin jossain nykyajan hoitolaitoksessa.
      Nälkäinen ja saalistava susilauma saatta löytää minut ennen Vapepaa.
      Ne eivät lupaa kysy sitten ensimmäiseltäkään poliitikolta. Vapepan joukot saasttavat löytää minusta ainastaan kalvatut luut. Se siitä totuudesta.
      It is the troth.

• NestoriJukola

Kestävyysvajeella ratsastelu vaalipropagandassa mitä todennäköisimmin hiipuu tulevien vuosikymmenien mittaan. Kuvio on aivan yksinkertainen. Kun kestävyysvajeesta eniten ja äänekkäimmin kailottavat pullamössö- ja roskaruokasukupolvet siirtyvät jo ennen eläkeläisikää tuonpuoleisiin sfääreihin, niin sehän tarkoittaa käytännössä eläkeläisten määrän rajua vähenemistä suloisessa Suomessamme. Samalla siinä haihtuu taivaan tuuliin myös kestävyysvaje valtion talouden ongelmana. Eipä hätää eli kyllä muutama kestotermi vielä jää poliittisen propagandan arsenaaliin kuten tahtotila ja rakennemuutos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      18
      5858
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      84
      5472
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3494
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      93
      3462
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      121
      1231
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1177
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1112
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      909
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45