Alfa Romeo - Giulian arvo kestää isältä pojalle

Veloce2019

Alfa Romeo Giulia & 105-series

This very rare 1962 Giulietta SZ was discovered in a basement in Turin around the end of November. The car sat there for 35 years after the lift broke down. The owner (a mechanic) died without leaving a will, so it was put up for auction by the government this morning.
It sold for €567.000,-

https://www.facebook.com/giulia105/photos/pcb.1993480317354596/1993479630687998/?type=3&__tn__=HH-R&eid=ARDb2DzieZf2RITJrh4INQnLYX_PNzIQROYc4YwUV0xyH7xq0mQ4qisNiOwYmN9cyCG1hnlYc3AIRa52&__xts__[0]=68.ARBMNYniB3XJlizbDWUIzpDmP91UrlOIepzarZ3owjLhA01zckp9L1O85orDWpuOSB5ia4E_cSZQWxMssUH4CWio7ACG8R916hOlZROtBvs29bgtG8HuDwwNqDVDLQptwpWb03SUOhUzbP--Rq_wGm889rr7sAJgr186Z7ol21g-sO5Fcn2ZEAQkfTM7zuePqapSKprB4Iil-JxP14gtKwpTR55SwqGjjcMm9wEp8gzZxJvnj0bvbiakfWvNssCgqXoxFOzxRgcOl1pbANiEbD63h-VjXlo6WizhcMqHAahTGWDRYLG2SBfm5z1SGRsgV6K32vsMvh8fZwsGWrgKuBk1ew

7

139

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • garys

näissähän vaan hinta nousee

• Veteraanialfisti

Tuo toki erikoismalli, valmistettu jotain 200 kpl. Mutta neliovisenkin Giulian arvo on tänä päivänä 15-20.000 euroa, siinä jäävät Mersunkin mallit (esm 190) toiseksi. Isältä pojalle.

• adaf

Alfa kestää ja arvo nousee, toisin kuin eräissä muissa merkeissä.

• tykää.heistä.kovin

Pohjois-italialaisten kauneussilmää ja käsityötaitoja ei varmaankaan voi kukaan voittaa. Milano-Torino-Firenze-Venetsia akseli on ollut jotain vallan tavatonta.

• pohjois-padania

Ja siis aluehan he tuntee itse nimellä Pohjois-Padania. Eli he eivät koe olevansa samaa kastia napolin kanssa.

• lambo.on.parempi

Vielä sen verran juttua aiheeseen liittyen, että maailman kaunein auto Lamborghini Miura on seurausta siitä kun Enzo Ferrari ylenkatsoi traktorivalmistajaa.

Herra Lamborghini kysyi Enzolta voisiko tämä tehdä hänelle vähän kustomoidun auton, johon Enzo vastasi jotakin että jos ei nämä kelpaa, niin parempi tehdä itse.

Tulos oli Miura (Google).

• alfa-romu

Alfa Romu on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      930
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      798
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      687
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      563
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      170
      528
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe