Onko teillä kokemusta Varkauden vammaispaveluista? Puhelimessa sanoivat ettei voi auttaa. Eikö niiden kuulu tehdä kielteinen päätös eikä vain sanoa että ei? Kun eivät anna päätöstä ei voi valittaakkaan. Yhden toisen äidin kanssa puhuin ja sille oli sanottu, että hae lastensuojelusta. Vaikka sillä on vammainen lapsi kanssa. Soitin vaimmaispaveluiden esimiehelle, mutta se vaan höpötti jotain mistä ei edes saanut selvää. Aika turhauttavaa.
Varkauden vammaispalvelut
17
1039
Vastaukset
- Raybanitpäähän
Varkauden yritykset mistä en ostaisi mitään?Eräs leipomo.Työntekijä kuvittelee olevansa Varkauden kaunein , valitettavasti löytyy kauniimpiakin ja käytöstapoja ei ole, juomatavat kyllä löytyy.
- khjkshf
Onko vielä demari?
- Hämmästynyt
Löytyykö P-saaresta?
- Anonyymi
Mikä ihmeen tarve on haukkua ihmisiä??
- Anonyymi
Huono itsetunto pistää kiukkuumaan ja haukkumaan. Ehkä sillä viinanhimo,rahat loppu jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono itsetunto pistää kiukkuumaan ja haukkumaan. Ehkä sillä viinanhimo,rahat loppu jne.
Tarkoitatko, että viinaan menee tällä päättäjällä ne eurot, jotka inva-asiakas ei saa palveluna vaan maksaa itse täydellisesti matkakulunsa kuten terveliikkuja?
Kerro lisää, kaunistelematta!
Oletko päässyt "ns sisäpiireihin päätöksissä kuuntelemaan"?
Jospa kupla ruplahtaa?
- Anonyymi
Mikä näistä vastauksista kommentoi aloitusta ei yksikään eli. taas tuli todistettua. TYhmiä nuo Varkaudelaiset.
- Anonyymi
Vammaispalveluun "tuli" pienehkö mies, mikä määräilee miten haluaa ja itse tahtoo.
Poistaa kuljetusetuuksia, ymv. vaikka ei niitä itse joudu maksamaan eikä Varkauden kaupunkikaan.
Oikein pitäis hihaan laittaa ja "_______"uudestaan.
Mistähän tämä sadisti pistäytyikään hidalkoksi?- Anonyymi
Hyvä kun vammaiset itse täällä kommentoivat, hienoa!
- Anonyymi
Pitäisiköhän kerätä lista, nimet alle ja määräilijäukko pois viralta!
Suositellaanko!- Anonyymi
Ei huono idea jos polkee vammaisten ihmisoikeuksia.
- Anonyymi
Kannatetaan!
- Anonyymi
ahti
- Anonyymi
tanhut
- Anonyymi
jenk
- Anonyymi
mark boals
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131