Valmistaudu valehtelia Sauli muuttoon, EU:ssa ennakko

Abrahamm

tapaus, kun tappoivat demokraattisesti valitun oikeuden Venetsuelassa !?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi_xqN

      Saulin aatetoverin, valehtelija Putininkin, voisi heivata helvettiin tsaarin istuimeltaan.

      • Abrahamm

        Aina pitää perustella kuin Saulin valehtelu Venjän Ulkoministerille Naton pimeä lento neuvotteluhalusta, kun nato oli kieltäytynyt ja ei luovu niistä !?
        Olis hienoa joskus esittää mitä Putin on valehdellut, että pysyttäis kärryllä !?

        Puti nolostutti Kultarannassa aikoinaan lehdistön kysyjän, että tamäkin laki on jo ollut Yhdysvalloissa voimassa jo vuosia !? (Halvaantuiko toimittaja jonka piti pilkata Putinia !?)


      • Kato-kato
        Abrahamm kirjoitti:

        Aina pitää perustella kuin Saulin valehtelu Venjän Ulkoministerille Naton pimeä lento neuvotteluhalusta, kun nato oli kieltäytynyt ja ei luovu niistä !?
        Olis hienoa joskus esittää mitä Putin on valehdellut, että pysyttäis kärryllä !?

        Puti nolostutti Kultarannassa aikoinaan lehdistön kysyjän, että tamäkin laki on jo ollut Yhdysvalloissa voimassa jo vuosia !? (Halvaantuiko toimittaja jonka piti pilkata Putinia !?)

        Pölhö-Aappo höperöi täälläkin.


    • Abrahamm

      Näin kieroa valehteliaa saa hakea Suomen politiikasta ja pelkuria !?

    • Abrahamm

      On aika Saulin erota tai erotetaan, kun ei edes edusta kansaa vaan Olikarkkejamme jotka rahoitti välikäsienkautta vaalirahaa ulkomailtakin !?

      Soini ulkoministerinä vai1% kannatuksella, hylkää Venetzuelan vaalien voittajan,oika kusipää !?

      • Potkuapersiille

        Minua ei haittaa vaikka Sauli erotettaisiin. Samoin tein voitaisiin erottaa Saulin oikeistolainen aatetoveri, keisari Putin.


    • Kato-kato

      Pölhö-Aappokin täällä työntämässä sekopäitä juttujaan.

    • EroaNukkeJo

      Nuken palli heiluu ja kovaa....on monta äänestäjää vähemmän saulilla seuraavissa vaaleissa kun porukkaa kuolee....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3139
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe