Marco bisnesmiehenä

Totuuskomissio_

11

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElliNooraT

      En voi äänestää huijareita, omien pettäjiä, vaikka kansallismielisiä ajatuksia omaankin.
      Kiitoksia tiedosta.

    • JJJX

      Asiallinen haastattelu, jossa kaveri ei Marcoa hauku ja morkkaa pahemmin, vaan katsoo pieleen menneissä bisneksissä olleen omaakin syytä ja kokemattomuutta. Marcon luonnekuva kyllä selviää, eikä varmaan ole kaikkien mieleen.

    • anonyymi_WPN

      Nyt meni luotto marcoon täysin. Toivottavasti erotetaan puolueesta ettei mene jäsenmaksut hukkaan.

    • Totuuskomissio_
      • antakaapelastaaSuomi

        Mustamaalausta sekin.


      • äänestänPS

        mistä näitä suomenpelastajia aina ilmaantuu? vain yksi voi pelastaa maan. välillä se on väyrynen ja välillä joku muu. minä väitän että ulkoparlamentarismi ei sovi suomeen eikä henkilöpalvonta sen paremmin.


      • Kuuntelija
        antakaapelastaaSuomi kirjoitti:

        Mustamaalausta sekin.

        Höpö höpö. Ihan rehellistä tapahtumien kerrontaa ilman mustamaalausta.


      • Vanhaope
        äänestänPS kirjoitti:

        mistä näitä suomenpelastajia aina ilmaantuu? vain yksi voi pelastaa maan. välillä se on väyrynen ja välillä joku muu. minä väitän että ulkoparlamentarismi ei sovi suomeen eikä henkilöpalvonta sen paremmin.

        Eikö Kekkonen suorastaan edellyttänyt henkilöpalvontaa? Oli syntyperäinen suomalainen !Kyllä Suomessa on ollut henkilöpalvontaa.


    • ottakkaa-imarteluna

      SKE:n kannattaa ottaa imarteluna tällainen massiivinen mustamaalaus ja toiminnan vaikeuttaminen. Kyllä tämä kertoo vain siitä, että SKE on erittäin suosittu ja suurin osa suomalaisista tuntee jo puolueen. Ilmeisesti netin iltastriimit ovat antaneet näkyvyyttä puolueelle koko suomessa hyvin. Nyt tulee todella jännät vaalit huhtikuussa.

    • Gebuli

      Eikös tuo marsu oo makarooni:)😱

    • Mitä sen on väliä mitä ennen on tapahtunut. Menkää ihmiset asioissa eteen päin. Kaikki tämä kura kääntyy vaan SKE hyväksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      625
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      75
      554
    Aihe