Oltiin Ninan kanssa saatu lapsista pikku miniloma ja samalla vietettiin mun synttäreitä. Pieni laivamatka tulis tekemään terää. Mulla uus duuni ja Nina oli tehnyt paljon töitä. Lasten harrastukset oli verottanut aika paljon voimia kummaltakin. Tarkotuksena oli vaan nauttia toistemme seurasta ja niin sanotusti nollata kovalevyt. Päästiin laivaan sisään ja tallusteltiin hyttiin. Ei mikään luxus hytti, mutta rauhassa kun saa olla, kelpaa vähän huonommatkin olot. Juotiin hytissä muutamat juomat ja suunniteltiin vähän illan ohjelmaa. Buffet, bingo, sauna ja tietysti illalla yökerho. Oltiin kumottu muutama lonkero ja siideri, ja alettiin valmistautua iltaan. Nina riisuitui alasti ja kattelin silmä kovana sen touhuilua. Niin kuin aina ennenkin, niin kauhea tohina ja kiire oli Ninalla päällä. Sanoin Ninalle että, "ota nyt rennosti. Ihan sama vaikka ei kerettäis mihinkään. Mulle riittää ainakin et saan olla sunkaa". Nina tykkäs vissiin mun kommentista, kun se tuli istumaan hajareisin mun syliin ja halas mua. Nyt mulla ei ollut enää pelkästään silmä kovana. Ninan rinnat painautui mun rintaa vasten ja tunsin kuinka sen pillu osui mun haaroväliä vasten. Samalla puristin pakaroista Ninan lantiota mua vasten.
Laivan saunaosasto. Kaksi miestä, yksi nainen
6
1586
Vastaukset
- anonyymi_KaL
Ehdotin jos hieroisin vähän sen selkää. Nina suostu ja sano "no voit vähän hieroo, mut meillä on kiire syömään". Nina meni makaamaan vatsalleen sängylle. Otin laukusta öljyn ja aloin tiputtelemaan sitä Ninan selälle. Viimeiset tipat tiputin perseelle ja pakaroiden väliin. Kuin vinkiksi siitä mihin hieronta tulee päättymään. Aloin rauhallisesti hieroa Ninan hartioita ja niskaa. Pikku hiljaa öljyn liukastamat kädet siirtyi alas päin. Lantion kohdalla tein isompia liikkeitä ja kumpikin varmasti odotti, että kädet siirtyisivät hieman alemmas. Hiljalleen kädet siirtyivät alas. Hieroin Ninan upeita pakaroita ja mulla oli täys stondis päällä. Pyörittelin persettä mun käsillä ja välillä liutin käsiä ylös päin, niin että sain pakarat aukeamaan. Peukaloilla levitin pakaroita, niin että välillä Ninan ihana pillu näkyi pakaroiden välistä. Hetken aikaa jatkettuani, tunsin kuinka Ninan pillun tuoksu leijaili nenään. Siirryin hieromaan vielä tiukemmin pillua. Välillä peukalot upposi vähän häpyhuulien väliin. Enää ei kuulunut mitään kiirestä tai mitään muutakaan. Liun itse Ninan selkää pitkin suutelemaan sen kaulaa. Samalla kullin kärki oli osittain Ninan sisällä. Painoin kyrvän Ninan sisään pohjaa myöden ja sanoin " Nyt on kiire syömään" nousin Ninan päältä pois ja Nina yritti jaloillaan vetää mut takaisin sisäänsä. Maltoin kuitenkin mieleni ja halusin kiusata Ninaa.
- anonyymi_DIP
Päästin kuin päästiinkin syömään. Matkalla huomasin että suunnitelma oli mennyt täysin nappiin. Nina oli aika villillä päällä. Hississä se kävi suoraan muhun kiinni. Alko suutelemaan ja käsi kouri kalua housujen läpi. Edes matkalla kyytiin tullut porukka ei tuntunut Ninaa haittaavan. Syötiin rauhassa ja juotiin hyvin, jopa ehkä vähän liikaa. Kello ei ollut edes kymmentä ja kumpikin oli aika hyvässä humalassa. Mietin mielessä "mitähän tästä vielä tulee. Kiva pikku jurri ja kummatkin hyvä kiima päällä". Päästiin takas hyttiin ja katottiin meidän suunnitelmaa "bingo menny, jaahas lähetäänkö saunaan?".
Joo mennään vaan. Pakkailtiin meidän sauna kamat ja lähettiin kohti saunaosastoa. Matkalla puristelin Ninan persettä, eikä Nina paljon vastaan laittanu. Päästiin saunalle ja otettiin privaattisauna. Suihkuteltiin ja pestiin toisemme saippualla. Sekin meni tietysti intohimon puolelle. Saippuasta liukkaat vartalot liimautui yhteen ja suudeltiin pitkään ja intohimoisesti suihkun alla. Onneks tajuttiin että meillä on vaan 1.5h aikaa omassa saunassa. Puettiin uikkarit ja mentiin altaiden puolelle. Käytiin vielä hakemassa drinkit baarista. Siirryttiin uima-altaalle ja todettiin että se oli ihan vitun kylmää vettä. Päätettiin mennä porealtaaseen. Allas oli tyhjä ja ei siellä meidän lisäksi muutenkaan ollut kuin muutama tyyppi. Kattelin Ninan rintoja kuinka ne pomppi ylväänä poreiden voimasta. Siirryin ihan Ninan kylkeen kiinni ja siirsin toisen käden, Ninan selän takaa sen rinnan päälle. Puristelin kevyesti ja hieroin sen tissiä ja nänniä. Näin ja tunsin kuinka sen nänni kovettui. Siirsin toisen käden myös toiselle rinnalle ja aloin hieroa kovempaa. Aloin samalla suudella Ninan kaulaa. Samalla huomasin kuinka yks mies selkeästi oli laittanut meidän touhut merkille. Se mies istui muutaman metrin vastapäätä meitä. Se joi bisseään ja yritti huomaamatta kattoa meidän touhuja. Päätin vähän kiusata ukkoa ja hivutin Ninan bikinien yläosaa alemmas. Niin alas että sen nännit oli puoliksi ulkona. Sen äijän pyyhe alko haarojen välistä nousemaan ja se nosti toisen jalan toisen päälle, että ei paljastuis muille seisokki. - anonyymi_zWA
Jatkoin rintojen hieromista ja kaulan suutelu kävi yhä kiimaisemmaksi. Ninan toinen rinta oli kokonaan ulkona. Aloin nuolemaan sen tissiä ja samalla hieroin Ninan pillua ala-osan läpi. Hetken kerkesin touhuta, kunnes Nina nosti bikininsä ylös ja otti mua kädestä kiinni. Se nousi altaasta pois ja piti mua edelleen kädestä kiinni. Luulin ensin että se vie mua meidän omaan saunaan. Mutta mitä vielä, se lähtikin kävelemään ihan toiseen suuntaan. Se veti mut höyrysaunaan, mikä olikin vielä yllättäen unisex sauna. En edes kerennyt ajatella matkalla, seisovaa kulliani. Huomasin kyllä baarissa olevan tarjoilija neidin hämmentyneen ilmeen, mutta ei siinä tullut mieleenkään että se johtui siitä että uimahousut oli täyttynyt jostain muusta kuin ilmasta. Saunaan päästyämme Nina heitti mut seinää vasten. Ihan kuin joku tappelu olisi ollut. Olin täysin Ninan hallinassa. Sen verran kovaa Nina mut siihen heitti, että kuin automaattisesti lysähdin penkkiin istumaan. Kaikki kävi niin nopeasti, että en edes kerennyt oikeastaan reagoida mitenkään. Nina repi mun housut alas ja mun kulli ponnahti välittömästi napaa vasten. Nina nappasi kullista kiinni ja painoi terskan suoraan suuhunsa. Samalla se alkoi toisella kädellä riisua omia bikinien yläosaa. Sen rinnat heilui ilmassa vapaina ja se oli ihan vitun kiihottava näky. Sen jälkeen se siirsi alaosaa sivuun ja upotti sormensa pilluun. Se veti sormet ulos pillusta ja työnsi sormet mun suuhun. Meinasin laueta Ninan suuhun, kun nenään tuli vieno kiimaisen pillun tuoksu ja tunsin kielelläni vienon suolaisen kiimapillun maun. Nina päästi mun kalun suustansa ulos ja tuli samaan aikaan istumaan mun syliin.
- Charmantik
Nina levitti haarojaan ja siirsi samalla housujansa sivuun. Toisella kädellä se ohjas mun kullin sen pillun huulille. Ite vein kädet sen paljaille rinnoille ja odotin vitunmoisessa kiimassa et pääsen uppoamaan Ninan sisään. Terska oli pilluun suulla ja Nina alkoi hitaasti istua mun kyrvän päälle. Samaa. Aikaan saunan ovi aukes ja yllätyksekseni, Nina ei reagoinut siihen mitenkään. Ite säpsähdin vähän, mutta en kuitenkaan tehyt mitään lopettaakseni kiimaista hetkeä. Höyry oli saunassa aika voimakas ja kasvoja ei näkynyt kunnolla. Tunnistin miehen kuitenkin samaksi, joka aiemmin oli meitä katsellut allasbaarissa. Allasosaston valoa vasten miehen uimahousuissa näkyi koko komeudessaan seisova kalu. Mies heti oven viereen ja ovi painautui automaattisesti kiinni miehen perässä. Nina alkoi ratsastaa mun päällä ja nussimisesta kuului lotina, kun Ninan litimärkä pillu ja hiestä ja vedestä märkä kroppa paukutti omaani vasten. Ninan rinnat pomppi ylös alas naimisen tahdissa. Mies oli kaivanut kullinsa esiin ja veteli kättään edes takaisin kalun vartta pitkin. Tilanne oli todella kiihottava ja mietin miehen tuskaa. En edes itse pysty kuvittelemaan mitä tuskaa olisi katsella vierestä, kun joku nussisi näin upeaa naista kuin Nina on. Mahtava kroppa ja upea ulkonäkö. Päätinkin ehdottaa Ninalle " mä haluun et sä otat suihin tolta" Ninan ratsastaminen loppui ja se vastas mulle "emmä haluu, mä haluun vaan olla sunkaa". Sanoin Ninalle "etkö vois mun mieliks?". Nina nous mun päältä ja käveli sen miehen eteen. Se seiso siinä tekemättä mitään. Ja se mies runkkas edelleen kulliaan. Se mies nosti vasemman käden Ninan rinnalle ja puristeli sitä. Sen äijän hengitys voimististui ja runkkaaminen kiihtyi. Sit Nina yht'äkkiä meni polvilleen sen eteen ja tarttu sen kyrpään kiinni. Samalla se paino selän notkolleen, niin että sen perse oli tyrkyllä vitun seksikkäästi. Nina sano mulle "nussi mua, mä haluun sun spermat mun pilluun. Asetuin Ninan taakse ja otin käsillä kiinni sen lanteilta. Mun kulli ohjautu suoraan sen pillun huulille. Aloin nussimaan Ninaa vitullisessa kiimassa. Samalla Nina alko ynähtelemään vaimeasti ja otti sen miehen kullin suuhun. Nina nuoli ja imi sen miehen kyrpää. Samalla nain sitä takaa päin. Nina hieroi pilluaan toisella kädellä samaan aikaan, kun toinen käsi runkkas sen miehen kalua ja suu ahmi kullia sisään. Tilanne oli kaikille liian kiihottava ja kauaa ei kestänyt kun se mies alkoi nytkähtelemään. Nina otti kullin pois suustaan ja kiihdytti runkkaus liikettä. Se äijä laukesi omalle vatsalleen. Tunsin kuinka Ninan pillu alkoi supistella. Työnsin viimeiset vedot raivolla, Ninan persettä vasten ja laukesin Ninan sisään. Nina työnsi persettään muutaman kerran mua vasten ja tunsin kuinka pillu puristui kiinni mun kullia vasten. Nina laukesi mun syleilyyn. Nostin vielä Ninan mun kroppaa vasten suutelin sitä pitkään. Kulli vetäytyi pikkuhiljaa pillusta pois.
- anonyymi_I2I
Lopulta vieterivetoinen herätyskello rämähti soimaan omaa suloista sinfoniaansa.Oli maanantaiaamu ja yöllä riehunut lumimyrsky oli rauhoittunut ja pakkasta ulkona -30.En ollut muistanutkaan laittaa autoa lämmitystolppaan kiinni edellisen illan pubireissulta palattuani.Sellaista se elämä on.
- hotellisaunoja
Tuli mieleen, olin työmatkalla Wienissä, pois lähdössä, hotellin aamusaunassa. Sinne tuli pariskunta samaan aikaan, hieman päälle kolmekymppisiä, ja nehän on yhteissaunoja siellä päin. Juteltiin mitä juteltiin, kerroin olevani lähdössä kotiin. He olivat vasta tulleet, edellisenä iltana, patikoimasta Alpeilta. Suunnitelmia oli, ja kun siinä jo valmiiksi intiimin ilkosillaan oltiin, pariskunta kertoi luottavaisesti olevansa illalla menossa swinger-klubille. Ja niitähän siellä on, hiirenloukkuja, kuten Tippavaaran isäntä sanoisi, grosse Mausefallen. Siitähän tunnelma heti sähköistyi. Pariskunnan rouvaspuolisko oli nimittäin hemaiseva pakkaus. Isot tissit, kapea vyötärö, posliiniksi ajeltu kumpu, jossa tummahko, mutruinen, turpeahuulinen vako. Tuli aprikoitua, että mikä sitä illalla odotti, että joutuisiko kuinkakin lujille. Kohta pariskunta poistui ja jäin lauteille istumaan, kalu pystyssä. Sile ei mahtanut mitään, niin tuli jo omaakin vaimoa ikävä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999