Mitä huomioitavaa on akun vaihdon yhteydessä?
Akun vaihto
10
56
Vastaukset
- tupuhupu
Vaihda Aku Iinekseen.
Selviääkö skoda muka akun vaihtoon asti?
- Rikot.kuitenkin
Ei ainakaan, jos kaltaisesi protari asiaan sotkeutuu.
- Ei.ummarra
Huonosti tunnet asioita, vaikka ktiittinen oletkin. Venäläinen akku jättää Skodan tielle juuri ennen paalausta markkinoiden lyhimmän takuun jälkeen. Jorman pitää joko ostaa uusi akku tai hinauttaa Skoda paalaukseen, että saa romutusrahan uuden Skodan ostoon.
- xghsrthtr
Vaihtaa auto johonkin muuhun merkkiin.
- Jereeehh
Sen voi vaihtaa itse jos osaa ohjelmoida ECU:n uudelleen.
Kalliimmissa merkeissä ECU ohjelmoi itsensä kun tyhjä käyttää 30-60min, en usko että halpiksissa näin on, ehkä on ehkä ei.- Mekaanikho
Akun saa toimimaan kun vaihtaa uudet jenkemit akun sisälle ja täyttää ammoniakilla akun.
- Jereeeeh
Mekaanikho kirjoitti:
Akun saa toimimaan kun vaihtaa uudet jenkemit akun sisälle ja täyttää ammoniakilla akun.
Ja tämä kaikki kun akku kiinni johdoissa?
- Toyota_Hybrid1
ei kannata akkua vaihtaa, kansihan siitä on halki, soosist ja liemet sekaisin. tyyppivika muuten vw konsernin kyhäelmissä.
- Oktetti
Kannattaa pysyä alkuperäisessä merkissä, eli venäläisessä Trepca-akussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471