Tämä on käsittämätöntä. Taas kerran meni lottovoitto sivu suuni vaikka tällä kertaa oli täydet edellytykset voittaa niin saamatta jäi. Olin sentään yrittänyt kaikkeni ja vanha sanontahan kuuluu: "Yrittänyttä ei laiteta", mutta niin vaan laitettiin. Olin sentään soittanut selvännäkijä Seija Holnille ja erittäin pitkässä ja kalliissa puhelussa saanut nyhdettyä voittonumerot jotka osoittautuivatkin arvonnan jälkeen oikeiksi, mutta keleen Seija minkä teit, annoit edellisen kierroksen voittonumerot. Panin, eläkkeeeni ja kaiken toivoni selvännäkijältä saamiini numeroihin ja sinne meni.. Reklamoituani Seijalle tämä totesi olleensa täysin oikeassa ja antanut oikean rivin jonka oli selvästi nähnyt viime arvonnan jälkeen Hämeen Sanomista joten kuulemma on turha valittaa, mutta pyysi soittamaan uudelleen ennen ensiviikon arvontaa
Lottokuponki a la selvännäkijä S Holn
220
3718
Vastaukset
- takuulla
Soita mulle. 2 egee ppm/minuutti. Varmasti saat päävoiton joka kisassa.
- Kestolotto
On oikea rivi, mutta voi kestää 2 miljardia vuotta ennen kuin osuu. Jokainen rivi tulee joskus.
- Petettyasiakas
Soitin äsken Seijalle ja kysyin oikeita lottonumeroita.
Lähetti tällaisen textariviestin.
Hei!
Kiitos tilauksesta.
Loton oikea rivi on 1, 10, 19, 27, 36, 37 ja 39. Lisänumero on 5. Loton plusnumero on 7
Terveisin Seija Holn - Asiakaslottoaa
Seija Holm!
Pyydän kohteliaankin saada taas ostaa seuraavan Lottoarvonnan oikeat numerot.
Maksan laskusi mukaan eräpäivään mennessä American Expressillä seuraavista voittoluokista:
4 oikein 20€
4 oikein ja 1 varanumero 30€
5 oikein 60€
5 oikein ja 1 varanumero 90€
6 oikein 120€
6 oikein ja 1 varanumero 150€
7 oikein 10% voitosta
Kiitän viimeviikon numeroista, mutta jotain häikkää tapahtui Veikkaus Oy:llä arvonnassa, koska he sopivat väärät numerot, muuten tämä ei ole mahdollista, eli tuli vain 3 oikein. - todellinennäkijä
Minulle sanoi että et voita missään veikkauksen peleissä, toteutunut on.
- Monopoli
Veikkauksen lisäksi on ilmaantunut muukin ryhmä, mikä haluaa rikastua pelaajien kustannuksella. Ennustaja eukot, nuo lipeväkieliset, eleettömin kasvoin paasaavat, vilpittömin ilmein ennustuksia suoltavat, usein naiset, saavat Eevan kantasoluilla varustettuina laittamaan viimeiset roposet toivottomaan peliin, jossa tuplaamalla voi menettää kaksinkerroin. Kohta tulee triplaus, hattutempulla häviät lisää. Veikkauksen musta-aukko niellee kaiken, hyväntekeväisyyteen muka, paskanmarjat, johtoporras on naama punasena, kun paljastetaan mihin rahaa on tärvätty!!!!!!
- kenonumeroita
Tämä Seija Holm on hyvä ennustaja. Ilmoittelee lehdessä. Huhun mukaan näkee unessa lotto ja kenonumeroita.
- asunnotonmummoa
Niin näen minäkin. Ja paljon muutakin.
- asunnollinenpappa
Oikeesti, mikä lehti laittaa tälläisen ennustajaeukko huijarin mainoksia sivuilleen. Voi helvetti, kyllä jotain moraalia pitäis olla.
- huijarihinta
Hei !Seija Holm on ennustaja, ei huijari.
Todellisia huijareita on mainostoimistot ja kauppiaat jotka huijaavat ihmisiä 0,99 1,99, 10,99 99,99 €, eli ysiysi hinnoilla. Mietipä montako kertaa sinäkin olet mennyt ansalankaan ja iloinnut että sait ostaa jotain alle euron. No siinä on oikeasti syytä riemuun jos maksat kortilla, mutta käteisella maksatkin euron...
- sholmennustaja
Olen selvänäkijä Seija Holm
.
Saan etiäisiä. Näen valveunia. Katson kauas tulevaisuuteen. Koen voimakkaita numerologisia täsmäennusteita jotka osuvat pääsääntöisesti häränsilmään. Nytkin kun katselen eilistä lihakaupan kuittia näen siinä 7 numeroa peräkkäin ja tajusin heti, että siinä on seuraavat oikeat lottonumerot. Tunnen usein myös joko voimakasta fyysistä vetovoimaa tai hylkimistä kolikkopelikoneita kohtaan kävellessäni niiden ohi. Hyljintävärinän tullessa kävelen ohi, en pelaa. Vetovoiman väristäessä jonkin koneen kohdalla menen ja pelaan loppuun asti, sillä tiedän, että lopussa kiitos seisoo! Ja usein on seisonut.
Lihakaupan kuitissa on nämä seuraavan arvonnan oikeat lottonumerot, mutta en ole niin tyhmä että näyttäisin ne kaikille ilmaiseksi, koska meitä jakajia olisi tuolle 3 800 000 € potille tulisi liikaa,
Avaan alla olevan salauskoodin 100 € maksua vastaan saatuani maksun tililleni Nordeaan.
Tässä salakoodatut numerot XX; XX; XX; XX; XX; XX; XX- carne.tremula
Läheden heti kauppaan.
- kjsdgjdsgjdjg
Seija!
Haluan ehdottomasti ostaa nuo salatut numerot, mutta mille tilille voin maksaa 100 €
Et huomannut laittaa tilin numeroa, vain pelkän pankin nimen Nordea?
Onko niin, kuten nyt ymmärränettä maksuni menee Nordean keräilytilille pelkällä nimelläsi maksettuna ja pankki siirtää maksun sinun tilillesi?? - 20471842730FIHH
kjsdgjdsgjdjg kirjoitti:
Seija!
Haluan ehdottomasti ostaa nuo salatut numerot, mutta mille tilille voin maksaa 100 €
Et huomannut laittaa tilin numeroa, vain pelkän pankin nimen Nordea?
Onko niin, kuten nyt ymmärränettä maksuni menee Nordean keräilytilille pelkällä nimelläsi maksettuna ja pankki siirtää maksun sinun tilillesi??Voit laittaa minullekin.
- Epätietoine.n
Unohdit laittaa tilinumerosi! Viitsisitkö julkaista sen pikimmiten jotta voin suorittaa maksun
- Anonyymi
Kerrankin jotain hauskaa luettavaa. Niin hyvää tekstiä ja juonta että voisi alkaa vaikka kirjailijaksi
- onjokiire
Seija nyt alkaa olla jo kiire,,, huomenna arvonta , mille tilille maksan ja mistä saan ne numerot
- onnetonperzuikki
Seija.
Ei kyllä pahemmin voi numerot nyrjähtää perseelleen kuin nämä mitkä lähetit sähköpostilla.
Numero 6 oli muuten kahteen kertaan, ellet sattunut huomaamaan.
Voisitko palauttaa maksun vapaaehtoisesti vai pitääkö tulla hakemaan väkivalloin.
t. Onneton Perzuikki - Anonyymi
heHEI OLEN OLLUT OIKEASTI SEIJA HOLM, NUO TEKSIT KUMMASTUTTAA HUOM, en koe olevani sama helkilö, "vai ratsastiko joku vain nimelläni, en ole ollut ennustus töissä enää pitkään aikaan. OLKAA TARKKOJA ENNUKSIEMN KANSSA.
- Anonyymi
Pahalta näyttää, Jotain painavampaa on nyt housuissa, ellei pieru paina mitään niin sitten mulla on paskat housuissa
- Anonyymi
Tapahtuma jota ei voi ennustaa.
- Anonyymi
Olisko kellään antaa muutama numero viikon eurotsäkpottiin provikalla 5% voitoists
- Anonyymi
Olen Seja Hlom. Olen enustaja. Olen akateminen ja tietän paljo. Tietän oikeet numeroita lotosa ja muisa hetelmäpeleisä. Kun laittat mule 50 euro minä laita vastapostisa sulle oikeet numerot joka peli. Nytki näin oikeet jo unesa viim yönnä lotossa. Ne oli 4111214153033
Lisänumero
32
Plusnumero
7 - Anonyymi
Menin hullu ja maksoin tosta rivistä Holmille 50€ perseelleen meni vaikka sinänsä noi vivjenumerot 100% oikein mutta hitto vie ne oli jo arvottu edellisellä viikolla. Ei ihme että muija tienaa.
- Anonyymi
Ei kai se sen vika ole, jos et tajunnut veikata viime viikolla. Kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se sen vika ole, jos et tajunnut veikata viime viikolla. Kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on.
Tänäänkin Seijan rivit käytössä. Luultavasti taas tärähtää sievoinen summa veikkaustililleni. 100 € on pieni sijoitus viikoittain kun tililleni tulee joka viikko Veikkaukselta tuhansia euroja. Kaksi kertaa on jo päävoittokin napsahtanut minulle. Suosittelen lämpimästi soittoa Seijalla ja vaikka Rimpelän Markullekin.
- Anonyymi
Tässä teille eurojackpotin oikeat lottonumerot ja ihan gratis:
21.27.29,34.49 ja tilläggsnummer 8 och 10.
Onnea arvontaan, viime kerralla jäi jakamatta pääpotti joten voitte voittaa
peräti 21 000 000 euroa! Siis sama summa mikä menee matuihin viikossa.- Anonyymi
Varsinaisia päävoittoja siis!
- Anonyymi
Minkästakia selvännäkijä näpertelee jonkun muutamien kymppejen kanssa,
kun voisi kuitata lottopotin kerran viikossa itselleen? Häh?Asunnotonmummo kirjoitti:
Höh. Tietysti vaatimaton ihimisenä.
Tarkoitin tietysti "ihmisenä" - typo johtunee imuroidessa linssiin tulleesta vedestä.
- Anonyymi
Olen tänään ottanut yhteyden Seijaan ja ehdottanut yhteistyötä.
Seija ehdotti 10 000 rivin järjestelmäkimppaa siten että hän katsoisi yöllä unessa numerot, minä keräisin täällä kimppaporukan jonka johtajana keräisin etukäteen halukkailta maksun, siirtäisin kerätyt rahat Veikkauksen pelitililleni säilyttäisin kupongit ja tarkistaisin pelitilini arvonnan jälkeen, paljonko tuli voittoa. Jakaisin osallistuneille voittoosuuksia kirjeitse myöhemmin protestiajan kuluttua- Anonyymi
Tietynlaiset kirjeet katoavat jäljettömiin tai vähintään avataan Postin jakelukeskuksessa.
- Anonyymi
Valtuusto päätti osallistua 5 000 eurolla. Tällaisessa investoinnissa ei voi kuin voittaa, kuului demarileiristä.
- Anonyymi
Oletko halukas osallistumaan Seijan ja Minun laatimaan ryhmäkimppaan?
Laadin äsken Seijan unessa näkemistä numeroista 10 000 riviä vastaavan systeemin jonka runko koostuu Seijan äsken puhelimitse ruotsiksi kertomista numeroista (en itse osaa sanaakaan ruotsia, eikö Seija osaa sanaakaan suomea).
Voisiko joku kääntää numerot minulle suomeksi.
Ensi viikon lottoon.
Tretton-Ylva-Nitton-Benetton-Sixton-Britton-Sikstynain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laadin äsken Seijan unessa näkemistä numeroista 10 000 riviä vastaavan systeemin jonka runko koostuu Seijan äsken puhelimitse ruotsiksi kertomista numeroista (en itse osaa sanaakaan ruotsia, eikö Seija osaa sanaakaan suomea).
Ensi viikon lottoon.
Tretton-Ylva-Nitton-Benetton-Sixton-Britton-Sikstynain.Battler Britton varmaankin?? Nuo muut arveluttavia, osa jopa uskallettuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikon lottoon.
Tretton-Ylva-Nitton-Benetton-Sixton-Britton-Sikstynain.Eikös Benetton ole Formula 1 auton merkki?
- Anonyymi
Kuten ylempänä huomasin valtuusto on päättänyt osallistua porukalla kimppaan 5000€ panoksella lukuunottamatta noita hemmetin änkyröitä jotka vastustaa kaikkea hyvää edistystä, eli nuo sossut kepulit kommarit vihreät siniset ja korkolliset. Siis vain perussuomalaiset osallistuvat.
Tää viimeksi Seijan antama vinkki oli sinänsä oikea, mutta se meni reisille ei yhtään oikein. Soitin Seijalle ja kysyin miksi ei napannut antamasi numerot? Seija puolustautui ja sanoi:
Tarkistin just äsken antamani numerot. Ja hups! Olet oikeassa, nyt kävi sellainen kämmi että rivi lipsahti etuaikaosesti, sillä ne onkin ensi vuoden arvontaan - Anonyymi
Kiitos !🤣
- Anonyymi
Alkaa usko mennä koko veikkaukseen kenoineen päivineen, tuntuu siltä että kenot ja muut lotot ja eurotsäkpotit onkin pelkkää tuurinpeliä.
- Anonyymi
Taas sain Senja Holmolta listan numeroita. En vain tiedä minne ne laittaisin.
- Anonyymi
Se Lotossa toissa kierroksella 14 miljoonaa voittanut mies väänsi hikeä ja numeroita kuponkiin ja äkkiä sen mieleen tuli että, - "jokuhan aina voittaa, miksen se voi yhtähyvin olla minä"!
Viime kierroksella kopsasin idean ja vääntäessä i numeroita kuponkiin aloin toisaa tuota mantraa ajatellen että koska se toimi tuolla voittajalla miksei se muka toimisi minullakin!!
- "jokuhan aina voittaa, miksen se voi yhtähyvin olla minä"
Jne...
Ja mitä tapahtui?
Yllätys yllätys! Katsokaa ja hämmästelkää!......
......
.......
.......
.........
.......
Pihtaan kuin korttipelissä.....pidän teitä jännityksessä
.........
....
.......
......
........
TILillä oli ennen arvontaa 0,18€
Ja arvonnan jälkeen .....
........
.......
........
.......
.......
TILILLÄ ON EDELLEEN 0,18€ - Anonyymi
Soitin Seija Hölmille ja juteltiin lotosta pari tuntia. Tuohon meni reilu satku. Betsasin Eurojackpottiin yli 40 euron järjestelmän. Yllätykseksi voitinkin 168 euroa. Eli jäin voitolle melkein 20 euroa. Taidan soittaa taas ensi viikolla
- Anonyymi
Vilpillisellä mielellä saattaa sattuakin, ja sieltä ei enää nousta omin voimin.
- Anonyymi
Ettekö pöljät tajua että 7 oikein voittaminen Lotossa on yhtä mahdollinen kuin jos lattialle kaadetaan kidesokeria niin monta kilon pussia että siinä on 15 000 000 000 valkoista sokerikidettä joista yksi on maalattu punaiseksi tarkoittamaan 7 oikein tulosta ja teidän pitää yrittää osua juuri siihen kiteeseen silmät ummessa heitetyllä tikalla.. ...
Takuuvarmati ette osu ekalla heitolla, ette tokalla, ette kolmannellakaan...ette osu vaikka osallistuisitte 10 hengen kimppaan jolla saa heittää 200 krrtaa ....- Anonyymi
Niin minäki luulin, mutta sitten soitin Selja Holmlille...
- Anonyymi
Soitin seijalle ennen usan vaaljea ja kysyin kuka voittaa? selja sano: Bill Clinton. Eli kyllä se tietää, vaikka täällä epäillä.
- Anonyymi
Nyt olen päättänyt haastaa Seija Holmin ensi kierroksen lotossa ja eurotsäkpotissa.
Olen laatinut systeemin joka ottaa huomioon Seijan faktat, eli Seijalta eilen puhelimitse hintaan 20 20€ kumpaankin peliin saamani voittonumerot ja minun niistä interpoloimalla ja extrapoloimalla, sekä lopuksi fuusioimalla irrationaalisesti saadut numerot empiirisen kokemukseni tuottamalla faktorilla erillisiksi osiksi lottoarvaonna 39 numeron kokonaisotoksesta. Laskutoimituksen lopuksi laitoin kunkin oikean lottonumeron keltaiselle tarralapulle liimattuina 7 lappua päällekkäin. Liimalaput laitan pe-la väliseksi yöksi hautumaan teepannuun jossa oli hemmetin vahvaa Pauligin mustaa teetä . Seijan antamat numerot olivat kukin kaksinumeroisia, ja koska en halua jakaa potti kanssanne, muokkaan ne salakielelle:
1a, 2a, 3a, 1b, 2b, 3,b, 1c.
Kukin kirjain vastaa numeroa jonka vain minä tiedän, mutta koska en ole kademieli, enkä saituri niin toki voin myydä peliosuuksia hintaan 50€ kpl.
Ostohalukkaat käteismaksukyiset voivat ilmoittaa yhteystietonstämän viestin alle kommenttkenttään, niin annan verkkopankkitunnukseni , - salasanan ja tilin numeroni peliosuusmaksua varten.- Anonyymi
Voisitko ystävällisesti kertoa mitkä on nuo salaiset a, b, c numerot.
Tekisin loton ja saisit 10% voitosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti kertoa mitkä on nuo salaiset a, b, c numerot.
Tekisin loton ja saisit 10% voitostaPerttu varmaan osallistuis.
- Anonyymi
Pisti miettimään tuo Holmin Seijan maksullinen Lottokonsultaatio. Onkohan se ihan laillista toimintaa. Ymmärräm jos hyvä hyvyyttään antaa oikeaksi katsomansa numerot tällä palstalla jolleki hintaan 20€ 20€ ja päävoitto realisoituu annetuilla numeroilla, mutta en katso hyvällä jos voitto meneekin jollekin muulle ja Seijalle maksanut kärsii 40€ tappion ja jää nuolemaan näppejään .
- Anonyymi
Voisin aivan hyvin minäkin myydä lottorivejä paljonkin alle tuon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin aivan hyvin minäkin myydä lottorivejä paljonkin alle tuon.
Tästä yksi ilmaiseksi 1,2,3,4,5,6,7,
- Anonyymi
Lähetin äsken kiivassävyisen 500€ korvausvaatimuksen Veikkaus oy:lle, aina kusevat roiskien silmille arvonnassa
- Anonyymi
Veikkaan että korvaushakemuksesi hyljätään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasi unohtaa loton hokasin kesken saunasession ja seisoin nakki paljaana r-kioski jonossa ku myyjä motkotti että lottokupongist puuttuu numeroita. Se oli nöyryyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tietysti oikaisuvaatimus.
- Anonyymi
Nyt käy varmasti Lotossa mulla hyvä tuuri nimittäin näin unta että kun menin Cittarin neuvontaan tarkastamaan kuponkia niin kone piippasi että siinä on voitto mutta pitää ottaa yhteys Veikkaukseen k5oska sitä voittoa ei voi nähdä asiamiespäätteltä.
- Anonyymi
Ja vielä mitä. Nykyään ei nököjään voi enää enne-uniinkaan luottaa.
- Anonyymi
Sanotaan, että yrittänyttä ei laiteteta... ja kakat, kyllä laitetaan. Tyhjää on pelitilillä, jopa eilen siirtämäni 11€ katosi tililtä ennen kuin sain sen pelattua.
- Anonyymi
Kas... luulin jo että olen voittanut kun ilmestyi pankkitilille 11€ mutta ne palautti maksamani pelirahan kun ärähdin...yrittivät kusettaa vanhaa
- Anonyymi
No niin. Olen tänään rekisteröinyt Patentti ja Rekisterihallitukseen toiminimen "Oikeat numerot.fi".
Liiketoiminta-alana on Oikeiden numeroiden etsiminen, ja myyminen Lottoon, Kenoon, Viking lottoon, sekä Eurotsäkpottiin sosiaalisen median kautta.
Numerot myydään tämän palstan kautta etukäteen kunkin pelattavan pelin numeroskaalan mukaisesti etukäteen, esm. Lotto 7:70. hintaan 1€ per mahdollisesti oikea numero sellaisenaan ilman palautusoikeutta. Väärillä numeroilla on plautusoikeus puoleen hintaan, 0,50€ per/kpl.
Liiketoiminta on lainmukaista ja oikeiden numeroiden seulominen yhtiömme random-number generaattorilla on aloitettu viime lauanataina 5.12.2020 Loton osalta ja heti tuli oikea numerot! 4, 8, 11, 24, 26, 30, 36, lisän. 2, plusn. 30- Anonyymi
Pelasin Viikinkiä eilen mutta en uskalla katsoa tuloksia. Pelkään pettymystä. Olen luo teeltani m<tenkin aranpuoöeinen.
- Anonyymi
EI VOI OLLA TOTTA!
NYT NAPPAS... VIHDOINKIN!
Oikea rivi on 5, 10, 13, 21, 23, 32, 39 ja lisänumero 8.
Voi miten voisinkaam kiittää sinua💥💖💟💚!
Miten ihmeessä keksitkin tuon random-number generaattorin?
- Anonyymi
vastuutonta
- Anonyymi
Saisinko edes kolme numeroa oikein että voittaisin kaks egee. Vai pitääkö näistä maksaa kympi per numero? Sehän on vähän kuin demareiden logiikka eu-tukipaketissa.
- Anonyymi
Ei tarvi kymppiä per nro maksaa, se otti minultakin vain egen per numero eli yht. 8 euroo mukana plusnumero ja heti tuli päävoitto lotossa eli rikastuin 3.2 miljoonaa
- Anonyymi
Yrittänyttä ei laiteta
- Anonyymi
Minulta saat lottorivin 10€/kpl rahat takaisin takuulla. Jos et voita rahat palautetaan.
- Anonyymi
Toimiva liikeidea Tavastehusissa"!
- Anonyymi
Tämä on Seija!
Älkää pojat naljailko. Voittoja on tullut joka arvonnassa.
Todisteeksi myyn jo arvottuja tämän vuoden 7 oikein voittorivejä hintaan 10€ kpl - Anonyymi
Ei ole reilua kohtelua ettei saa edes omiaan pois. En tavoittele muuta. Olisihan se mukavaa kun saisi sivupsuman 20€ samalla kun pelaajatoveri jossain päin suomea voittaa 20 000 000 €
- Anonyymi
Tuli hysteerinen naurukohtaus tätä ketjua lukiessa. Ei ketjun sisällölle vaan itselleni että käytin aikaa tällaisen lukemiseen. Miten huonosti ihmisellä voi olla asiat... taidan mennä takaisin hommiin (perustin juuri yrityksen).
- Anonyymi
VErottaja tuhoaa sen.
- Anonyymi
Yllättäen tuli Kenosta 15,50€
Kiitos Seija!- Anonyymi
ei suomalaisen kannata kuin kenota jotta pääsee täältä demarihelvetistä.
- Anonyymi
Heräsin kesken märän unen, harmitti mutta sitten luin iltalehdestä että suomeen oli osunut eurotsäkvoitto 116000€ ja nukahdin uudelleen uneksimaan että osuikohan mulle. Syytä kyllä olisi osua olen pelannut vuodesta 1979 ilman voittoa
- Anonyymi
Viimeöinen enneuni jännittää... en ole kehdannut katsoa vielä Veikkaus tilini saldoa... jospa se Suomeen tullut Eurotsäkpotin sivuosuma 116 000€ on jo tililläni...
Ehkä katso illemmalla Loton jälkeen koska saattaa tulla sieltäkin voitto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeöinen enneuni jännittää... en ole kehdannut katsoa vielä Veikkaus tilini saldoa... jospa se Suomeen tullut Eurotsäkpotin sivuosuma 116 000€ on jo tililläni...
Ehkä katso illemmalla Loton jälkeen koska saattaa tulla sieltäkin voitto.Kerro lisää unensta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää unensta.
Se uni vei 60€ ja toi 0,60€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se uni vei 60€ ja toi 0,60€
Aika märältä kuulostaa!!
- Anonyymi
Tulisko muutama vaikka 9 henkilöä Keno, Eurotsäkpotti, Viking ja Lottokimppaan kanssani. Laadin kutakin peliä jokaiselle pelikierrokselle mitä on tulossa tänä vuonna. Kerään peliosuusmaksut joka maanantai 9:00 ABC Tiiriön ravintolasalissa ihan perällä keskimmäisessä ikkunapöydässä.
Tuntomerkit:
Ruskeat hiukset.- Anonyymi
Ilmoittaudun. Tavataan ABClla
- Anonyymi
Olen se ABC Lotto yhteyshenkilö
Olen saapunut sovitulle paikalle keräämään peliosuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se ABC Lotto yhteyshenkilö
Olen saapunut sovitulle paikalle keräämään peliosuuksia.Tilaisin yhden kokeeksi, mutten pääse paikkakunnalle
- Anonyymi
Olen aloittaja
Näitte että ilmoitin siitä aamuöisestä enneunesta ja siinä povatusta Eurotsäk, sekä Lottovoitto ennusteesta joka lupaili hyvää. No, lupaukset on lupauksia ja välillä ne kusee pelivoitto 60€ panoksella oli vain 0,60€ Mutta en lannistunut. Sain Seijalta ostettua uudet siemenet Kenoon ja Vikinglottoon joilla pelasin 0.50€ Kenoa ja 0,80€ Vikingiä ja tuli voitot 15€ 30€, yht 45€.
Voittaminen perustui siihen, että muokkasin Seijalta ostamiani numeroita hämäykseksi side silmillä jokaista yhden numeron verran ensin vasemnalle ja heti perään saman verran oikealle, side silmillä siksi etten voinut itse nähdä ja manipuloida peliä vaan itse Onnetar ohjasi kynää ja kummia.- Anonyymi
Pääseekö luotolla kimppaan... on vähän tiukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääseekö luotolla kimppaan... on vähän tiukkaa.
Vain side silmillä!
- Anonyymi
Voi kun sua onnistais kerrankin
- Anonyymi
Tuli taas takkiin. Ihmettelen kovasti miten voi olla mahdollista, että sekin joka on mielestäni mahdollista, ja jonka tällä yrittämisellä ja panostuksella pitäisi jopa olla todennäköisesti jopa tiladtolllisestikin mahdollista ei kuitenkaan ole minun kohdallani mahdollista mikä on väärin, niin väärin kuin vain voi olla väärin, eli kerta toisensa jälkeen ei saa edes omiaan takaisin vaikka kuinka yrittää kerta toisensa jälkeen aina vaan panosta korottaen pelata kenoalottoaeurotsäkpottia vaatimattomalla tavoitteella, SAADA EDES OMAT TAKAISIN.
Suurta huijausta, petollista touhua. - Anonyymi
Olen aloittaja. Menetin uskoni Seijjaan. En enää usko ostamiini hänen ennustamiinsa numeroihin. Seija käärii rahat ja myy täyttä pskaa. Tähän tulokseen tulin eilen kun ostin 10kpl kenonimeroita myöhäisiltaan kunkulla ja muilla herkuilla. Seija myi numerot muka alennuksella 100€ koko paketti ja voittomahdollisuus oli Seijan mukaan 98%. Toisin kävi. Yksi numero oli oikein ja kunkkunumerokin oli 3 numeroa vasemmalle pielessä, eli liian pieni. Laitoin yöllä Seijalle reklamaatiota antamaansa AstralvTV vihjepuhelimeen, ei vastannut ja Astral TV puhelinpalvelu sanoi Seijan voittaneen Kenossa euron panoksella 10 tason kenossa eilen myöhäisillan arvonnassa 100 000 euroa kun muutti jokaista myymäänsä numeroa sijaltaan eka vasemmalle toka oikealle, kolmas vasemmalle jne. Perhana. Oli kuulemma saanut edesmenneeltä kollegaltaan Aino Kassinen vainaalta etiäisen hätäviestinä tuonelasta 100 eurolla myymänsä ainoan 10-tason kenon jälkeen. Stanan ketkut, on niillä metkut.
- Anonyymi
Saadaanko Kassiskalle syyte??
- Anonyymi
Alottaja
Muutin menestyksellä kenosa taktiikkaa. Tähän asti olen pelannut 10 tasoa ja oikeita numeroita esiintynyt per peli 20%
Nyrt oikeita numeroita esiintyy melkein 50%, kun pelaan 2-tasoa, eli melkein joka kerta on puolet numeroista oikein.
Kummaa vaan, että sen väärän numeron vieressä tai molemmim puolin on usein oikea numero. - Anonyymi
Nyt on Kenossa pitkäsiima ja hyvät madot koukussa... 7-taso ja kaks kertaa peräkkäin 8 oikein kummassakin yhteensä
- Anonyymi
Taas nassahti voitto. Tällä kertaa kolme numeroinen. Kiukuttaa vaan toi pilkku numeroiden välissä
- Anonyymi
Soitin Seijalta vihjeet ja yritin niillä numeroilla pelata mutta pelitililläni ei riittänyt katetta pelata niitä Seijan antamia numeroita. Vertasin Lottolähetyksen jälkeen paperilapulla olevia vihjenumeroita arvonnan numeroon ja kaikki oikein. Sinne meni täysosuma taas kuin kankkulan kaivoon. Ensi viikolla uutta matoa koukkuun jos vaan saan vaikka pulloja keräämällä pelitilille vähän katetta.
- Anonyymi
Näin enneunen. Kösittääkseni se tietää onnea peleissä, tai sitten ei.. Ovelle tuli unessa Veikkauksen virkailija ja sillä oli päässä sellanen pelastusarmeijan insinöörimajurin koppalakki mutta ei siinä ollu sitän pelastusarmeijan kokardia vaan isoilla kultakirjaimilla siinä luki VEIKKAUS OY. Se virkamies kysyi asuuko täällä lottovoittaja. Tiesinnettei taatusti asu, mutta juuri kun olin sanomaisillani että ei asu, niin tajusin että nyt ovella on onnetar ja sitä pitää nyt kusettaa ja sanoin ASUU!
Sitä ei olisi pitänyt sanoa koska se sano, että jaa, no ei kahta täysosumaa samaan osoitteeseen ja veti kättä lippaan ja lähti pois. Kepu ja veikkaus pettää aina - Anonyymi
Selittäkääpä. Miten voi olla mahdollista, että vuodesta 1979 joka viikko lotonneena ja Kenoa sen alusta asti päivittäin päivä-ilta-myöhäisilta pelanneena ei pääse edes omilleen.
Mikä vittu siinä on, että Veikkaus Oy, rikas kuin Kroisos voittaa aina, siis joka pelissä ja minä häviän. Eihän tämä voi olla tilastollisesti edes mahdollista!!!
Toivon sydämeni pohjasta, että Veikkaus häviää tänään, kun Kenoan Taso 7. Panos 50 snt. Myöhäisilta arvonta. - Anonyymi
Ei voi olla totta,, taas vesiperä
- Anonyymi
Onko ennustuksilla palautusoikeus??
- Anonyymi
Minä olen selvännäkijä. Todella surkea sellainen. Asun Jukolassa.
- Anonyymi
Veikkaukselle edullinen voittosuhde on epäoikeudenmukainen pelaajaa kohtaan. Peli kuin peli, panos kuin panos pelaaja häviää aina. Kyseessä ei voi olla enää muu kuin systemaattinen kusetus tyyliin veikkauksella on kummassakin hihassaan 4 ässää vaikka pelissä on parhaillaan pelaajilla/pakassa neljä ässää. Vaadin että asiasta aloitetaan puolueellinen tutkimus ja veikkauksen pelisysteemit tutkitaan munaskuita myöten. Ellei Hml poliisi saa mitään selville pitää Valtakunnan syyttäjä, Raija Sanavapauden Tappaja Toiviaisen määrätä Hattulan poliisi tutkimaan tapausta.
- Anonyymi
Vihdoinkin asiaa alwtaan penkomaan.9
- Anonyymi
Nummen alueen Elektroniikkakerhoon vuodesta 1987 asti kuuluneena, Bitti-lehteä vuosittain tilanneena ja jo puretun Hml Kauppaopiston Tilastollisen Kusetuksen Pehtorina, ennustavaa random-arvaamista opettaneena vanhempana Lettutieteen Vihtorina, todella paljon Letun Viuhakkeita nähneenä kullinarsistina olen päätynyt Veikkauksen suhteen päätelmään. Veikkauksen pelit ja niiden voitto-odotukset ovat yhtä tyhjän kanssa kuin nunnan nännit, paavin pallit ja johtokunnan kiitos ilman palkankorotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nummen alueen Elektroniikkakerhoon vuodesta 1987 asti kuuluneena, Bitti-lehteä vuosittain tilanneena ja jo puretun Hml Kauppaopiston Tilastollisen Kusetuksen Pehtorina, ennustavaa random-arvaamista opettaneena vanhempana Lettutieteen Vihtorina, todella paljon Letun Viuhakkeita nähneenä kullinarsistina olen päätynyt Veikkauksen suhteen päätelmään. Veikkauksen pelit ja niiden voitto-odotukset ovat yhtä tyhjän kanssa kuin nunnan nännit, paavin pallit ja johtokunnan kiitos ilman palkankorotusta.
Unohtamatta luvattua wappusaturaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä että hyvinvointi kuuluu kaikille vauvasta vaariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja bensarahan palautusta tilille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja bensarahan palautusta tilille
Varsinainen älynväläys sekin.
- Anonyymi
täsä seja holn. tuli postin kolahtus ja maagine viesti naapurilta että minua taas tarvitaan. siksi tarjous vain tänä 99,90 euroa kaikki loppuvuoten lottonumerot. boonuksena ensimäine soitaja saa hakea minut alkosta.
- Anonyymi
Kertoisitko tuleeko Badehotellet-sarjasta kautta 10, tieto olisi täräkeä.
- Anonyymi
Kansalaisliike. Kerätään 50 000 allekirjoitusta vetoomukseen jolla vaadimme Veikkaus Oy yhtiötä kansallistettavaksi.
- Anonyymi
Sisältyykö Seija siihen??
- Anonyymi
Tässä Seija Hlom!
Olen tietoinen raharuplastanne ja poikkesin antamaan apuja.
TÄSSÄ KAKSI YLEIS-VARMAA NUMEROA
(käy jokaiseen peliin)
2, X, 5, X, X, X, X - Anonyymi
Edes Seijaan ei voi luottaa
- Anonyymi
Tänäänkin taas soitto Seijalle ja lottokuponki vetämään. Huomenna lottoarvonnan jälkeen minulla jälleen tilit kunnossa. Olen voittanut tänä vuonna jokaisella viikolla Seijan antamilla numeroilla, yhteissumma taitaa olla jo kuusinumeroinen luku. Kaikki voittorahat olen sijoittanut Hämeenlinnan pysäköintiyhtiön tuottoisiin osakkeisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin taas soitto Seijalle ja lottokuponki vetämään. Huomenna lottoarvonnan jälkeen minulla jälleen tilit kunnossa. Olen voittanut tänä vuonna jokaisella viikolla Seijan antamilla numeroilla, yhteissumma taitaa olla jo kuusinumeroinen luku. Kaikki voittorahat olen sijoittanut Hämeenlinnan pysäköintiyhtiön tuottoisiin osakkeisiin
Hienoa että tyhjä arpa ja tyhjä paikka on näin hyvin kaupallistettu.
- Anonyymi
Olen pyytänyt Seijaa hakemaan Suoli24 / Hml johdolta tälle saitille PELINEUVOJAN vakanssia provisiopalkalla.
- Anonyymi
Huom!
Olen saanut Suoli24 / Hml saitilta tarjouksen jota harkitsen. Tarjous on provisiopohjainen, antamieni voittoihin johtavien vinkkien voitto-osuuksista 25% tulee tulouttaa Suoli24/Hml saitin ylläpidolle, 25% minulle Seija Hlomille, 25% HPK lle ja 25% kaikille pelaajille kullekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom!
Olen saanut Suoli24 / Hml saitilta tarjouksen jota harkitsen. Tarjous on provisiopohjainen, antamieni voittoihin johtavien vinkkien voitto-osuuksista 25% tulee tulouttaa Suoli24/Hml saitin ylläpidolle, 25% minulle Seija Hlomille, 25% HPK lle ja 25% kaikille pelaajille kullekin.Sähköinen allekirjoitus:
Seija Hlom
Bank Norwegian
BIC 35NW6885
- Anonyymi
Tänään tarvitaan Seijan apua. Eurotsäkpotti numerot pliis!
- Anonyymi
2 26 41 45 48 / 5 12
- Anonyymi
Seija.
Nyt jumankauta annoit taas vikanumerot. Maksoin oikeista. Palauta rahat. En luota enää apuusi. Mokomakin tietäjä, ennustajaeukko.- Anonyymi
Pyydän anteeksi antamiani vääriä numeroita. Tämä oli ensimmäinen kerta kun näin pääsi käymään.
Eurotsäkpotin enneuneni aikana heräsin kesken numeroarvonnan johonkin kolaukseen ja meni numerot sekaisin. Mutta koska olet maksanut oikeista numeroista niin saamasi pitää, tässä ole hyvä.
Eurojackpot 08.04.2022
Päänumerot:
2 26 41 45 48
Tähtinumerot:
5 12
- Anonyymi
Seija
Huomisen Kenoon ja lauantain lottoon tarvitsen numerovihjeitä.
En ole kademieli joten voit laittaa 2 kpl varsinaisia ja 1 kpl lisänumeroita Eurotsäkpottiin ja 3 kpl numeroita Lottoon , loput kummssakin pelissä sainkin jo Astral TV n toiselta ennustajalta .
Kiitos!
.- Anonyymi
Tässä Selja Homl, Minä näkee sinulle monta numero, yksi puhelinnumero ja kenkänumero, sinä nappaa tästä sinä voit käyttää ne monessa pelissä, ei väliä. Onnennumerosi on 2. Tunge se sinne ruudukkoon. Mihin vaan mahtu. Ei väliä.
Europeli: 5.7.5.7.57 ja 75 lisänumero: 1 ja 1
Lottopeli: 1.2.7.7´8,9,2 ja lisämummot 5 ja 29
Kaupan päälle tästä leikkaa kuponki alta ja vie se Citymarkketti.
--------------------------
VIAGRA -20 % Ale vain tälle asikaas
Jokuhän aina voittaa , Veikkaus soittaa!
Hän, Pankkiin soittaa! - Anonyymi
Kaksi isoa voittoa tuli Eurosta Suomeen.
En pelsnnut.- Anonyymi
Seijan numeroilla taas jättisumma eli nyt tällä kierroksella yli 200 000 € napsahti tilille. Jo 20 jättivoitto vuoden sisällä. Maanantaina en enää töihin mene.
- Anonyymi
Unhoitin eilen Etsäkpotata. Kaksi isoa voittoa suomeen. Vuodesta 1979 alkaen olen lotonnut, sittemmin alkanut kenota ja nyttemmin Eurotsäkpotata.
Miten voikaan joka ikinen arvonta näissä kaikissa kilpailulajeissa mennä aina pieleen. Ei edes omia saa takaisin. Mainittavimmat voitot lotossa jossa olen alkaen vuodesta 1987 ollut 10 hengen kimpassa 10 kierrosta järjestelmä 7 numeroa maksaa minulle 12€ / 10 vko on ollut 3-4 kertaa 4 oikein.
Kerran pari on tullut Eurotsäkpotissa yli 50€, ja kerran kenossa 10 hengen valmispeli kimppaporukassa 1200€.
Tänään laitan loton, yhden rivin plusnumerolla.
Mahdollisuudet eivät käytännlssä nouse yhtään jos laittaisin 100 riviä koska vaihtoehtoja osua oikeaan riviin on 1:15 000 000, ja 100: 15 000 000.
Jos joku olis niin reilu, tai oikeastaan tarvitssm vain seitsemän reilua tyyppiä tältä saitilta ja kukin seitsemästä antaisi palautteena minulle YHDEN numeron, niin koettaisin niillä teiltä saamillani SEITSEMÄLLÄ numerolla lotota tänään.
Jos OSUU PÄÄVOITTO, saatte kukin numerolahjoittaja bonuksena minulta Lidlin 20€ LAHJAKORTIN !- Anonyymi
Edelliisen viestin kirjoittajana hoputan, hopi hopi!
Kello käy ja aika kulkee, arvonta lähenee.
Antakaa nyt ne pyytämäni numerot, pliis! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelliisen viestin kirjoittajana hoputan, hopi hopi!
Kello käy ja aika kulkee, arvonta lähenee.
Antakaa nyt ne pyytämäni numerot, pliis!Edelleen...
Kiitos antamistanne lottonumeroista teille seitsemälle reilulle kommentoijalle.
Laitoin ne jo lottoon, ja yritän itse miettiä Plussa numeron.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen...
Kiitos antamistanne lottonumeroista teille seitsemälle reilulle kommentoijalle.
Laitoin ne jo lottoon, ja yritän itse miettiä Plussa numeron..Nyt on lottoarvonta suoritettu.
Jänskättää. En vielä ole tsekannut oUiko ja upposi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on lottoarvonta suoritettu.
Jänskättää. En vielä ole tsekannut oUiko ja upposi?Tarkistin.
Vituiksi meni.
- Anonyymi
Taas meni lottovoitto sivu suun
- Anonyymi
Kiitos pojat! Pankkitilisaltoni näyttä nyt kuin olisi lottvoitto tullut.
Seiha Holmi. - Anonyymi
Nyt keskiviikkona Viking, perjantaina Eurotsäkpotti ja lauantaina Lotto, anna nyt Seija vähän apuja!
Jos voitan annan koko voiton itselleni mitään jättämättä hyväntekeväisyyteen, pliis! - Anonyymi
Koomista. Monta Kuponkia olin taas turhaan pelannut. Pahimmillaan monessa ei yhtään oikeaa numeroa. Mikä vithu siinä on, ettei edes omiaan saa pois. En minä päävoittoon usko mutta kun saisi kerran vaikkapa 20 000€, hmmm... tai 100 000€🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sun kannattaa kaupallistaa tuo eli myyt numeroita joita ei missään tapauksessa kannata laittaa mihinkään kuponkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattaa kaupallistaa tuo eli myyt numeroita joita ei missään tapauksessa kannata laittaa mihinkään kuponkiin.
Hieno liikeidea!
Kiitos!
- Anonyymi
Multa on menny 43 vuodessa hirveesti rahaa ainakin 43000 €veikkaukseen voitot luokkaa total 1500€
- Anonyymi
Kohta taas varmaankin kohtaan pettymyksen, kun avaan Veikkaus.fi sivut js tarkistan perjantain Eurotsäkpotin ja Kenon.
Miten voikin olla niin puolueellista, että Veikkaus voittaa ja Kepu pettää aina.
Ymmärrän kyllä, että vaikka kuinka yritän keksiä tälle pelille juuri oikeat 7 nimeroa, niin tehtävä on mahdoton koska vaihtoehtoja on sovitaanko, että tasan 15 000 000, joten ensimmäisen oikean numeron arvaamisen jälkeen vaihtoehtoja arvata toinen oikea numero on vielä14 000 999, kolmannen 14 000 998, neljännen 14 000 997, viidennen 14 000 996, kuudennen 14 000 995 ja seitsemännen 14 000 994. Tarkoittaa sitä, että yhtä mahdotonta arvata samaan kuponkiin yhteen lottoriviin 7 oikeaa numeroa peräkkäin kuin olisi mahdollista osua tikalla pallomeressä oleviin15 000 000 palloon siten, että seitsemällä heitolla osuisi (arvonnan jälkeen tiedossa oleviin) oikean rivin seitsemään palloon, kuhunkin yhdellä heitolla. Täysin mahdotonta. Missiom imposible. Summa summarum, ei kannata yrittää arvata oikeita numeroita, arvaamalla se ei onnistu. Vahingossa voi paremmin onnistua 15 000 000 ssa vuodessa, kunniskee Piippo tikalla silmät ummessa ylösalaisin vinossa olevaan 800 rpm pyörivään kuponkiin selkäpuolelta umpikännissä 7 reikää ja käännettyään kupongin valitsee niiden ruutujen numerot joissa on reikä.
Pelionne ! - Anonyymi
Tässä SEija, tuli pyörytys ja huimaus, apu-lehti tipahti lattia ja kannessa oli Vesamattiloiti. Tässä numerot: 14,32,34,38,46 ja lisät 2 ja 5.
Jokeripokeribox: 1749656
Lomatontti: Sydney 75
Tulosvto: Watford-Burnley 1 - 0 kerroin 7,03
Näen näen henkioppaani avustamana otsikon: Suomeen noin 472000 euron voitto.- Anonyymi
Kiitos Seija.
Laitan nuo numerot. Vielä, oliko nuo tiistain vai perjantain eurotsäkpottiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Seija.
Laitan nuo numerot. Vielä, oliko nuo tiistain vai perjantain eurotsäkpottiin?ÖPitäisi muistaa lotota nimim. mummo asunnoton
- Anonyymi
Taas käkesit väärät neuvot, miten Seija kehtaat esiintyä selvännäkijänä, mokomakin numerolotta.
- Anonyymi
Miten voikin olla ettei eurotsökkipotissa saa koskaan edes kolme oikein.
Pakko olla vilunkia pelissä.
Veikkaus tietää ennen arvontaa kaikki veikatut numeroyhdistelmät per kuponki ja osaa tietoneäly ohjelman avulla kiertää veikkaamani numerot kuin pujottelukepit syöksylaskussa😜😜😜- Anonyymi
On kyllä todella epäilyttävää. Vielä epäilyttävämpää on se että joku tuon potin aina joskus korjaa. Joko yksin tai jaettuna. Näin on tapahtunut aina ja tulee aina tapahtumaan. Yksikään potti ei ole koskaan jäänyt jakamatta
- Anonyymi
Tänään pelaan Eurotsäkpottia. .
Sama rivi 10 kertaa kuponkiin.
Taso 10.
Panos 10€
TYHJENNÄN PAJATSON- Anonyymi
Jos saat sen 10 oikein se tietää 2 000 000€ ja silloin harmittaa ettet tehnyt samalla rivillä 10 tasolla 10€ panoksella 10 kuponkia jollon olisit voittanut 20 000 000€, eli koet menettäneesi 18 000 000€.
- Anonyymi
Huomisen oikea lottorivi on 2, 9, 10, 16, 33, 35, 39.
- Anonyymi
saitko seijalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saitko seijalta?
Sain Seijalta vuonna 1978.
- Anonyymi
Kenot Viking ja tiistain Eurotsäkpotti nyrjähti taas tapansa mukaan kyljelleen, suomeksi sanottuna päin persettä, mutta illan lotossa toivo elää ....
- Anonyymi
näen, näen.... ettet voita mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näen, näen.... ettet voita mitään.
Ei saa kertoa!! nimim. mummo asunnoton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa kertoa!! nimim. mummo asunnoton
No okej, bonusnumero oikein, viisi euroa tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No okej, bonusnumero oikein, viisi euroa tulee.
Ei tullut sitä(kään)! nimim. m a
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut sitä(kään)! nimim. m a
No voi mummoa! Ei tule viittä oikein missään, mutta tehdään diili, jos itse voitan päävoiton niin tarjoan sulle pullakahvit. Sinä maksat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi mummoa! Ei tule viittä oikein missään, mutta tehdään diili, jos itse voitan päävoiton niin tarjoan sulle pullakahvit. Sinä maksat.
Kuulostaa rehvastelulta puoleltasi. Enkä maksa vaikka miten vonkaisit.
- Anonyymi
Olen veikkailun viraalinen valvoja ja loton oikeat numerothan ovat tänään: 1, 2, 6 ,17, 25, 31 ja 40. Kunkin viikon oikeat numerot on tiedossa jo kuukausia enen arvontaa, mutta niihin saatetaan tehdä muutoksia aivan viime tipassa, jos joku väärä henkilö on veikannut oikeaa riviä.
- Anonyymi
En ole viime lauantain lottoa viitsinyt tarkistaa, koska olen varma, että tyhjän saa pyytämättäkin.
Nyt arvaan, että ei siellä mitään voittoa ole, (mutta kuten aina, kun kahdesta arvaan niin väärin arvaan), niin voihan olla, että taas arvasin väärin ja siellä onkin LOTTOVOITTO!
(edes pieni) - Anonyymi
Lottoaminen luo kansanterveyttä.
- Anonyymi
Kenovoitto 1€ panoksella 5€. Jihuuu!
- Anonyymi
Minua jännittää kovasti tuleva Europotti, voisko olla mahdollista että voitto osuu ihan vahingossa juuri minulle, eikä jollekin onnekkaammalle jolla ei ole epäonnea kuten minulla tuppaa olemaan arvonnoissa. Toisaalta, 1979 voitin Järvisen Kauppahuoneen arvonnassa vihreär Hai kumisaappaat, 2016 voitin erään firman arvonnassa 2000€ arvoisen painepesurin jonka myin 1000€ hintaan ja kerran voitin Cittarin Neuvonnan 10 hengen Kenokimpasta 1200€.
- Anonyymi
Minä voitin Folke Westin juontamassa Musavisassa muistaakseni matkan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voitin elannon arvonnasta vuonna 1980 sinisen laukun jonka annoin pois.vieläkin harmittaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voitin elannon arvonnasta vuonna 1980 sinisen laukun jonka annoin pois.vieläkin harmittaa .
Eltsulla jotakin sinistä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vittua meni kenot, viikinkit ja eurot toivo elää huomisessa lotossa joka tapansa mukaan mennee taas täysin päin persettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vittua meni kenot, viikinkit ja eurot toivo elää huomisessa lotossa joka tapansa mukaan mennee taas täysin päin persettä
Massistakin tuli vesiperä, ja kestolotto raukesi.
- Anonyymi
Taas kävi kuinnkävi. Mitkään keksimäni kenomanipulaattorin algoritmit eivät näytä vielä löytävän 10 kpl oikeita numeroita väärien noin 15 000 000 000 numeron seasta. Pitääpä soittaa Seijalle jos häneltä riittäisi konsultaatioaikaa simulaattorin kehittämiseksi.
- Anonyymi
Vaikuttaa ja haisee petokselta koko Veikkaus Oy
Sille pitää antaa ja rekisteröidä nimi Viekkaus Oy. - Anonyymi
1€ tuli Kenosta, 20€ Panoksella
- Anonyymi
Kuulostaa laillistetulta ryöstöltä.
- Anonyymi
Seija sinä veilkauksen petollinen kurtisaani, väärin neuvot aina
- Anonyymi
sellainen seireeni siis
- Anonyymi
Voitontarkistus näytti taas kerran saldoa, 0,00€.
Alkaa usko mennä.- Anonyymi
Täytyy taas siis aloittaa lottoaminen nollasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy taas siis aloittaa lottoaminen nollasta.
Onneksi pakkotunnistautuminen siirtyy.
- Anonyymi
Tänään on Viikinkiloton pelipäivä.
Laitan yhden rivin Plussalla.
Järki sanoo, - älä laita, silti laitan, vaikka olen onneton, pelionneton, ollut aina ja tulen aina olemaan. - Anonyymi
Pelkään tarkistaa VIKING LOTON saldon, taatusti taas 0,00€
- Anonyymi
Jospa nyt tarkistan. Kerron jos ei tullut mitään.
- Anonyymi
Olen ahdistuksen tilassa.
- Anonyymi
Sain viimme yönä viestin unessa Vesamati loirolta!!!!!!!!!! Hämeenlinnaan pauhkahtaa tänään iso ja valtava mälli. Katsoin heti e-lotosta että sielä on 50 miljoonaa jaossa. Nyt siis erikoistarjous vain kanta-asukkaille numerot illan lotto. Boonus yksi ilmane numero kaikile saa käyttä tätä ihan misä vaan: 72.
Seja Holn. Selvänäk 5. polvessa.- Anonyymi
Lotosin eilen tunnistautumattomana.
- Anonyymi
Seija ja Seijan vihjeet. Hemmetti taas meni 40€ peleihin ja mitään ei tullut. Pelitilillä on 0,03€.
Seija pitäs saada vastuuseen.- Anonyymi
eurojaki on vasta illalla. oletpa sinä pikki riikkise tyhmä, vielä on aika laittaa toinen nelikympi sinne. Keitän sinule tässä taikakeittoa, ajattele sinä minua kun juon sen.
Seija Hlln
- Anonyymi
Taas yksi kahdesta okein kenossa
- Anonyymi
Jälleen kerran ei mitään
- Anonyymi
Kaksi oikein ja kolme vierestä, eli melkein pikkuvoitto.
- Anonyymi
On se kumma ettei vahingossakaan ....
- Anonyymi
Kaikki tietävät Veikkauksen paapovan Täysosuma-miljonäärejä vuosittain salaisissa kokouksissa runsaine tarjoiluineen, hanhenmaksaa, kaviaaria, shampanjaa ja päälle kahvit konjakit. Niillä miljoonapotin voittaneilla on kuulemma oma salainen voittajakerho nimeltään "Miljonäärit!
Kyllä ottaa päähän. Jurppii. Käypi kateeksi.- Anonyymi
Lottoan silti eurolla.
- Anonyymi
Aloittaessani maksullisen arvontayhteistyön lottokonsultti Seija Holmin kanssa pidin häntä ns. ONNETTARENA, nyt 7 vuoden jälkeen voittoprosentin ollessa 0,00002% ja hukkaan menneen pelipanosteni tappio prosentin ollessa luokkaa 100,002% totean, että Seija onkin EPÄONNETAR, PUIJARI JA HUIJARI ja tällä ilmoituksella katkaisen kaikki välit häneen, myös seksisuhteen.
- Anonyymi
Veikkasin Seijan neuvosta kaikkia kolmea vaihtoehtoa 1-X-2 -vakiossa kohteelle Lontoo - Pariisi ja silti meni vituiksi. Mikään vaihtoehtobei toteutunut.
- Anonyymi
Täällä taas epäilyksen siemennes itää. Veikauksen sivulla lukee: Hämeenliinnaan kenosta 50 000 euroa. Joku otti seijan vinkin ja voitti 50 000 euroa.
- Anonyymi
Seija nyt tulee huutia ja tukkapöllyä!
Taas annoit väärät numerot euroon viikinkiin lottoon ja kenoon.- Anonyymi
Onko numeroilla palautusoikeus??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko numeroilla palautusoikeus??
Jos ei ole niin viedään väkisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole niin viedään väkisin
Ai kauheeta sentäs!"
- Anonyymi
Huomenna on taas mahdollisuus voittaa 80 miljardia euroa. Eiku se onki suomen velka sen te olette jo "voittaneet".. kiitos demarit.
- Anonyymi
Tein, vaikka vaisto sanoi älä tee kenon 8 tason
-aamu -ilta -myöhäisilta 7 päivää 50snt panoksella....
Varaudun jo nyt itkijäisiin.... - Anonyymi
Ikävä sanoa, mutta välttäkää uskomasta ja ostamasta Seijan tuputtamia muka "varmoja" numeroita.
- Anonyymi
Seijaaaaaa! Taas pelaan ! Soitathan taas oikeet numerot! Maksu kuten ennenkin 19% voitoista.
- Anonyymi
Mitään en ole saanut tähäkään asti!
Seija
- Anonyymi
Kiitos oikeista Viikinkinumeroista Seija. Meni vain väärälle tyypille eri paikkakunnalle se jättipotti eilen.
- Anonyymi
Seija peija paskahousu meinas minut tappaa minäpä olinkin rohkea poika ja potkaisin sitä keskelle nappaa!
- Anonyymi
Sieja tässä. Näen että tänään hämeelinan tulee iso voitto sille, jonka auton rekisterinumero alkaa kirjaimella!
SeijA.- Anonyymi
Ai lav Seija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai lav Seija.
Seijan avulla olen jo melkein miljardööri 💕💕💕💕💕💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seijan avulla olen jo melkein miljardööri 💕💕💕💕💕💕
Täytynee uusia anonyymilottous.
- Anonyymi
Seija. Äsken kenosin. Sama rivi (a i my) ja panos 1€ taso 8.
Odotettavissa 30 000€- Anonyymi
Sillä saisi sohvankin.
- Anonyymi
Edellisen viestin kirjoittajalta jatkoa...
Noista 8:sta numerosta 2 kpl meni yhdellä numerolla pieleen, joten 6 oikein toi 20×3=60 €, kun oli plussaus.
Nuo kaksi olisi pitänyt olla yhtä numeroa suuremmat, silloin voitto olisi ollut 30 000€.
Parempaan päin menee Seija, mutta pientä tarkkuutta vielä hiukan. Kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellisen viestin kirjoittajalta jatkoa...
Noista 8:sta numerosta 2 kpl meni yhdellä numerolla pieleen, joten 6 oikein toi 20×3=60 €, kun oli plussaus.
Nuo kaksi olisi pitänyt olla yhtä numeroa suuremmat, silloin voitto olisi ollut 30 000€.
Parempaan päin menee Seija, mutta pientä tarkkuutta vielä hiukan. Kiitos.Seijan maagisuus alkaa vaikuttaa 😍
- Anonyymi
Kuumaa Ylivoimainen biisi selvästi tehty Seijalle.
- Anonyymi
Moottoritie on kuuma. Oo-oo-oo. Ee-ee.ee.
- Anonyymi
En uskalla katsoa oikeaa riviä
- Anonyymi
Sei-a voimaannuttaa somevaikuttujankin.
- Anonyymi
💩🚾
Seijan numerot on 🐒:n persiistä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386