Mihkä kiven alle kaikki Kouvolan runkkarit on kadonnut? Mistään ei löydy seuraa.
Kouvola runkkaa
14
287
Vastaukset
Kouvolassa runkataan kyllä ihan kivasti. Ajattelin nytkin aloittaa sen puuhan. Tosin ei nyt ole kaveria avuksi, onneksi usein on. Olen 68v jo, mutta silti nuoremmat mielellään tekevät sitä kanssani. Myös toisiamme auttaen yms. Livechatissa on ollut tilaisuus saada seuraa ja iskuri palstalla myös.
Kiinnostaa... Minuun voi ottaa yhteyttä suomi24 postilla.
- NipaNäppi
Kuka perkele tuolla -20 c pakkasessa vetelee näppiinsä.
Siellähän pallit on huurteessa ja patukka sinisenä.- Anonyymi
Patukka sinisenä.
Kahlaajalinnulla on pienet siniset munat ja karvaiset jalat.
Joko on levareilla toiminta alkanut?
53v kaipaa 60 toppia tai runkkuseuraa Kouvolan seudulta.
Sain jo sompasella mällit "tisseille" ja toiselta suuhun,oli vanha tuttu.Lisää tekee mieli
Mulle sopii:)
- Anonyymi
Milloin ja missä voisi annaa tavata?
Sompasen viereisellä montulla tulee käytyä. Yleensä ei muita ole paikalla.
- Anonyymi
Joka kesä on saanut kalua suuhun tuolla soralaanilla
- Anonyymi
Tulis vaan jo kevät nopeesti,pääsis liivit päällä ulos kokemaan auringon lämmityksen liiveillä.Sitten vielä runkkuseuraa
- Anonyymi
Minä haluan imeä runkata sinun kyrvän ja imeä paikka on?
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797