Mihkä kiven alle kaikki Kouvolan runkkarit on kadonnut? Mistään ei löydy seuraa.
Vastaukset 14
Kouvolassa runkataan kyllä ihan kivasti. Ajattelin nytkin aloittaa sen puuhan. Tosin ei nyt ole kaveria avuksi, onneksi usein on. Olen 68v jo, mutta silti nuoremmat mielellään tekevät sitä kanssani. Myös toisiamme auttaen yms. Livechatissa on ollut tilaisuus saada seuraa ja iskuri palstalla myös.
Kiinnostaa... Minuun voi ottaa yhteyttä suomi24 postilla.
- NipaNäppi
Kuka perkele tuolla -20 c pakkasessa vetelee näppiinsä.
Siellähän pallit on huurteessa ja patukka sinisenä.- Anonyymi
Patukka sinisenä.
Kahlaajalinnulla on pienet siniset munat ja karvaiset jalat.
Joko on levareilla toiminta alkanut?
53v kaipaa 60 toppia tai runkkuseuraa Kouvolan seudulta.
Sain jo sompasella mällit "tisseille" ja toiselta suuhun,oli vanha tuttu.Lisää tekee mieli
Mulle sopii:)
- Anonyymi
Milloin ja missä voisi annaa tavata?
Sompasen viereisellä montulla tulee käytyä. Yleensä ei muita ole paikalla.
- Anonyymi
Joka kesä on saanut kalua suuhun tuolla soralaanilla
- Anonyymi
Tulis vaan jo kevät nopeesti,pääsis liivit päällä ulos kokemaan auringon lämmityksen liiveillä.Sitten vielä runkkuseuraa
- Anonyymi
Minä haluan imeä runkata sinun kyrvän ja imeä paikka on?
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901776
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,40961- 81926
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56821- 63684
Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te69638Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19571- 21557
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38556