Onko nämä valvojat jossain pusikossa aina odottamassa kun laput tulevat lähes minuutin tarkasti parkkiajan päätyttyä?
Tullut pari joita en tietenkään ole maksanut. Käytännössä olen ollut 5min myöhässä tai jotain vastaavaa.
Tuskinpa haastavat oikeuteen kun eivät ole ennenkään sitä tehneet.
Parkkipate
8
73
Vastaukset
- Perunkirjat
Montako parkkisakkoo antoi masalle tämäkin yritys?
- PateOnPupupöksy
Kuka takaa, että pilipalisakkoon kirjattu kellonaika on oikea?
Minä en ainakaan luota siihen. Saamassani valvontamaksussa oli jopa väärä päivämäärä, joten voiko kellonaikaankaan luottaa?
Epärehellinen valvoja voi jo "ennakoida" parkkiajan ylityksen ja siirtää kelloaikaa eteenpäin.- anonyymi_cok
Ei kukaan, mutta eipä sillä ole väliäkään. Sitä maksua ei tarvitse maksaa, oli siinä mikä kellonaika tai päivämäärä vaan.
- PateOnPupupöksy
anonyymi_cok kirjoitti:
Ei kukaan, mutta eipä sillä ole väliäkään. Sitä maksua ei tarvitse maksaa, oli siinä mikä kellonaika tai päivämäärä vaan.
Totta, mutta mikäli asiat menevät oikeuteen, näitä kuvia ja lappuja pidetään suurinakin todisteina.
Periaatteessahan kyseessä olisi vain sana vastaan sana, eihän ole mitään takeita että digikameran kello olisi oikeassa ajassa.
- EiParkkipatelle
Itsehän en asioi ja parkkeeraa mihinkään missä ParkkiPate operoi. Kokemusta on, että ylimääräistä vaivaa tulee varsinkin kun firman kanssa ei voi asioida. Onneksi on paljon vaihtoehtoja, missä parkkivalvontaa hoidetaan rehellisesti ja asianmukaisesti.
Mikään ei ärsytä enempää kuin sakko vaikka on pyrkinyt toimimaan oikein.- PateOnPupupöksy
Moni yrittäjä ei edes tajua, että asiakaskato johtuu yksityisestä pysäköinninvalvonnasta.
Joissakin liikkeeissä tilanne on pyritty normalisoimaan irtisanomalla sopimus valvontafirmojen kanssa. Kerran menetetty asiakas on kuitenkin vaikea saada takaisin, joten vahinko on monesti lopullinen.
Itse en ole useisiin vuosiin asioinut sellaisissa liikkeissä, joiden pihassa on yksityisestä valvonnasta kertovat kyltit, ja SUOSITTELEN BOIKOTTIA KAIKILLE MUILLEKIN.
- tailaitoitistuimelle
Ne on pylvään takana. Ryntäävät hetkessä siika unohditko kiekon!
- 098765
Saa niitä mielipiteitä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818