Kaalipää

Kaalipää

Kaalipää oli päässyt Rubenin haastatteluun. Olisipa nyt sitten näyttänyt fiksuutensa!
Mutta ei.. sama virsi eduskunnan poliitikkojen epärehellisyydestä.
Jo alkeellisinkin ihmiskäsitys sanoo, ettei työkaverista puhuta pahaa!
Ainoa, mitä tämä isoego tunnusti katuvansa oli se toissakesän toilailunsa. Kuitenkin puheessaan tuli heti perän sana: mutta, joka ilmaisee, että opeteltua ja seliseli.
Mies oli ihan selvästi jo alistunut ettei pesti toistu, kun kertoi menevänsä nyrkkeilijäski kansanedustajuuden jälkeen. Tunnusti, ettei osaa toimia kansaneudustajana, koska kaikki muut (?) poliitikot ovat niin kieroja, ettei päätöksen pidä...
Voi pyhä yksinkertaisuus!

20

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittensä

Joka kerta kun se tollo avaa suunsa niin se munaa ittensä ja selittää paskaa.

• A.K.K.

Halme on paikkansa ansainnut ja uusii sen varmasti. Ainoa rehellinen jätkä Soinin ja Vistbagkan lisäksi. Kellä muilla kansanedustajilla on ollut rohkeutta myöntää virheensä?

• virheensä?
        A.K.K. kirjoitti:

Halme on paikkansa ansainnut ja uusii sen varmasti. Ainoa rehellinen jätkä Soinin ja Vistbagkan lisäksi. Kellä muilla kansanedustajilla on ollut rohkeutta myöntää virheensä?

niiiiinköööö?????
        Eipä myöntänyt vetäneensä amfetamiinia vaan se oudosti oli häneen mistälie tullut..
        Entä laiton ase....
        Postiluukusta joo.....
        Siinä on sulle kovaa jätkää.

• PS:n jäsen

Minä haluaisin sen vain todeta että Tonya jännitti liikaa esiintyä telkkarissa mikä kai johtuu siitä ettei Tony ottanut rohkaisuryyppyä. Onhan se tietysti niin että jos ottaa liian monta rohkaisuryyppyä niin jutut menee liian levottomiksi. Kyllä minuakin kovasti jännitti pitää esitelmä koulussa.

Minä olen sitä mieltä ettei PS:n kansanedustajien kannattaisi mennä mihinkään hömppäohjelmiin esiintymään joihin on maksettu yleisö nauramaan eikä kannattaisi antaa haastatteluja mihinkään seiskoihin ja muihin juorulehtiin. Minusta ns.julkkispoliitikot eivät ole uskottavia kuten Leena Harkimo,Marjo Matikainen-Kallström,Lyly Rajala,Mikko Alatalo jne.

• veteraanin tytär

Ainoa kansanedustaja oli Halme,joka vastasi kun
      kerroin veteraanien asioista ja ongelmista kan-
      sanedustajille.Halme ymmärtää heikoimman asioita.

• buddha-kala

"Halme ymmärtää heikoimman asioita."

suomessa tapahtuu aika harvoin nälkäkuolemia. silti halme ei voi käsittää sitä, miksi köyhille valtioille lahjotetaan rahaa. sitten tämä viikingin pakolaisajattelu. ei yhtään pakolaisia, niin jää rahaa omille naapureille. halmeen käsitys omasta kansastaan on surullisen pelottava. olenko ainoa, jolle tulee tästä mieleen natsit? mutta mitäpä kansallisso... perussuomalaiset muuta olisivatkaan.

halmeen älykkyys on seitsemänvuotiaan tasolla. ymmärrän että myös vajaaälyiset pitäisi suvaita, mutta onko niitä kuitenkaan pakko äänestää eduskuntaan?

• jopi
        buddha-kala kirjoitti:

suomessa tapahtuu aika harvoin nälkäkuolemia. silti halme ei voi käsittää sitä, miksi köyhille valtioille lahjotetaan rahaa. sitten tämä viikingin pakolaisajattelu. ei yhtään pakolaisia, niin jää rahaa omille naapureille. halmeen käsitys omasta kansastaan on surullisen pelottava. olenko ainoa, jolle tulee tästä mieleen natsit? mutta mitäpä kansallisso... perussuomalaiset muuta olisivatkaan.

halmeen älykkyys on seitsemänvuotiaan tasolla. ymmärrän että myös vajaaälyiset pitäisi suvaita, mutta onko niitä kuitenkaan pakko äänestää eduskuntaan?

Toni on salainen ase vanhoja puolueita vastaan.

• muija
        buddha-kala kirjoitti:

Sen sijaan,että jatkuvasti arvostelemme toisiamme,voisimme keskittyä puolueemme eteenpäin viemiseen,myönteisillä asioilla.
        Toisten ihmisten huomioonottamisella vaikka.
        Kovat sanat ovat loppuunkuluneita,ne eivät enää satuta ketään.
        Ollaan ystävällisiä perussuomalaisia !

• mutsi
        jopi kirjoitti:

Toni on salainen ase vanhoja puolueita vastaan.

Jokainen kansanedustaja on meillä tarpeen ja lisää toivoisi.Ei kun nyt vain lyömään löylyä Timon puolesta,

• Hyväksyikö isäsi tuon viestin?
        Otahan selvää, mihin kyläkauppias Vsa Keskinen haastoi kansanedustajaehdokkaat ennen vaaleja!
        Ja kuinka moni lupasi lahjoittaa miljoonan jos tulee valittua. Siis omistaan - ei mistään pellenyrkkitappelukisoiasta MUIDEN rahaa.
        Kaikki kansaanedustajatkaan EIVÄT julkisesti huuda lahjoistaan.
        Työväestöstä ne Aidot Etulinjan Rintamaveteraanit tulilvat. Ei niinkään hyvin voivien joukoista!

• veteraanin sellainen
        VempelKolli kirjoitti:

Hyväksyikö isäsi tuon viestin?
        Otahan selvää, mihin kyläkauppias Vsa Keskinen haastoi kansanedustajaehdokkaat ennen vaaleja!
        Ja kuinka moni lupasi lahjoittaa miljoonan jos tulee valittua. Siis omistaan - ei mistään pellenyrkkitappelukisoiasta MUIDEN rahaa.
        Työväestöstä ne Aidot Etulinjan Rintamaveteraanit tulilvat. Ei niinkään hyvin voivien joukoista!

Vai että työväestön keskuudesta tulivat parhaat Rintamaveteraanit.Eikö pikkutilallisten ?
        Luulempa,ettei tunnollisempaa sotilasta ollutkaan kuin isäni,joka ei ollut kommunisti
        ei kuolinvuoteellaankaan.Hänelle oli koti,uskonto ja isänmaa tärkeimmät asiat,enkä minäkään häpeä niitä olla tunnustamatta.Revittelyt ovat revittelyjä

• JKa
        muija kirjoitti:

Sen sijaan,että jatkuvasti arvostelemme toisiamme,voisimme keskittyä puolueemme eteenpäin viemiseen,myönteisillä asioilla.
        Toisten ihmisten huomioonottamisella vaikka.
        Kovat sanat ovat loppuunkuluneita,ne eivät enää satuta ketään.
        Ollaan ystävällisiä perussuomalaisia !

Politiikka nyt vain sattuu olemaan sitä, että vastapuolta ei saa kehua. Valitettavasti.

Politiikassa vastapuolen suurin - ja ainoa - kiitos hyvästä toiminnasta on se, että ei ole mistä haukkua. PerusSuomalaisilla on siinä mielessä täysi syy olla toiminnastaan ylpeä, että siitä ei ole löydetty muuta arvosteltavaa kuin jo loppuun kalutun Halme-teema. Vielä suurempi aihe tyytyväisyyteen on se, että Halme ei ole PerusSuomalaisten jäsen. Puoluetta pyritään siis arvostelemaan siitä, mitä sen eduskuntaryhmän toimintaan osallistuva sitoutumaton on yksityishenkilönä tehnyt.

• veteraanin sellainen kirjoitti:

Vai että työväestön keskuudesta tulivat parhaat Rintamaveteraanit.Eikö pikkutilallisten ?
        Luulempa,ettei tunnollisempaa sotilasta ollutkaan kuin isäni,joka ei ollut kommunisti
        ei kuolinvuoteellaankaan.Hänelle oli koti,uskonto ja isänmaa tärkeimmät asiat,enkä minäkään häpeä niitä olla tunnustamatta.Revittelyt ovat revittelyjä

Tyypillinen Perset kannattajan tyyliä on puheenvuorosi.
        Valitettavasti. Miksi käänsit sanomani toiseksi?
        Silläkö isäsi muistoa kunnioitetaan?

Luehan uudelleen mitä kirjoitin:

"Hyväksyikö isäsi tuon viestin?
        Ja kuinka moni lupasi lahjoittaa miljoonan jos tulee valittua. Siis omistaan - ei mistään pellenyrkkitappelukisoista MUIDEN rahaa.
        Työväestöstä ne Aidot Etulinjan Rintamaveteraanit tulivat. Ei niinkään hyvin voivien joukoista!"

Sanoin Aidot, en parhaat., kuten tytär muutit sanomaani. Miksi?
        Jokainen Suomen talvi-ja jatkosodista tutkimuksia tehnyt pitää jopa ihmeenä KOKO kansan puolustushalukkuutta tuolloin. Myös pikkutilallisten!
        Minä ja me muut tavalliset suomalaiset annamme arvon KAIKILLE sotiin joutuneille veteraaneille. Jostain syystä Perset kannattajista suuri osa - Halme etunenässä - haluaa väheksyä työväenliikkeen jäsenten osallisuuden.
        Työväenliike ei ole vain kommunisteja. Esim Mauno Koivisto tappeli siviilissä asialliseti kommunisteja vastaan Turun ns sataman tapauksessa, yms.
        Ei siis tapellut Teidän Arv Halmeen tavoin nyrkein nakkikioskilla! Vasta työväen parista valitut presidentit ottivat esim itenäisyyspäivänä kunniakansalaisiksi sotien veteraanit.
        Isäsi poliittisen aatteen oikeutusta en missään mielessä kyseenalaistaisi. En sinunkaan!

Mainitsemasi arvot, koti, uskonto ja isänmaa ovat lähes kaikille työväestöllekin tärkeitä.
        Onko sinulla muuta tietoa?
        Tosin niitä vaaliakseen monen on ensin saatava lautaselle jotain.

Niin, nyt huomaan kirjoittaneeni ajatusvirheen: Eivät he sotaan pakosta joutuneet olleet vielä silloin veteraaneja..

Ja kommentoihan sitä Keskisen Vesan miljoonan lahjaa ja niitä lukuisia kansanedustajia, jotka haasteeseensa vastasivat. Halme ei kuulu siihen joukkoon!

• tytär
        VempelKolli kirjoitti:

Ja kuinka moni lupasi lahjoittaa miljoonan jos tulee valittua. Siis omistaan - ei mistään pellenyrkkitappelukisoista MUIDEN rahaa.
        Työväestöstä ne Aidot Etulinjan Rintamaveteraanit tulivat. Ei niinkään hyvin voivien joukoista!"

Jokainen Suomen talvi-ja jatkosodista tutkimuksia tehnyt pitää jopa ihmeenä KOKO kansan puolustushalukkuutta tuolloin. Myös pikkutilallisten!
        Minä ja me muut tavalliset suomalaiset annamme arvon KAIKILLE sotiin joutuneille veteraaneille. Jostain syystä Perset kannattajista suuri osa - Halme etunenässä - haluaa väheksyä työväenliikkeen jäsenten osallisuuden.
        Työväenliike ei ole vain kommunisteja. Esim Mauno Koivisto tappeli siviilissä asialliseti kommunisteja vastaan Turun ns sataman tapauksessa, yms.
        Ei siis tapellut Teidän Arv Halmeen tavoin nyrkein nakkikioskilla! Vasta työväen parista valitut presidentit ottivat esim itenäisyyspäivänä kunniakansalaisiksi sotien veteraanit.
        Isäsi poliittisen aatteen oikeutusta en missään mielessä kyseenalaistaisi. En sinunkaan!

Mainitsemasi arvot, koti, uskonto ja isänmaa ovat lähes kaikille työväestöllekin tärkeitä.

Niin, nyt huomaan kirjoittaneeni ajatusvirheen: Eivät he sotaan pakosta joutuneet olleet vielä silloin veteraaneja..

Ja kommentoihan sitä Keskisen Vesan miljoonan lahjaa ja niitä lukuisia kansanedustajia, jotka haasteeseensa vastasivat. Halme ei kuulu siihen joukkoon!

Minua ihmetyttää tuo sana työväestö.Jos on ikänsä tehnyt työtä vaikkapa pikkutilalla päihittää työväestön tittelissä taatusti palkka-
        työssä olevat!
        Olen tavannut "työläisiä",jotka saavat ansiomitaleita työnteostaan alle viisikymppisinä,mutta mitalitta jää leskiäiti,joka vanhapoikapoikansa kanssa pitää maataloa lähes seitsenkymmenvuotiaana.Eikä ole sitä työ-
        läisyyttään liiemmin kuulutellut.

• tytär kirjoitti:

Minua ihmetyttää tuo sana työväestö.Jos on ikänsä tehnyt työtä vaikkapa pikkutilalla päihittää työväestön tittelissä taatusti palkka-
        työssä olevat!
        Olen tavannut "työläisiä",jotka saavat ansiomitaleita työnteostaan alle viisikymppisinä,mutta mitalitta jää leskiäiti,joka vanhapoikapoikansa kanssa pitää maataloa lähes seitsenkymmenvuotiaana.Eikä ole sitä työ-

Onko joku estänyt mainitsemiasi henkilöitä käyttamästä työläinen nimitystä? Vai onko sillä nimellä sinulle jokin ambitio?
        Pulma on sinun, ei muiden.
        Mitä tarkoitat tuolla virkkeelläsi:

"Jos on ikänsä tehnyt työtä vaikkapa pikkutilalla päihittää työväestön tittelissä taatusti palkka-
        työssä olevat!"

Miten tittelissä voi päihittää?
        Pikkutilalliset ja palkkatyöväki on useimmiten ollut samalla puolen Suomen historian aikana. Mihin siinä haluat kiilaa lyödä?

Olen täysin samaa mieltä, että moni mainitsemiesi tapaisista maan hiljaisista tarvitsisi paremmin huomiota.
        Voisit kyllä tehdä aloitteita heidän huomioimisekseen! Eipä ne "ansioituneet työläisetkään" itse niitä mitaleita hae! Ei voikaan! Jos nyt se mitali leipää toisi, ainakin huomionosoitus on.

Setäni on Työväenyhdistyksen sihteerinä ehdottanut mm äitienpäivämitalia ja muutama mennytkin läpi. Eikös se ole hyvä?
        Eräs näistä oli juuri mainitsemasi tyylinen pientilallinen. Koulutti lapsensa ja mies joi...
        Purnaamisen sijasta tekoja!

Olemmehan Kokonainen Suomen Kansa. Jookos, Arv Tytär?

• tytär kirjoitti:

työssä olevat!

Niin, onko tälläinen mielestäsi keskustelua fiksujen kesken, kun heität ajatuksen ja kun vastaan siihen pyytäen kommenttiasi, et kommentoikaan, vaan takerrut uuteen tylyyn töytäisyyn? Ihan peruskysymykset jätät kommentoimatta.
        Mutta en minä halua olla mikään keskustelun märääjä, mutta jos kerran jutellaan...

• JKa
        VempelKolli kirjoitti:

Niin, onko tälläinen mielestäsi keskustelua fiksujen kesken, kun heität ajatuksen ja kun vastaan siihen pyytäen kommenttiasi, et kommentoikaan, vaan takerrut uuteen tylyyn töytäisyyn? Ihan peruskysymykset jätät kommentoimatta.
        Mutta en minä halua olla mikään keskustelun märääjä, mutta jos kerran jutellaan...

...kun heität ajatuksen ja kun vastaan siihen pyytäen kommenttiasi, et kommentoikaan,...

• tytär
        VempelKolli kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa siinä,että olen ottanut HALMEESEEN yhteyttä isäni asioissa ?
        Siihen minulla on ollut aivan laillinen oikeus,tekihän isäni jo virkeinä vuosinaan pankkiin sopimuksen,että hoidan hänen asioitaan sitten,kun hän ei niihin enää ole itse kykenevä.
        Enkä siis ole tilivelvollinen Sinulle.Ethän edes tiedä,millaisista asioista oli kysymys.

• Kaakkolainen
        JKa kirjoitti:

Politiikka nyt vain sattuu olemaan sitä, että vastapuolta ei saa kehua. Valitettavasti.

Politiikassa vastapuolen suurin - ja ainoa - kiitos hyvästä toiminnasta on se, että ei ole mistä haukkua. PerusSuomalaisilla on siinä mielessä täysi syy olla toiminnastaan ylpeä, että siitä ei ole löydetty muuta arvosteltavaa kuin jo loppuun kalutun Halme-teema. Vielä suurempi aihe tyytyväisyyteen on se, että Halme ei ole PerusSuomalaisten jäsen. Puoluetta pyritään siis arvostelemaan siitä, mitä sen eduskuntaryhmän toimintaan osallistuva sitoutumaton on yksityishenkilönä tehnyt.

Olen JKa:n kanssa samaa mieltä siinä, että ongelmat eivät häivy vastustajia halaamalla eikä paise silittämällä parane. Vastustajien silmät ja korvat aukeavat vasta, kun "huuto" on riittävän kovaa ja teot tarpeeksi radikaaleja.

• tytär kirjoitti:

Mikä sinua vaivaa siinä,että olen ottanut HALMEESEEN yhteyttä isäni asioissa ?
        Siihen minulla on ollut aivan laillinen oikeus,tekihän isäni jo virkeinä vuosinaan pankkiin sopimuksen,että hoidan hänen asioitaan sitten,kun hän ei niihin enää ole itse kykenevä.
        Enkä siis ole tilivelvollinen Sinulle.Ethän edes tiedä,millaisista asioista oli kysymys.

Kiitos huomiosta, Tytär!

En ole missään sanonut, että olisit toiminut väärin tahi laittomasti! Et ole tilivelvollinen minulle! Minua ei vaivaa, että olet ottanut Halmeeseen yhteyttä.
        Kysyin viestistäsi, jossa kerroit, toisin kuin nyt, eli olit ottanut yhteyden kansanedustajiin.

Siis kaikkiin 200:aan. Ja vain Halme vastasi.

Tällä kun tölväsit muita kansanedustajia, niin olisit voinut kertoa asiasta enemmänkin.

Kun perset kannattajat toistuvasti ilmoittaa etteivät "vanhat puolueet" tee MITÄÄN veteraanien hyväksi, halusin laajentaa keskustelua. Valitettavasti sitä ei syntynyt, vaan aloit saivartelemaan sanomaani, mm työväestö-sanasta.
        Kun kerroin kantaani, et enää kommentoinutkaan po asiaa, vaan uusi hyökkäys jne jne.
        Yhtä hyvin voin kysyä, mitä pahaa ovat työväen järjestöissä toimineet sota- ja rintamaveteraanit sinulle ja/tai läheisillesi tehneet, että ansaitsevat kiukkusi?
        Minä kunnioitan isääsi ja jokaista sotiin joutunutta miestä ja naista!
        Esim työväen järjetöissä toimi rintamamiesveteraani Mauno Koivisto, jonka Suomen Kansa valitsi tasavallan presidentiksi!

Ja reagoin, jos joku jonkin heistä halveeraa vain sen perusteella, että tämä olisi kuulunut johonkin toiseen lailliseen järjestöön, puolueeseen, ammattiliittoon, klubiin tms, kuin mitä itse kannattaa.
        Minulle Suomi on Vapaa maa, jonka vapaudesta ovat pitäneet huolta koko kansa. Ei vain halmeet ja perset!
        Onko se vaikeaa myöntää?
        Ei kai meidän pidä ottaa näitä vanhoja ihmisiä riidan välineiksi? Itse he ansaitsevat parempaa! Meiltä kaikilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7257
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4383
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      26
      3926
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3499
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2553
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2505
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2172
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26