vaimo tarvitsisi vakituisen hierojan, täytyis olla osaava. tarvikkeet löytyvät meiltä.
hieroja lahden seudulta
19
<50
Vastaukset
- poikalti
ikätoiveita?
- vaimollehieroja
ei ole, kunhan osaa hieroa hyvin.
- hierojavaimolle
harvassa on näköjään hierojat, jotka tulisi kotia hieromaan kaunista hoikkaa naista.
Ota yhteys 41v asialliseen kaveriin joka myös osaa hieronnan salat. s.osoite löytyy profiilista.
- hierojavaimolle
pahisss kirjoitti:
Ota yhteys 41v asialliseen kaveriin joka myös osaa hieronnan salat. s.osoite löytyy profiilista.
laitoin meiliä.
- Herkätsormet
Vieläkö hierojalle tarvetta? Vasta huomasin ilm
- hierojavaimolle
vielä olis
Olen Järvenpään keskustassa ja harrastanu erilaisia hierontajuttuja naisille jossain määrin. Minkä ikäisiä olette? Millaisia tarvikkeita?
- hierojavaimolle
terve Nalyk52, eli meiltä löytyy hierontapöytä ja öljyt. naisella on ikää 39, hoikka leveällä lantiolla ja kaunis.
- vaimollehieroja
Erikokosia löylykauhoja löytyy ja vaimo työntää sinulle kaksin kipalein perseeseen.Ja sen jälkeen mietitään miten asiassa edetään? M69_N72 vaimoni on hampaaton ja hyvä ottamaan suihin.Hierotaan yhdessä vaimo onnelliseksi.
- Herkätsormet
Asun Lahden lähellä ja olisin halukas tulemaan hieromaan vaimoa. Kuinka edetään?
- vaimollehieroja
mikä sun meili on
- Herkätsormet
Laita viestii 0417130818
- hierojavaimolle
mikä sun meili on
- Herkätsormet
En haluaisi laittaa tänne sitä
- hierojavaimolle
sitten ei voi mitään.
hierojavaimolle kirjoitti:
sitten ei voi mitään.
Moi
Mä oon läheltä Lahtea ja voisin tulla hieromaan. Oon 37v urheilutaustainen joka osaa myös hieroa.
[email protected]- vaimollehieroja
SportLauri kirjoitti:
Moi
Mä oon läheltä Lahtea ja voisin tulla hieromaan. Oon 37v urheilutaustainen joka osaa myös hieroa.
[email protected]laitoin sulle meiliä
- Herkätsormet
Laita viesti niin edetään
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251280Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830