Hei!
Ajattelin laittaa asunto-osanneeni(2h k) keskustassa myyntiin. Mitä välitysfirmaa suosittelette? Kokemuksia?
Habita?
Kiinteistömaailma?
Anikainen?
Op?
Joku muu?
Kiitos.
Kotka kiinteistövälittäjät
10
1533
Vastaukset
- Minninpoppoo
Meidän perheeltä Aninkaiselle suositukset! Myi ammattitaidolla, kunnioitti myyjää ja myyjän näkemystä sekä huomioi kaupankäynnissä.
- Anonyymi
aninkainen hinnoittelee talot aivan liian kalliiksi alkuun jotta saisi itse enemmän
- Tryffeli1975
Yhden olen myynyt ja kaksi ostanut. Op:n kautta, kiitos vaan.
- Ostajanmarkkinat
Minä en tällä hetkellä myisi omaa asuntoani Kotkansaarella. Saattaisi tulla jonkun verran tappiota verrattuna vuoden 2009 ostohintaan. Toisaalta ei mulla ole mitään syytä myydä velatonta asuntoa. Tämä on mun koti, ei mikään sijoitus.
- Ostajanmarkkinat
Miksi "Myyntiäharkitseva" ei laita asuntoaan vuokralle ? Kyllä kaksio Kotkansaarella menee helposti vuokralle.
- 3252wr
Aninkaiselle ISO suositus. Muut eivät saa asuntoja kaupaksi järkihintaan!
- Heinähattula
Op ja aninkainen hoitavat ammattitaidolla.
Habitasta huonoja kokemuksia. Ei suositella. - Anonyymi
Heinähattula kirjoitti:
Op ja aninkainen hoitavat ammattitaidolla.
Habitasta huonoja kokemuksia. Ei suositella.Joo habitassa työskentelee vielä talosrikoksistä tuomittu välittäjä, en tiiä miten toi edes mahdollista. Ei kuulosta luotettavalta
- Anonyymi
Mikä vaan, mutta tee vain määräaikainen sopimus (mahdollisimman lyhyt 2kk) Ja välityspalkkioksi hyväksy vain määrä summa ( älä hyväksy prosenttipohjaista kiinteä 1500-2500) ja siihen tulee sisältyä kaikki myyntikulut. Varo sitten, että kun teette myyntihinnan (velaton hinta) hilaa sitä hieman ylös ja valmistaudu siihen, että välittäjä kertoo myöhemmin, että hinta on liian korkea ja sitä tulisi pudottaa (älä pudota) Katso ja vertaile netissä myyntihintoja alueellasi. Puhu pankkisi kanssa muista juridisista asioista ja valitse vain tunnettu toimisto.
- Anonyymi
Ite oon myynny aina. Ei tarvi tuhansia euroja maksaa turhasta. Todistukset saat isännöitsijältä ja paperit tekee pankissa. Olen muutaman kämpän myynnyt ja säästänyt yli 30 000e näin, ei kannata olla hölmö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384