Mietiskelin tuossa yks päivä, että mitä hyvää nämä helsingin punavihreät ituhipit ovat tehneet kasvihuonepäästöjen vähentämiseksi? Kovasti vaahtoavat "julkisten kulkuvälineiden" käytöstä, kasvissyönnistä ja siitä, ettei heillä ole kesämökkiä. Tällä verukkeella sitten on muka täysi oikeus käydä lentäen lomailemassa ulkomailla 4 kertaa vuodessa! :D
En väitä, etten itse aiheuttaisi kasvihuonepäästöjä ajaessani 3 litran diiselillä 20 tuhatta vuodessa tai lomaillessani ulkomailla pari kertaa vuodessa. Voin kuitenkin väittää, että syömällä itse metsästettyä hirvenlihaa on ruokani aiheuttama "hiilijalanjälki" huomattavasti pienempi, kuin soijalattea lipittävällä hippiäisellä. Hehän syövät mielellään tofua, jota laivataan/lennätetään maailman ääristä tänne kotosuomeen.
Toinen juttu, joka parantaa "omaatuntoani" ilmansaasteiden suhteen on se, että omistan 55 hehtaaria hiilinielua. Voisin siis jopa väittää, ettei ituvihreällä citysinkulla ole mitään nokankoputtamista minun aiheuttamieni päästöjen suhteen! :D En ehdi millään syömään niin paljoa lihaa tai ajamaan niin paljoa bemarillani, että saisin saastutettua tuon hiilinielun verran päästöjä!
Eli kysymys kuuluukin...onko helsinkiläisillä punavihreillä mitään oikeutta kitistä toisten päästöistä samalla, kun he suhaavat ympäriinsä taksilla ja matkustelevat ympäri maailman metropoleja "tutustumassa uusiin kulttuureihin"? Mielestäni ei! Helsingin ituhippiäiset ovat turhimpia kengänkuluttajia ja heidän aiheuttamansa hiilijalanjälki on järkyttävä!
Mitä sinä olet tehnyt päästöjen vähentämiseksi?
75
68
Vastaukset
- Marttyyriutta
Sain ilmastoherätyksen.
Ennen kävin kaupassa 700 metrin päässä jalan. Puuskutin, hikoilin, hengitin raskaasti ja päästellin hiilidioksidia ylempiin ilmakehiin.
Ville Niinistö herätti minut luontoystävälliseksi. Olen päättänyt alkaa ajelemaan kauppamatkat taksilla. Ei hikoiluta ilmastoidussa MB:ssä.
Huomenna lähden tekemään Kelalle ilmoitusta, että veronmaksajat saavat luvan maksaa minunkin taksimatkat.
Seuratkaa tekin vihreiden ent.puh.joht. Ville Niinistön esimerkkiä luonnon suojelusta.
Jos kotoa löytyy jokin autonromu, laittakaa se Ruotsin rekisteriin vaimokkeen nimiin, kuten Villelläkin oli. Saasteet menee Ruotsin piikkiin ja autoveroa ei tarvitse maksaa.
Silloin ei myöskään kukaan arvaa teidän autolla saastuttavan. Sanokaa silti käyttävänne julkista kulkuneuvoa, niin olette hyvänä esimerkkinä tavallisille äänestäjille.- Poromies
Kuulin luotettavasta taholta, että nuo Stadin punavihreät limanuljaskat syövät nokkapystyssä lounaalla kiinalaisia papuja ja japanilaista tofua , mutta kun ilta himmenee kuin Paavon ajatus, niin ne avaavat kotonaan salassa veriset sisäfilepaketit ja paistelevat niitä valurautapannuillaan. Muovit kyllä kierrätetään
Tässä on samanlaista kähmimistä kuin muslimien rukouksessa, yöllä saa dokata jos henki ei haise aamulla, sillä allahilla on tarkka nenä mutta huono pimiänäkö.
Näin siellä Alppilasta, kuulema.
- ootellaan.ootellaan
Maikkarin säätyttö lupaili vajaa tunti sitten - 26* asteen yöpakkasta Keski-Suomeenkin, mistähän se on oikein ennustanut, nyt on vajaat -5* astetta?
- on.ootettu
Pikkasen meni ennustus pieleen... -13.2* oli mittarissa, että meni vähän niin kuin Pekan ennustukset.
- en.lentele
Kun kuluttaa euron, aiheutta karkeasti 0.5 kg hiilidioksidipäästöjä.
Kuukaudessa menee noin 1500 e. Se tekee 9000 kg päästöjä vuodessa. Suurimman osan tuosta vie asuminen. Mutta näillä leveysasteilla ei pärjää ilman kunnollista kämppää ja lämmitystä.- jepppeee
EN PIERE ENÄÄ PALJON BUSSISSA!!
- anonyymi_B5E
En tule tekemään mitään hyvää ilmaston muutoksen eteen. 🤮En ennenkuin isot valtiot sun muut meidän päättäjät tekevät ensin jotakin itse, eivätkä mussuta säästöistä mitään. Siellä lennetään Brysseliin ✈️✈️veromaksajien piikkiin ja ajellaan 🚕🚕taksilla. 🌄Lentelempä minäkin tästä Hawaijille huvikseni kuten muutkin päättäjät🏝️🏝️🇺🇲Tulen Sanfranciskon ja Los Angelesin🇺🇲 kautta sitten 🇯🇵Japaniin.🌏 Koska rahalla saan mitä haluan ja perintöä en tule jättämään jälkipolville. Turhaan maksavat veroa niistä. Mieluummin kulutetaan nekin € 💶💵 pois.
- mahdoton.yhtälö
Poliitikot odottavat talouskasvua kuin lehmä kesää. Talouskasvulla maksetaan velat ja kaikki jaettava hyvä.
Talouskasvu tietää lisää päästöjä.- 34568
Väestön siirtäminen lämpimistä kehitysmaista tänne kylmään kuluttajiksi on räikein esimerkki tästä poliitikkojen jakomielisyydestä.
- HyiHyiPoisTäältä
Kannattanut matujen pakkopalautuksia =)
- Yrijö
Nämä täällä loisijat ei ole tehnyt mitään, istuvat päivät päästään tietokoneen ääressä ja kuluttavat kallista energiaa. Minä olen vähentänyt lihansyönnin ( makkaran) 6 päivään viikossa, 7 asemasta.
Kävelen kauppaan joka on kilometrin päässä, jos tekee liikaa liian nopeesti se ei käy, tulee backuppi, eli takaisku ja sitten ahmii taas liikaa makkaraa, hiljokseen ilmastotekoja vähän kerrallaan.- Tämäpähaaveena
MInä taas syön niitä halpa makkaroita ,niissähän liha on jo korvattu jauhoilla monissakin makkaroissa,viljan kasvatus taas ei aiheuta niin paljon päästöjä kuin liha eli olen luontoystävällinen.
Vielä kun saisi niin paljon rahaa kasaan että pystyisi ostaan purjeveneen ja lähteen palmusaarten lähelle kalastaan ja linnustaan lämpimille vesille,jolloin hiilijalanjälki on pienin mahdollinen,melkein nolla.
Aurinkopaneelilla sähköt ja maissa voi ajella sähkömopolla/-ppyörällä.
Sukulaisille voi puhella välillä Skypepuheluita,niin ei tarvi tulla edes moikkaankaan.
Aloittajan kanssa samoilla linjoilla, ninullakin on hiilinielua pikkuista vaille 100 hehtaaria ( kasvavaa metsää) Ajan nykyisin 210 220 CDI Mersulla joka haukkaa vähimmillään soppaa 5,2 L sataselle, luullisin jotta puhdistan ilmaa enenmmän kuin saastutan! Ja nämä perkeleen kimmo tiilikaiset tekevät maailmalla päästö kauppaa minunkin omaisuudellani! Tuo kyllä pitäisi jo huomioida verotuksessanikin !
Late Lapista.- hienoepeli
Ostin juuri uuden av-vahvistimen.
- rokkahrne
lopetin hernekeiton syömisen
- prööt
Älä, hernekeitto on vihreimpiä ruokia.
- RobertKinty
Minkä päästöjen? Eihän näin pienen kansan päästöt ole kuin kamelin pieru saharassa.
Mene kehitysmaihin tai melkein minne vain muualle ja johan päästellään ja kunnolla.
Syyllistely seis. Ei mulla muuta.- qåaäzm
Oikeassa olet.
- qåaäzm
Minä vastustan haittamaahanmuuttoa. Kävin vastustamassa sitä kansalaisaloitepalvelussa jossa vastustetaan GCM-sopimusta. Se on kovin ilmastoteko mitä kuvitella saattaa - siis haittamaahanmuuton vastustaminen. Jostain syystä suvakkiylläpito poisti äärimmäisen asiallisen viestini jossa sanoin tämän.
Puhun myös haittamaahanmuuttoa vastaan aina kun siihen tulee tilaisuus. Äänestän persuja jotka vastustavat myös maamme tuhoavaa haittamaahanmuuttoa. Näin toimien, ihminen tekee ilmastolle suurimman palveluksen. Perustelen jos tarvis. - luntatupaan
Oikein toimittu. Teen samoin.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Minä vastustan haittamaahanmuuttoa. Kävin vastustamassa sitä kansalaisaloitepalvelussa jossa vastustetaan GCM-sopimusta. Se on kovin ilmastoteko mitä kuvitella saattaa - siis haittamaahanmuuton vastustaminen. Jostain syystä suvakkiylläpito poisti äärimmäisen asiallisen viestini jossa sanoin tämän.
Puhun myös haittamaahanmuuttoa vastaan aina kun siihen tulee tilaisuus. Äänestän persuja jotka vastustavat myös maamme tuhoavaa haittamaahanmuuttoa. Näin toimien, ihminen tekee ilmastolle suurimman palveluksen. Perustelen jos tarvis.Peruistelen tätä asiaa sillä, että kun kehitysmaalainen tulee tänne länteen, ja alkaa kuluttamaan länsimaiseen tapaan, niin hänen hiilijalanjälkensä monituhatkertaistuu. Kun nyt "paratiisin" eli länsimaiden ovet GCM-sopimuksen myötä avautuu sadoille miljoonille kehitysmaista tulijoille, kuvitelkaa mitä tämä merkitsee ilmastolle. Muuta perustelua ei tarvita tähän yhteyteen.
- kisssa
En syö punaista lihaa lainkaan, enkä kotimaisia tomaatteja talvella (vastaavat sianlihaa päästöiltään). En heitä ruoka roskiin. Minulla on kuumavesipullo sängyssä, niin makuuhuoneen lämpötila voi olla alhainen. Ajan suhteellisen pienipäästöisellä autolla ja suunnittelen menoni niin, että samalla matkalla hoidan monta asiaa. Eikä minulla ole lemmikkejä.
- ekotekoja
Ja varmaan piereskelet vain haaleavetisessä kylvyssä ja syöt kuplat?
Vastaus: en ole tehnyt mitään, enkä aio edes tehdä, eivät tee mitään myöskään mainitsemasi punavihreät ituhipit, kunhan aukovat suutaansa ja kuluttavat happea, sitäkin turhaan.
Suomen päästötkin ovat vain vajaa promille, maapallon päästöistä joten Suomen päättäjien koohaaminen ilmanpilluusta ovat vain probakandaa ja alustamista verojen nostolle !
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Suomen päästötkin ovat vain vajaa promille, maapallon päästöistä joten Suomen päättäjien koohaaminen ilmanpilluusta ovat vain probakandaa ja alustamista verojen nostolle !
Late Lapista.Kyllä se aika lailla sitäkin on. Suomen päästöt jos vähän vähenee, niin jo yksin Kiina työntää ilmoille lisää moninkertaisen määrän.
Vaan antaapa minun puolestani ilmaston lämmetä, mitäs niillä jäätiköillä tekee, joutavatkin sulaa, tulee lisää tilaa kasvavalle väestölle, joka on se todellinen ongelma.
- Hillomestarittupruttajia
Työttömille ja pieneläkeläisillehän pitäisi maksaa siitä että eivät pysty osallistumaan kulutus juhliin koska heillä ei ole rahaa siihen.
Lapsetkaan ei paljon maailmaa kuluta, Kaikki nuo osaltaan auttaa planeetan kestämistä aika suurella panoksella.
Kaikkein pahimmat saastuttajathan ökyrikkaat, tavistyöläiset,että rikkaat ja keskituloiset eläkeläiset,eihän se siitä miksikään tule koskaan muuttumaan. - harmitilanne
Nuo ituhipit on vaan elämässä eksyneitä. Saivat valtaa kun typerät suomalaiset eivät äänestäneet vaaleissa.
Olisiko ollut 47% äänestys aktiivisuus.
Helsingissä ei mitkään ituhipit juhli muuta kun silloin kun ihmiset eivät halua häätää niitä äänestämällä.
Liikenne seisoo, ajellaan hitaasti, ruuhkat lisääntyvät, parkkipaikat viedään jne. Vassareille se sopii kun kateuksissaan ovat työssäkäyviä vastaan vaikka odottavat rahaa työssäkäyvältä saavaksensa kelan kautta. Mutta ihmisten oma syy. Muuta ei voi sanoa.
Jos päästät valtaan vinksahtaneen, niin vaikea se on kai vinksahtanutta syyttää? - viherpiipertäjät
v.niinistö, j.toivonen ja t.aalto ovat paskanruskeita läpsyttelijöitä.
- Huijareita_koko_sakki
Nämä ituhippi kannabis pöllyissä elävät ajelevat taksilla vaikka 100m matkan,
luullen taksien saastuttavan vähemmän kuin yksityisautot!
Vaikka todellisuudessahan se on kateutta puuttua yksityisautoiluun.
Heti kun ykksikin vihreä europarlameetikko menee polkupyörällä brysseliin,
minäkin vähennän päästöjä.
- Ilmalaiva
Olen pidättänyt pieruani jo kuukauden, nyt on jännä maku suussa.
- ViherEmma
En luonnollisesti mitään!
Hurauttelen yhä lyhyempiä matkoja pirssillä jopa 100 metrisiä kampaajareissuja. - Sohvaperunat
Kun ei tee mitään ei tule päästöjäkään.
- olemalla
työttömänä tosiaan suojelee luontoa kun ei ole varaa kuluttaa,
- Iänestäjä
Vaikuttaisi siltä, että suomalaiset poliitikot ovat maailman tyhmimpiä.
- 23jk78
UKK: "Niin on, jos siltä näyttää".
- wefwefwe2322
Ei se ole tyhmyyttä edistää bisneksiä joista itse saa hyötyä.
Politiikkahan ei toimi kansan edun nimissä, se toimii ennen kaikkea bisnestä tekevien ehdoilla.
Näin ei saisi olla, koska periaatteessa maan pitäisi toimia ja pyöriä ilman rahaakin, teemme palveluksia vain toisille niin rahaa ei tarvitakkaan ja elämä vaan kummasti pyörii.
Emme ikinä pääse eu:stä eroon koska olemme siellä hiusrajaa myöten sidottu kiinni taloudellisesti.
- doghater
Ihan sama kuka sen metsän OMISTAA, ei sulla silti ole ympäristörikosta oikeus tehdä, siis tätä ylikulutusta. Lopettakaa kuspäät se ylikulutus. Sama koskee myös niitä mainitsemiasi stadilaisia cityvihreitä. Tärkeintä on vähentää/lopettaa lentomatkustusta, yksityisautoilua, ulkomailta roudattujen elintarvikkeiden, erityisesti juomien(mm. appelsiinimehu), käyttöä, viihde-elektroniikan ja muiden vastaavien lelujen ostoa. Suomalainen voi helpoiten vähentää päästöjään laskemalla asuntonsa lämpötilan talvella 16-17 asteeseen(villasukkaa ja paitaa vaan päälle) ja vähentämällä veden(erityisesti lämpimän) käyttöä. Ja lihaa syöviä lemmikkejä nyt ei ainakaan kannata omistaa!:)
- pskat-jakoon-vaan
Hah-ha! Hytiskää onnellisina 16-17 asteen lämpötilassa, miettikää samalla, keitä "ne" mahtavat olla, jotka tukkivat kuulemani mukaan tuuletusaukot ja hautovat lähes 30 asteen lämmössä itseään, koska lömpimään on totuttu...
Samoin peratkaa ihan viimeisen päälle jätteenne viimeiseen muruun, kyllä maailma pelastuu, ja tänne täysihoitoon otetut saavat nauttia...
LENTOKEROSIISI KOVALLE VEROLLE! Lakeutuvat muutamassa sadassa metrissä meluavat raskaat koneet kymmenien kilometrien päässä kentästä SAASTUTTAVAT puhtaat alueet suoraan päältä kylväen tehokkaasti. Hlvetinmoinen lentokerosiinin löyhkä tänäänkin
Tämän vuoksi en ilmastoja vaivaannu suojelemaan, antaa paskan levitä TOISTENKIN RIESAKSI! Sitten, kun lentopaskan kylvö saadaan vähennettyä, voin ajatella asiaa uudelleen.
- nyt_lämmitystä
Olen kaasutellut dieseliä rankasti.
Toivottavasti kesään mennessä tarkennee. - oma.osuus
Minä vaihdoin Diesel_autoon, entinen 2.4 litrainen bensa autoni saastutti ilmastoa yli 231 g/km, nyt tällä pienellä 2.0 Dieselillä päästöt ovat 101g/km... että osaa on talkoisiin otettu.
- Sosialistisdemokraatti
Olet hankkinut auton, joka on tämän hetken vihervasemmistolaisen näkemyksen mukaan pahin ilmakehän saastuttaja ja jonka käyttö tullaan kieltämään mahdollisimman pian.
- Punainen_terveysliha
Tosi paljon, mutta hiilensitojanaudan lihankulutusta lisätty reippaasti, ympäristö ja terveyssyistä. Terveys =ympäristöteko. Muovivaatteiden ostoa vähennetty. Auton tyhjäkäyntiä ei ollenkaan, ei pakkasella,eikä helteellä ja auton, elektroniikan, kodinkoneiden käyttö loppuun asti, niin kauan kuin vehkeet toimii.
Hiilihydraattihöttöruuan ostoa vähennetty, terveyssyistä ja luomu ruuan ostoa lisätty aina vaan...- xxxxxxxxxxxx
Lukekaa Mikko Paunion Kirja
- 6848
bangkokin takapihoilla 6.2 2019 tulkaa ihmiset katselemaan tänne ja puhukaa sitten vasta ilman saastutamisesta
- faktaa
Pari hehtaaria mehtää kuittaa keskivertosuomalaisen vuotuiset CO2-päästöt.
- faktaa
Korjaan, 10 ha pitää olla.
- AjatavatTaxilla
1) luin Mikko Paunion kirjan, siinä selkeästi faktoin mitä on vihreys.
2) ostin perheellemme kaksi diisel autoa saksasta.
3) En äänestä näitä petosvihreitä.
- JärkiHoi
1, luin Mikko Punion kirjan, siinä on selkeästi eri faktoin kerrottu mitä on vihreys . .
2, ostin saksasta kaksi diisel auto meidän perheelle.
3, EN äänestä näitä itupipojaEN ! - Vihreäpettääaina
1) luin Mikko Punion kirja, siinä kerrotaan selkein faktoin mitä on vihreys:))))
2) ostin perheellemme kaksi diisel autoa saksasta.
3) En äänestä näitä itipipoja - JärkiHoi
1-4 Pieraisen ulkona kovan rätinäpierun, "ihankuin menettäisin sielun" tuumii kerrostalonaapurini
- saatana.kun.yskittää
.... menee jo vihan puolelle tollanen, korjaa tapasi välittömästi ettei tule hankaluuksia!
- asusta
Olen katsellut pelikoneeksi luokiteltua nopeata pöytäkonetta, että näen supernopeasti, mitä pitäisi tehdä. Pelaaminen ei kiinnosta pätkääkään, mutta kai tommosen saa ostaa muutenkin.
- anonyymi_0zl
Kaikkea sitä kuulee. Ilmasto ole täällä muuttunut mihinkään vai onko joku kuollut tällä pallolla olevan happikuplan alla hapen puutteeseen. Avaruuteen ammutaan rakettaja ja ilmakupla tämän pallon ympärillä ei ole muuttunut mihinkään. Talvet on edelleen talvia ja kesät lämpimiä, kuten on aina ennenkin ollut. Taitaa tulla vaalit taas, kun alkaa nämä höpö höpö puheet jolla kansaa manipuloidaan äänestämään. Minä äänestän itseäni lähtemällä maailman ympäri matkalle heti, kun äänestyspäivä alkaa, mieluummin jo vähän ennen lähden reissuun.
- Tottakos_edes
"Ilmasto ole täällä muuttunut mihinkään...."
Jessus sentään, elätkö ihan koko ajan neljän seinän sisällä ilmastointi päälle kytkettynä? Etkö tosiaan ole huomannut yhtään mitään?
- Oma_ratkaisu
"Mitä sinä olet tehnyt päästöjen vähentämiseksi? "
Ihan näin henkilökohtaisella tasolla katson riittäväksi toimeksi sen, että pidättäytyy piimän juomisesta torstaisin. (=hernekeittopäivä) - KTuomari
Syön papuja vain kerran viikossa.
- eisähköautoja
Ajattelin ostaa kevytkuorma-auton, mahdollisimman isolla koneella. Bensiiniä syövän sellaisen, millä voi työnnellä parkkipaikalle saapuessaan huonosti parkkeerattuja "patteri"eko autoja sivuun....Ja haistattaa muutenkin vit`*t tälle ilmastomuutos hömpötykselle.
- Maalaisliittolainenlois
Ajattelin ostaaa..
Herää nyt jo kokoomuslainen sieltä kontulan vuokra yksiöstäsi.
.happy ouer meenee jo ohi
Kysymys miksi kutsutaan köyhää pienituloista suomalaista joka kehuu olevansa kokoomuslainen
Vaikka on velkainen työläinen.
Se on sama kuin kusisi omaan punkkaan - vaalikopilta
Maalaisliittolainenlois kirjoitti:
Ajattelin ostaaa..
Herää nyt jo kokoomuslainen sieltä kontulan vuokra yksiöstäsi.
.happy ouer meenee jo ohi
Kysymys miksi kutsutaan köyhää pienituloista suomalaista joka kehuu olevansa kokoomuslainen
Vaikka on velkainen työläinen.
Se on sama kuin kusisi omaan punkkaanKekkonen sanoi aikanaan, että kokoomusta ei saa missään tapauksessa ottaa hallitukseen. Nyt koko Suomen kansa ymmärtää, miksi hän lausui nuo sanat.
Tuohon avaukseen: "Voin kuitenkin väittää, että syömällä itse metsästettyä hirvenlihaa on ruokani aiheuttama "hiilijalanjälki" huomattavasti pienempi, kuin soijalattea lipittävällä hippiäisellä. Hehän syövät mielellään tofua, jota laivataan/lennätetään maailman ääristä tänne kotosuomeen."
Tuohon on ainakin yksi ehdokas vastannut, että: "Pääkaupunkiseudun punavihreä kupla on huutanut pää punaisena metsätalouden, eläintuotannon ja yksityisautoilun vastaisia iskulauseita, jonka jälkeen on lähdetty tyytyväisinä kivihiilellä lämpenevään trendikahvilaan nauttimaan Indonesiassa tarhattujen sivettikissojen ruuansulatusjärjestelmän läpi kulkenutta kopi luwak -kahvia tai juomaan thaimaalaista kookosvettä."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6327d29c-6b59-41be-a6dd-ac5299131bc1- Tais_päästä_myöhemmin
Vetänyt yhden pierun tänään sisäänpäin, koska olisi ollut epäkohteliasta pieraista neitokaisen edessä.
- othd
Ajan polkupyörällä kesät talvet kaikki kauppa ja muut asiointimatkat maaseudulla.
- notietenkin
en halua tehdä mitään, haluan espanjan ilmaston suomeen, se on vaan hyvä ja mukava tulevaisuus.
- fantastista
Tesla Model 3 oli ylivoimaisesti myydyin sähköauto maailmassa viime vuonna. Sitä myytiin kaikkiaan 138 000 kappaletta.
- ei.paha
Model S -mallit uudet Suomi-hinnat:
Standard Range, 520 km NEDC, 82 200 €.
Long Range, 632 km NEDC, 86 300 €.
Performance Ludicrous Mod, 613 km, 99 200 €.
Model X-mallit uudet Suomi-hinnat:
Long Range, 565 km NEDC, 91 500 €.
Performance, 542 km NEDC, 103 500 €.
Model 3-mallin uudet Suomi-hinnat (Standard-version hintaa ei vielä ole):
Long Range: 560 km WLTP 57 200 € - Hyvä.Uutinen
Porsche ei aio laittaa seuraavan sukupolven Macan-katumaasturiinsa enää lainkaan polttomoottoria.
- lvl99
Nämä vihervassarit sekä muut "maailmanpelastajat" voisivat olla hiljaa, kunnes he oikeasti alkavat tekemään jotain hyödyllistä
- ferferverer453r333
Olen aika aktiivisesti tuonut esiin ratkaisuja millä päästöjä vähennetään.
Aion viedä sitä pidemmälläkin, jossain vaiheessa asiaa tuodaan esiin youtube videoina joissa havainnoillisetaan se että mihin ei puututa vaikka ne aiheuttaa merkittävästi päästöjä.
Kyllä olen yksityisautoilija ja asiani liittyy autoiluun sekä työmatkaliikenteeseen.
Jos asia kiinnostaa ja itselläsi on videoita tai niitä tulee niin pidäppä tallessa, ilmoitellaan jossain kohtaa kevään mittaan täällä kun asia etenee. Ajatko työmatkaasi helsingin hämeentiellä.. itse en aja joten siellä tuskin kuvaan mitään.
Meillähän on valtavasti yksityisellä autolla työmatka liikennettä monista eri syistä ja niihinhän pitäisi puuttua, korjata tilannetta että tulevaisuudessa useammilla olisi järkevä mahdollisuus käyttää joukkoliikennettä työmatkaan. Eikä tässä vielä edes kaikki, onko pakko olla sitä pitkää työmatkaa.- JOKAISELLESORVIKOTIIN
Niin loppuu se työmatka liikenne. Minä poltin nyt kahtena kesänä 4 litraa bensiiniä hyvässä kunnossa olevalla 28v vanhalla kaksitahti perämoottorilla, ei edes savua yhtään, eikä valuta öljyä vesistöön. Ajan ensin vastatuuleen uistinta vetäen ja palatessa myötätuuleen jigitellen, moottori sammutettuna. Tyynellä kelillä uistelen sähkömoottorilla.
Oon vakaasti sitä mieltä, että nelareilla ajelevat saastuttavat huomattavasti enemmän, kuin minä, koska niillä ajelevatkin enemmän.
Tämä päivänselvä järkitotuus puuttuu totaalisesti noilta vouhottajilta.
Nyt onkin käynyt niin, että diesel mersun hiukkaspäästöt on mittauksissa ollut TÄYS NOLLA. Ja Neste on kehittäny jätteistä tehdyn naftan, jota käyttämällä pakopäästöt on pudonnu 90%, verrattuna fossiilisesta öljystä tehtyyn naftaan, niin vouhottajat eivät ole muuta keksineet, kuin kieltää polttomoottoreiden käyttö, joka on totaalisesti utopistista hulluutta.
- Penaali-arse
Yritän pidätellä kaasupäästöjä, mutta kohta kyllä lähtee väkisinkin räjähtävä ripuIipieru!
- ilmatteeks.tekisin
Voisin steriloida viherpunikkeja. Tulis vähemmän hiilijalanjälkeä
- eipieretäenään
Lopetin oluen juomisen.
- hyvältä.näyttää
Minä lopetin tupakoinnin, että talkoissa ollaan täysillä.
- no.nyt
Autoalan šokkiennuste: Diesel nousee vielä bensiinin ohi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585554KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1963578Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182418Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91208Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651048- 1021048
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83998
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965