Matti Nykäsen SAAB

reerererrereerer

18

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neoliaikojane

      Ei ollut vielä silloin viikkolehtien ja naisten kavaluuden vietävänä.

      • ujokaveri

        Kyllä oli ja nousi heti hattuun menestys, muuten lopettivat Scan-autosta noiden Saabien antamisen sen käyttöön kun rikkoi niitä urakalla, Saabien jälkeen ajeli 626 mazdalla ja rx-7 mazdalla. Kuuleman mukaan oli selvinpäin niin ujo, että kääntyi kerrostalossa takaisin jos joku liikkui samaan aikaan rapussa, tuolloin oli Pia ensimmäisen kanssa, oliko syynä sitten ujous vai häiriköinti..


    • vapaa_kytkin

      Harmi että SAAB loppui, yksi parhaimmista autoista.

      • RobertKinty

        Seuraavaksi loppuu ruotsi. Joka neljäs koululainen ruotsissa on ulkomaalainen, tai taustainen. Ja se on iso lukema se.


      • joo-harmi

        Joo harmi ettei tuollaisia autoja enää valmisteta nyt on vain näitä sähköpaska singereitä


    • peukkuuylös

      Asiallinen aloitus.

    • nyteimuista

      Oliko Matilla ajokortti jo 17-vuotiaana? Joku lahdesta kotoisin ollut mäkimieshän sai kortin 17v poikkeusluvalla, mutta siitähän ei mitään tullut. Ylinopeuksia ym, hölmöilyjä ....

      • MinäToni

        Poni Nieminen taisi saada kortin jo 16-vuotiaana, silloisen ministeri Ilkka Kanervan avustuksella.


    • Vaihtoautoko-alla

      >> Matti Nykäsen SAAB

      Nykäsen Saab vaikuttaa olevan käytettyä mallia noissa kuvissa. Ajovalojen ja vilkkujen lasit näyttävät olevan ainakin 6..7 vuotta auringoissa paahtuneilta.

      • uusioli

        Uusia ne oli, varmaan tiesuolasta harmaantuneet, sehän oli kupeista todella likainen ja kevät oli tuolloin, taisi olla tämä 175 heppainen 16-venttilinen turbo


      • Tuollaiset ajovalot tulivat 1983 loppuvuoden malleihin.


      • uusilta-näyttää
        uusioli kirjoitti:

        Uusia ne oli, varmaan tiesuolasta harmaantuneet, sehän oli kupeista todella likainen ja kevät oli tuolloin, taisi olla tämä 175 heppainen 16-venttilinen turbo

        Jokin näköhäiriö kyllä ne uusilta näyttää tosin ne maanteiet oli silloin mitä oli savipeltoa


    • Tietoaon

      Hieno auto on .Matti osaa.

    • Palakulttuuria

      Ikävä tulee miestä ja Saabia.

    • Nuoruudensavotat

      Muistot jää monella tavalla elämään.
      Nähty on.

      • personal.traineria

        Jotain mitä nykyään kutsutaan personal traineriksi olisi kyllä tarvinnut kipeästi mutta ei silloin tuollaisia asioita ajateltu


    • entinenkyläläinen

      silloin kun sen ekan piian kanssa seurusteli ja ajoi matukkaa niin joutsasta tyttöä hakiessa ei uskaltanut tulla kylän baariin ollenkaan vaan istui autossa sillä aikaa kun pia kehui itseään baarissa
      auto oli vastapäätä olevalla pellolla parkissa ja kädet puristeli rattia
      sillä kohtaa siellä on nykyään entinen k kaupan parkkialue

      • paratiisisaari

        Eikös tämä pia ollut Säynätsalosta kotoisin? Kuulin joskus, että oli nuorena niin kova viinapää sillä, ettei pojat sille pärjänneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe