Herätän sinussa nainen?
Mitä tunteita
29
<50
Vastaukset
Kuumia.😥
- Shhhh
Hellyyttä ja intohimoa. 😢
- Knainen
Valehtelenko mieliksesi vai puhunko totta?
Ok. Tehdään molemmat niin saat itse päättää kumman vastauksen haluat.
Vastaus nro 1. (Vale)
•äärimmäistä panetusta, hellyyttä ja intohimoista rakkautta. Ihailen hyvää ulkonäköäsi ja olet niin uskomattoman hyvä ja taitava kaikessa etkä koskaan paha kenellekään. Aivan sanattomaksi tämän ihailun ja rakkauden edessä menee. Mitään noin seksikästä en oo ikinä nähny!
Vastaus nro 2. (Totuus )
• Kuka edes olet?
Näen vain muutaman mustan kirjaimen ja rehellisesti mietin että mikähän sinun älykkyysosamääräsi on kun kyselet jotain näin tyhmää täällä. - passionhedelmä_
Arvostusta, ihailua, kiinnostusta, tunteiden paloa
- Näitä
Intohimoa, hellyyttä, rakkautta, uskollisuutta nyt aluksi ainakin.
- SeNainenTunteeVahvasti
Rakkaus, ihastuminen, hellyys, välittäminen, tykkääminen, suuri ilo, läheisyyden kaipuu, voimakas tuttuuden ja yhteyden tunne (sama aaltopituus ja jotain muutakin.)(Joku tunne se on mutten osaa sitä nimetä yhdellä sanalla), ikävä, kaipuu, intohimo.
Hetkittäin, ohimennen, on myös ollut ikävämpiä tunteita: epävarmuus omasta kelpaamisesta, turhautuminen, ristiriitaisuudet tunne (oma tilanne ja moraalinen pohdinta). - tervettäjärkeä
Et mitään koska olet täysin tuntematon kyselijä.
- tunnesisimmässä
En osaa vastata muuta kuin että en halua koskettaa ketään muuta.
- Myhverö
Tosi söpöä uskollisuutta on tuollainen. Minullekin kelpaa vain tulevan vaimoni kosketus ja koskeminen.
- Virhe.Käsittelyssä
Kuka sä edes olet?
- minunon
Mies aiheuttaa minussa..
Kun näin hänet tiesin, että siinä hän on minun puuttuva palanen. Hän saa minut hehkumaan, käyn läpi kaikki tunne skaalat.. Tiedän ettei aina olisi helppoa, mutta se ei haittaisi sillä aina on sovinto seksi.
Mutta en vain osaa tehdä mitään.. jäädyn kun hän on lähellänikin - Ihmetystä
Miksi ?
- Sellastse
Et yhtään mitään...Se juna meni ajat sitten😘
- Tällästtää
Et olisi tällä palstalla jos tosiaan noin olisi.
- Kiusaantumista
Pahoinvointia.
Loukatuksi tulleen tunnetta.
Halua unohtaa kaikki.
Olet ilmaa.- eisanoja
Tänään tapahtui elämäni pahimmat virheet. Haluan vain kuolla.
https://www.youtube.com/watch?v=wPhXds9p6Ig
- NoJohanOli
Että olet pikkumainen ja tosikko. Nykyajan miehet ovat pahempia mykkäkoulun pitäjiä kuin naiset...
- anonyymi_Kkz
Taas trollaajia ketju täynnä. Miten voi olla että yhtäkkiä monen ihmisen elämässä tapahtuu samoja asioita ja sitten ne tulee tänne samaan aikaan haukkumaan. Oon kirjoittanut tänään vain kaksi viestiä, eikä multa oo tulossa enempää.
- KalleKustaaKorkki
Raskaat murheet ne sinunkin sieluasi painaa jo heti aamutuimaan. Voi tätä elämän kovuutta .
- Henkisesti
KalleKustaaKorkki kirjoitti:
Raskaat murheet ne sinunkin sieluasi painaa jo heti aamutuimaan. Voi tätä elämän kovuutta .
Olet sairas.
- Eikylläole
Henkisesti kirjoitti:
Olet sairas.
Henkisesti sairas on tämä tytteliini joka näkee palstalla pelkkää trollausta.
- Eiköhänmeistä
Suurimman osan ihmisistä asiat mene jokseenkin samaa rataa, tänne pyrähdetään ennen töihin ja kouluihin lähtöa ja palataan illalla, ja suurin osa täällä lienee nuoria naisia joilla elämänkaari on suurinpiirtein samaa, en minä ainakaan näe tuossa mitään kummallista mutta sen olen huomannut että joku , sinäkö kenties on ottanut tavakseen tämän trollausjutun .
- Ämmmä
Ei, kyllä henkisesti sairaita ovat edelleen ne vainoajat. Mua ei hävetä lainkaan, jos olen joissain tilanteissa tehnyt vääriä päätelmiä tai yhdistellyt vääriä asioita. Ei kai tällaisessa tilanteessa oikein muuta voi odottaakaan.
- Ämmmä
Mitä tunteita muutes sinussa herättää loiseksi tai lapamadoksi kutsuminen?
- Ämmmmmä
Sellaisia, että ihan niinkuin olisi joku kirppu tai loinen, josta en ole vielä onnistunut pääsemään eroon.
- torjuntaa
Mitä nyt sekoboltsit yleensä herättää.
- Jotakuinkin
💘💓👉👌💋💋💋💣🖤💔👣💩👾👢👾👠👾👡👾👢👾👠👾🙈
😢😭😳😠😡🙊
😖🤓🤧😻💇♀️🙋♀️💑👨👩👧👨👩👧👦🙏🤝💅💌💥💬🗨💫💨💄📿💍👑 - Maariax
Syvää halveksuntaa.
- Aina_ajatuksissani
Rakkautta , hellyyttä yms. Rakkauteen liittyviä tunteita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212198Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1891807Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j561432Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1681222- 551198
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751016Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62912Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56831