Eli mistä löytää asiakkaita? Olen nuori, vain 20-vuotias ja minua kiinnostaa huomattavasti vanhemmat miehet. Miltä sivulta sinä olet löytänyt asiakkaita?
Kuinka aloittaa prostituutio/sokerideittailu?
15
1720
Vastaukset
- bbecca
Ja hinnoista myös miltä markkinat näyttää tällä hetkellä?
- Jaödj
Seksitreffit.fi sivustolle olen laittanut ilmoituksia silloin tällöin ja joka kerta hukkunut sähköposteihin. Itse olen pääsääntöisesti pyytänyt 90e/30min, 150e/tunti. Riippuu mitä suostut tekemään. Itse en ota anaaliin, mutta suuseksiä voin harrastaa molemmin puolin. En myöskään suutele suulle.
- fuckyou99
Alastonsuomesta ja seksitreffeiltä.
Itse pyysin 150€/30 min, 250€/h ja 400€/2h. Suikkari oli 100€.- fuckyou99
Lisäys vielä että siihen kuului nuoleminen, mutta ei suutelu eikä anaaliseksi. Kaikki oli kondomilla
- miespuutteessa
Maksan 300 egee tunti
- NnNnN
Mä teen tolla hintaa melkein mitä vaan :)
Miten sut tavottaa?
- Tyty17vee
Voin ottaa ilmaiseksikin poskeen jos ostat irttareita?
Keskustellaankos lisää aiheesta kanssani? Kai arvaat e-postini-se on nimimerkkini ja loppu-osana 24.fi.Muuten-riittäisi sama leikki jopa kondomissa...
- Anonyymi
oletko vielä saatavilla....maksan1000e, because inflaatio
- Anonyymi
Meiltä saa kaikki hierontapalvelut 45e/h alv mutta valitettavasti kalenterissa on aikaa vasta 18kk päästä :)
- Anonyymi00020
Kauppalehden futuuri ennusteista; turskan hinta myrskyn jälkeen! Katso joku norjalainen- tai ruotsalainen suku! Lycca till.
- Anonyymi00021
Prostituutio tai sokerideittailu on ihan perseestä. Etsi itsellesi jostakin vakituinen vanhempi mies. Hän otta sinut suojelukseensa ja takaa sinulle turvallisen elintason ja...vanhuuden. Tietenkin sillä edellytyksellä, että Papalla on pakka kunnossa. Liz 21 v.
- Anonyymi00022
Olet tuossa asiassa enemmän , kuin oikeassa. Minä myin seksiä aikaisemmin pari kuukautta, auta armias, niitä törkyisiä turpia ja haisevia ukkoja. Sitten aivan muissa merkeissä tapasin itseäni 40 vuotta vanhemman miehen. Harteikas, isokokoinen, mukava... ja äidin mielestä hurjan komea. No jaa, iso mies ei voi olla muuta, kuin komea. Kolmas vuosi kimpassa. Rahaa kyllä, seksiä kyllä, matkustamista kyllä... eikä tarvi asua Suomessa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olet tuossa asiassa enemmän , kuin oikeassa. Minä myin seksiä aikaisemmin pari kuukautta, auta armias, niitä törkyisiä turpia ja haisevia ukkoja. Sitten aivan muissa merkeissä tapasin itseäni 40 vuotta vanhemman miehen. Harteikas, isokokoinen, mukava... ja äidin mielestä hurjan komea. No jaa, iso mies ei voi olla muuta, kuin komea. Kolmas vuosi kimpassa. Rahaa kyllä, seksiä kyllä, matkustamista kyllä... eikä tarvi asua Suomessa.
Olen kateellinen Sinulle.
- Anonyymi00024
Neiti ajatteli si jo nuorella iällä elämänsä pilata onnea
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest194925Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854371Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2663607Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1063084Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma422643- 251978
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101827Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1011743- 2301705
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell711641