Suutyttööö

Ttttttt

Mun mies haluaisi suihinoton jälkeen suudella mua. Siis pitäisin sperman suussa ja sitten sotkisimme kasvomme nuolemalla ja suutelemalla. Onko kukaan muu kokeillut tälläistä? Yleensä nielaisen heti ei jää maku suuhun

17

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä-kyselyn-tarkoitus

      Mitä välii sillä on, onko joku muu? Sinä olet sinä.

    • Kyllä olen suudellut vaimon kanssa kun sillä on spermat suussa.
      Jotenkin äärettömän pervo olo.

    • Ttttttt

      Ajattelin vain kysyä. eiköhän tuo onnistu

    • parisuu

      Onhan suuteleminen suuseksin jälkeen kiihottavaa ja vähä irstaan tuntuista. Monesti kokoilemme myös tilannetta kun minä olen saanut orgasmin ja annan vaimolle suuseksiä että hänkin saa orgasmin, sen jälkeen vielä suutelemme ja vaimosta se tuntuu likaiselta. Olemme myös ajatelleet kokeilla miltä tuntuu suudella kimpan jälkeen kun vieras on lauennut vaimon suuhun.

    • Mmmmn

      Makuasioita ... ja montaa asiaa voi kokeilla yhteisestä sopimuksesta ;-)

      Mutta tuossahan seksi maistuu ihan konreettisella tavalla ja mies maistaa hieman itseään samalla.

      Kerro sitten miltä tuo extrajuttu tuntui.

    • Satulatuoli

      Voisin kokeilla tuota. Mies kyllä nuolee pillun puhtaaksi homman jälkeen ja minä otan suihin loppuun asti. Voisihan homma mennä niinkin että mies laukeaa kasvoille ja siitä sitten jatkamaan.

      Ihan tässä kirjoitellessa alkaa pillu kastumaan. Huono homma tässä toimistotuolissa.

      • Mmmmn

        Hotti visio kokonaisuudessaan ja piristää työpäivääsi, seksuaalinen levottomuus on jo itsessään mukavaa ;-)


    • Meikä ainakin diggaa siitä kun suutelen partneria suuseksin jälkeen. Oma maku sen suussa vaan on kiihottavaa.

      • Biukm54

        Toisen miehen maku vaimon suussa suudellessa myös tosi kiihottavaa. Maistuisiko sulle?


    • KahdenTytönÄiti

      Haaveena saada toinen pariskunta mukaan touhuamaan ja me tytöt suutelemisimme. Ukot eivät saa harrastaa homohommia mutta uskoisin että kaikki nauttisivat.
      Muuten olemme kokeilleet kaikki mitä kahdestaan voi tehdä. Seksi on ihanaa

    • Tytönäitii

      Olisin oikea tyttö tuohon. Tosin yksinhuoltaja mutta jos mieheltäsi riittäisi meille molemmille.
      Nuolisin kasvosi puhtaaksi ja voisihan kieltä käyttää muuallakin......

      • Wej

        Voisin tulla kimppaan mukaan niin saisitte spermaa enemmän nuoltavaksi .kiihottaisi nuolla spermaiset pimppinne ja suudellen antaa spermat suuhunne maisteltavaksi.jos vanhempi runsas spermainen posliini kalu kelpaisi tytöille.


    • Pari1

      Pari kiinnostunut parista. Laittakaa posti niin suunnitellaan.

    • Kivaapariskunnalle

      Meillä tuo on yhteistä kivaa ollut alusta saakka vaimon kanssa! Suutelua suihinoton jälkeen, myös kimppajutuissa kun vieras on lauennut vaimon suuhun, sekä alapään nuoleminen spermauksen jälkeen! Kaikki ovat tykänneet, eikä siinä ole mitään homoa, jos jonkun mielestä olisi niin sittenhän on! Joten spermat on maisteltu omat ja vieraat mukaanlukien jokainen meistä!

      • Wej

        Kelpaiskos viiskymppinen posliini kalu leikkeihin mukaan oon innokas nuolemaan j


    • Tykkään laskea sisään ja sit mennä 69 asentoon, tykkään nuolla pimppiä sen jälkeen ja mua imetään myös...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe