https://www.facebook.com/groups/315585392398575/
Hei! Perustin uuden FB-ryhmän erityisesti Turun ja Varsinais-Suomen alueen koodareille, mutta muuallakin opiskelevat tai asuvat ovat tervetulleita mukaan. Ryhmän tarkoitus on toimia keskustelualustana ja tiedotuskanavana kaikille ohjelmoinnista kiinnostuneille. Toivon, että ryhmän koon kasvaessa myös alan yritykset löytävät tiensä tuonne ja työn löytyminen ja verkostoituminen mahdollistuu tuotakin kautta.
Olen itse ohjelmoinnin opiskelija. Aloitin syksyllä opiskelemaan tietojenkäsittelyn perusopintoja avoimessa yliopistossa ja jatkan opiskelua keväällä ja kesällä Turun yliopiston Full Stack -koulutuksessa.
Jos olet alan opiskelija, ammattilainen tai haluat palkata osaajia yritykseesi, niin tämä ryhmä on juuri sinua varten. Aion olla alusta asti aktiivinen keskustelija ja omalta osaltani ylläpitää keskustelua.
Yksi itseäni kovasti kiinnostava asia on, kuinka nopeasti ja mitä kautta ohelmoinnista kiinnostuneen aloittelijan on oppia Full Stack -webkehittäjän työssä vaadittavaa osaamista sille tasolle, että hän voi työllistyä tai saada harjoittelupaikan alalta. Itse tulen tulevien kuukausien aikana pureutumaan tähän kysymykseen omakohtaisen opiskelun kautta, kun osallistun kuuden kuukauden Full Stack -intensiivikoulutukseen. Aion kertoa kokemuksistani tuolla ryhmässä ja auttaa muita samoja kysymyksiä pohtivia saamaan vastauksia kysymyksiinsä. Myös muilla paikkakunnilla vastaavaan koulutukseen osallistujat ovat tervetulleita etsimään tietoa ja vertaistukea.
Tervetuloa mukaan keskustelemaan!
Uusi Facebook-ryhmä Turun ja Varsinais-Suomen koodareille
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195