Nokia-Tampere moottoritien nopeus pitää nostaa takaisin 120 km/h kesäajan nopeusrajoitusten ajaksi.
Nopeus oli aikanaan 120 km/h, mutta se laskettiin teiden välissä olevan turva-aidan puutteen vuoksi. Nyt aita on ja ollut jo toista kymmentä vuotta, joten mitään estettä nopeuden nostamiselle ei ole.
Tampere-Lempäälä välilläkin on kesäaikana 120 km/h nopeusrajoitus, vaikka liiikennettä on vähintään kolmin kertainen määrä.
Nokian moottoritie on melkein tikkusuora verrattuna Helsingin motariin Sääksjärven ja Kuljun liittymien luona ja moottoritien pinta korjattiin viimekesänä, joten senkin vuoksi nopeusrajoituksen nostolle ei ole esteitä.
Ja tämä pitää saada voimaan heti ensi kesänä !
Nokian motarille 120 km/h rajoitus !
9
94
Vastaukset
- VauhtiVille
Kenen auto muka kulkee niin lujaa? Mun Trabantilla pääsee nippa nappa yhreksääkymppiä kaasu pohjassa.
- anonyymi_bQB
Ja mitäs sitten tapahtuu jos ei sitä saada ensi kesäksi voimaan?
- synonyymi_bQB
Sit ajetaan kilpaa poliiseitten kaa. Se on jännää.
- Turvallistamatkaa
Mennään niin kuin nyt, hieman jännäten n.120km/h ja huomio liikenteestä karkaa poliiseja tarkkaillessa eli turvallisempi olisi, jos saisi ajaa laillisesti 120km/h ja voisi keskittyä kaikilla aisteilla liikenneturvallisuuteen.
- tervemenoa
Onko kiire pois Nokialta?
Järjetöntä. Mikvarte ei voitas pitää samat vauhdit kesät talvet.
- Anonyymi
Nokian - Tre motarilla on pitkään ollut sama rajoitus kesät talvet. Rajoitus on sitäpaitsi "kattonopeus". Monesti joutuu ajamaan hiljempaa, eli sopivalla tilannenopeudella.
- Anonyymi
Aamulehdessä ehdotettiin 60km/h:n rajoitusta siihen..Minä kannatan sitä myös
- Anonyymi
Nykyinen satasen rajoitus on ihan hyvä. Ikävä jos motari puretaan pois ja tulee hitaat väylät tilalle. Tampereella ei ole ilmeisesti tonttitilaa ja kasvumahdollisuuksia. Sitten yritetään kaikkea muuta kikkailua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623