Psykopaatti vai muuten sekopää 👩👩👩👩🤪🤪🤪🤪
Hei naine ootko
25
61
Vastaukset
minä vastaan että muuten vaan sekopää
=)- tsykoboattinarzizzi
Muuten vaan aina askeleen edellä
- Psykobitch
Olen vain omaperäinen!
- Dalai_Lama
Mikäköhän sinäkin ihmisille pahaa toivova, kuulovihapuheiden nettilevittelijä itse olet? Psykopaatti vai paavi Franciscuksen paras kaveri?
- Kumpaas
itse veikkaat?
Rajoittunut mieli tuottaa tuommoisia tulkintoja. Mukavaahan se vaan on, jos toisilla on puhumista 😂- Heheheh
Toi on niin totta.
- miksiodotatmuuta
Tietysti, kyllä tietysti, mitä ihmettä menet muuta odottamaan?
Luuletko että naiset ovat satujen kaltaisia hentoja prinsessia?
Ikävä tuottaa tuossa iässä olevalle pettymys, elämä yllättää (vanhoillakin päivillä) - valehtelijoille
Mikä sinä olet, jos annat väärän todistuksen kauimmaisestasi, koska toivot hänelle pahaa?
- Ettäsilleenpä
Joo nää on näitä. En tiedä ketä naista tarkoitat mutta jos haluat oikeasti tietää, millainen minä olen kirjoita hakuun " kin208"!
- yksharakkavaan
Ihan olen molempia ja ylpeä siitä.
- Se_Nainen
Saatan ollakin mutta yksi mikä on varmaa kun tuon kerroit en ole yhdentekevä kun jaksavat miettiä mikä tai mitä olen 😏
- Tämmöistä
Joku mustamaalaja tehnyt minusta pahan ja paatuneen rikollisen ihmisten silmissä ja toiset pöhlöt vielä uskoo kun ei minua tunne. Mutta nämä mustamaalajatovat itse rikollisia.
- Pillerinä.burkhassa
Joka päivä syön lääkeitä. Tekeekö se ihmisesta sairaan henkisesti. Vanha äitini katselee sivusta, kun otan isomman pilleriläjän päivässä, kun hän itse viikossa tarvitsee.
- elämääsekin
Ei tietenkään tee, joskus on vaan pakko syödä niitä.
- Mehukasta
Jotkut ihmiset tarvii aina jonkun jota vihata ja josta juoruta. Jos aihe saadaan keksittyä, päästään ryhmässä keittämään sisältöä.
- Kuntunteeitsensä
Mua tällänen ei liikuta muutenkuin ihmetyksen muodossa. Voi mennä hyvällä omalla tunnolla nukkumaan.
- kyselentätä
Mistähän syystä teit aloituksen?
- Ainiinjaepävakaa
Molemmat. Ja ksitsofreeni. Ja pipo.
- OnnellinenOriginelli
Riippuu luonnollisesti täysin siitä, minkä sorttisen elämän ylläpitäjän kanssa olen tekemisissä. Tarvitseeko tuota edes kysyä? ... Niin no, tarvitsee, jos lusikalla leikkaajien kastiin sattuu kysyjä kuulumaan. EVVK mitä "puhutaan". Kiva vain, ettei tule imbesillien leukaluille vilu :'D Kaikenlaisssii sitä asemil onkii..
- hymypyllyssä
Muuten sekopää. ; )
- minullaon
Ihminen joka uskoo kuulemaansa ei oikeita ihmisiä. Tietäisitpä miksi en sinua lähesty🤷🏼♀️
- ArmiAavikko
M8ksi et kysyisi itseltäsi?
- saakysyä
Kysykää itseltänne mitä vaan.
- 4591
Sekopää toisen tuntee, nämä on näitä kotipsykologeja jotka tuntevat ja ovat tietävinään asioista kaiken ,kun ei sitä omaa elämää ole. Sinuna ottaisin peilin pieneen kätöseen ja kattelisin sinne ja kysyisin itseltäni hiljaa, että miten tämä elämä on sinun kohdalla mennyt näin perseelleen koska sinun täytyy tällaisia asioita miettiä. Toinen on se että pureskelet edelleen niitä morfiinijohdannaisia napaasi.
- siinäkaikki
Miten minulle tulee aloituksesta mieleen, että ap itse on psykopaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv62847Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107639Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto91601- 54588
- 78561
- 39528