Vaalivoittoa pukkaa kokoomukselle!!

rtyrtyrtyrtyrt

Viimeisimmän gallupin mukaan kokoomus näyttäisi kasvattavan eduskunnan paikkamäärää kahdella, joten hienoa vaalivoittoa pukkaa ja hallituspaikka olisi tällä tuloksella jälleen taattu. Hallitusvastuu yleensä laskee puolueiden kannatusta, mutta hallituspuolueista kokoomus olisi tämän gallupin mukaan ainoa hallituspuolue, jonka kannatus edellisistä vaaleista on kasvanut!

https://yle.fi/uutiset/3-10509309

24

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sai.eniten.ääniä

        Tunnistin porukasta vain yhden sosialistin.


    • 67867767667

      Ja kun tiedetään että kokoomuksen kannattajat ovat ahkerimpia äänestäjiä, niin tulos paranee tuosta vielä vaalipäivänä. Eikä voi jättää huomioimatta sitä, että sdp:n kannatus laski yli prosenttiyksiköllä, joten myös ykköspaikka on yhä kokoomuksen saavutettavissa.

    • ftohd

      Kokoomustrolli taas vauhdissa aloituksessa.

      • djdne

      • 5656566756
        djdne kirjoitti:

        Tässä kokkareelle uusin gallup joka näyttää että kokoomus vajoaa.
        https://yle.fi/uutiset/3-10633111

        Toivottavasti Herra "djdne" vilkaisi ketjun aloituksessa ollutta gallup-sivua, joka kertoo kokoomuksen eduskuntapaikkamäärään kasvavan kahdella edellisiin vaaleihin verrattuna. Vaalivoittoa siis pukkaa, eikä suinkaan mitään vajoamista.


      • kdinf

        Gallup oili tammikuun puolivälistä eli jo ikivanhaa kamaa joten ei mitään tekoa enää tämän päivän tilanteen kanssa.


      • yyrttyrt
        kdinf kirjoitti:

        Gallup oili tammikuun puolivälistä eli jo ikivanhaa kamaa joten ei mitään tekoa enää tämän päivän tilanteen kanssa.

        Näin on; eli kokoomuksen kannatus on lähtenyt tuosta jo reippaaseen nousuun.


      • rury
        yyrttyrt kirjoitti:

        Näin on; eli kokoomuksen kannatus on lähtenyt tuosta jo reippaaseen nousuun.

        Kokoomuksen kannatus on laskussa kuten aamulla julkaistussa ylen tilaamassa gallupissa kerrotaan.


      • pahinta_sakkia
        yyrttyrt kirjoitti:

        Näin on; eli kokoomuksen kannatus on lähtenyt tuosta jo reippaaseen nousuun.

        Todellakin, kokkareiden kannatus ulos hallituksesta on huipussaan.


      • ofnd
        rury kirjoitti:

        Kokoomuksen kannatus on laskussa kuten aamulla julkaistussa ylen tilaamassa gallupissa kerrotaan.

        Tässä tuorein gallup. https://yle.fi/uutiset/3-10633111


      • erterterterter

    • rauhanyhdistysNURMIJÄRVI

      Kokoomuksella vielä ennen vaaleja suuria ratkaistavia kysymyksiä.
      kaikki hoitotyöt ihan sekaisin.
      vanhukset riutuvat oman onnensa lomassa.
      Voiko kokkarit selvitä näistä kunnialla.
      nuorten ja vanhuksien hoitotyö täysin kuralla.
      kenelläkään ei ole oikeasti selvillä että mihin laariin tulee puhaltaa ollakseen kärkikymmenikössä!!

      Kokoomus on täysin huijausta ja pyrkivät vain sekoittamaan pakkaa.
      Keskusta näissä mukana ihan täysillä!!

      • sdsdsser

        Ja sdp:n sanna marin äänesti juuri kotikaupunkinsa valtuustossa hoitajamitoituksen alentamisesta.


      • tojfx
        sdsdsser kirjoitti:

        Ja sdp:n sanna marin äänesti juuri kotikaupunkinsa valtuustossa hoitajamitoituksen alentamisesta.

        Koska kokoomus vaati hoitajamitoituksen alentamista samoin kuin muut puolueetkin persut mukaanlukien. Tampereella on menossa säästöt kaupun kaikilla toimintasektoreilla koska Tampere on talousvaikeuksissa. Budjettisovun aikaansaamiseksi asia sovittiin kuten linkissä kerrotaan.
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000005992120.html


      • wewrwewer
        tojfx kirjoitti:

        Koska kokoomus vaati hoitajamitoituksen alentamista samoin kuin muut puolueetkin persut mukaanlukien. Tampereella on menossa säästöt kaupun kaikilla toimintasektoreilla koska Tampere on talousvaikeuksissa. Budjettisovun aikaansaamiseksi asia sovittiin kuten linkissä kerrotaan.
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000005992120.html

        Myös Suomi on talousvaikeuksissa ja virkamiesten mukaan pitää leikata 2 miljhardia euroja valtion kuluja, joten myös eduskunnassa Marin ja sdp tulee äänestämääbn samalla tavalla hoitajamitoituksen alentamisen puolesta. Ymmärrät kai, että nyt on tulossa vaalit, ja silloin poliitikot valehtelevat ihmisille?


      • drind
        wewrwewer kirjoitti:

        Myös Suomi on talousvaikeuksissa ja virkamiesten mukaan pitää leikata 2 miljhardia euroja valtion kuluja, joten myös eduskunnassa Marin ja sdp tulee äänestämääbn samalla tavalla hoitajamitoituksen alentamisen puolesta. Ymmärrät kai, että nyt on tulossa vaalit, ja silloin poliitikot valehtelevat ihmisille?

        Ei tule äänestämään koska ensi vaalien jälkeen SDP on hallituksen ja eduskunnan suurin puolue ja Vasemmistoliitto myös hallituksessa jolloin hoitajamitoituskorotus saadaan läpi. Kyllä valtiolla rahaa on koska esim. yritystukiin ja maataloustukiin lapetaan vuosittain noin 13 miljardia euroa eli niistä voidaan aivan hyvin leikata siivu vanhustenhoidon parantamiseen.


    • DeusIrae

      Perinne kokkareilla on ollut se että kun kannatuskäyrä syöksyy alas,
      se käännetään seinälle ylösalaisin.
      Mitäpäs muita keinoja tällä isänmaattomalla huijariporukalla enää
      olisikaan.

      • 2erwererrw

        Ei, vaan kyllä se on ihan tämä puolueeton gallup-tulos, jonka mukaan kokoomukselle on tulossa 2 lisäpaikkaa edellisiin vaaleihin verrattuna https://yle.fi/uutiset/3-10509309


      • fihdw
        2erwererrw kirjoitti:

        Ei, vaan kyllä se on ihan tämä puolueeton gallup-tulos, jonka mukaan kokoomukselle on tulossa 2 lisäpaikkaa edellisiin vaaleihin verrattuna https://yle.fi/uutiset/3-10509309

        Vanhaa tietoa tammikuulta eli tänään aamulla julkaistiin uusin gallup ja kokoomus on vajoamassa. Fakta.


      • tohf
        fihdw kirjoitti:

        Vanhaa tietoa tammikuulta eli tänään aamulla julkaistiin uusin gallup ja kokoomus on vajoamassa. Fakta.

        Tuorein gallup tässä ja siinä näkyy koomuksen vajoamainen.
        https://yle.fi/uutiset/3-10633111


      • No ne kokoomuksen entiset arvot oli " Koti. Uskonto ja Isänmaa " nyt ne nykyarvot ovat
        " raha.raha ja raha " ja sen hankkiminen keinoja ja moraalia kaihtamatta. Että silleen.


    • grhhhh

      Aloittaja suoltaa paskaa tarkoituksella., jokainen voi todeta Kokoomuksen romahtaneen , eikö ihme, kun mitä Orpo ja Sipilä ovat puuhastelleet, ei ministeri valat ole painaneet mitään, vieläkin Orpo yrittää kiemurrella vanhusten hoito laki uudistuksessa , täysi mato pikku mies, mutta katuu molemmat hallitus rikolliset kun kansa menee äänestys koppiin.

    • Tulossa on PUNAVIHREÄ JYTKY! Ihan sama miten paljon persut saavat ääniä, koska yksikään puolue ei lähde heidän kanssaan hallitukseen.

      On selvää että Kokoomus ja Keskusta romahtavat, eli ei jatkoon hallitusneuvotteluissa. Jäljelle jää siis punavihreä vaihtoehto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe