Tietääkö kukaan Suomen parasta lääkäriä joka on nimenomaan erikoistunut paniikkihäiriöön
Alkaa paniikit riittää
10
84
Vastaukset
- vaikka500kilsaako
Minkä mittaisen välimatkan sisältä hänet pitäisi löytyä?
- Kilme
Ei matkalla niin väliä kuhan ymmärtää ja tietää sairaudesta enemmän kuin ns lääkärit
- jäiepäselväksi
Kilme kirjoitti:
Ei matkalla niin väliä kuhan ymmärtää ja tietää sairaudesta enemmän kuin ns lääkärit
Mikä se sellainen lääkäri on joka ei ole ns.lääkäri.
- anonyymi_lHF
jäiepäselväksi kirjoitti:
Mikä se sellainen lääkäri on joka ei ole ns.lääkäri.
Ai nii tää olikin suomi24
- Tietoauttaa
Tiesitkö,että paniikkihäiriön taustalla voi olla diagnosoimaton masennus?
- IndranVerkko
Miksi aina yritetään masentaa näillä masennusjutuilla? Mikäpä sen enempää masentaisikaan kuin että lyödään virallinen leima ottaan että masentunut :P
Mistä sen tietää sitten lopettaa jos se meneekin ohi omia aikojaan? Kun itseään viisammat todistaa muuta?
- Paniikiton
Kokeile homeopatiaa se on yksinkertaisin konsti päästä paniikeista eroon.
- Kilme
Kaikki kyllä kokeiltu ruokavalioista huonosti toimiviin lääkkeisiin .
Kiinnostaa vain onko Suomessa ketään erikoistunut paniikkihäiriöön .
Suurimmalla osalla lääkäreistä ei ole aikaa eikä tieto taitoa hoitaa paniikkihäiriötä .
Automaattisesti määrätään ssri ym lääkkeitä vaikka kuinka vakuutat ettei vuosien jälkeen ne enää toimi.
Väärinkäytösten ja vastuun ottamisen pelossa ei uskalleta määrätä tai kokeilla toimivia lääkkeitä .
Monet paniikkihäiriö potilaat ovat täysin heitteillä ja oman hoitonsa varassa että pystyy toimimaan työelämässä .
Toisilla paniikkihäiriö on jatkuva .
Toiset selviää kohtauksilla silloin tällöin . - jokuvaan_
Onko sulla refluksia tai vatsavaivoja? entä onko hartiat tai rintaranka jumissa? molemmat voi aiheuttaa liikahengittämistä ja tukehtumisen tunnetta ja rintakehän ahdistusta. Vatsahapot voi polttaa sopivasta kohtaa ja saada aikaiseksi erilaisia tuntemuksia. Liikahengittäminen aiheuttaa hiilidioksidin poistumista kehosta josta seuraa verenpaineen kohoaminen ja puutumis oireita.
Itselle tulee usein syömisen jälkeen ahdistava olo, pitää vain hengitellä rauhassa. Mä oon tota ylihengityämistä miettiny että hitto ku hengitän ihan normaalitaajuudella ja silti sanotaan noin!!! Vaikka koetan hidastaa hengitystä ja puhaltaa ulos suun kautta olo tulee vaan usein enemmän pyörryttäväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005388868Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8378224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1761355Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171016- 60840
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41827Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682