Itse vastaan snautseri :)
Mikä koira hän olisi?
48
<50
Vastaukset
Hän olisi suomenpystykorva. Se on niin uskollinen ja riehakas.
- Naurattaapelkkäajatus
Juu, ja kova räksyttämään. Haukkuis kaikki kohdalle sattuneet. Aika hauska mielikuva :)
- RinTin-Tin
Naurattaapelkkäajatus kirjoitti:
Juu, ja kova räksyttämään. Haukkuis kaikki kohdalle sattuneet. Aika hauska mielikuva :)
Kuin filmitähti!
- riä.nj
Erikoinen kysymys.. Ehkäpä hän olisi pitkäkarvainen beauceron
- anonyymi_oe77
Cane Corso
- Karsee
Hyi!
- Haissthuilu
M. .. siis se on hyvä koira!
- anonyymi_lyyli
Muistelen hänen sanoneen joskus valinneensa labbiksen kun sitä oli häneltä kysytty 😍
- LäpiNäkyväKakepartio
Sulta ei kysytäkään. Sä oot ilmiselvästi Karjalan Karhu.
- anonyymi_kzw
afgaaninvinttikoira tai irlannin susikoira. :)
- hänolis
mies olisi bokseri.
- mieluiten.kissa
Minä olisin sekarotuinen piski eli seropi.
- asdfgh-
Seropi
- Myhverö
En tunne tulevaa vaimoani tarpeeksi hyvin. Tahtoisin kyllä tuntea hänet ihan läpikotaisin. Lempivärit, ruuat, karkit, elokuvat, muistot, paikat kaiken. Sitten voisin kertoa mikä hauva on. Ehkä en häntä rupea koiraan vertaamaan. Koirat on söpöjä, mutta liian vähän ihmisiä kuvatakseen häntä. Joku todella söpö hauva voi pinnallisesti kuvata häntä. Omaa kaipuutani ei lohduta koira tai mikään muukaan lemmikki.
- kaislatuulessa
Jälleen liikutat jutuillasi.
Toivoisin ettei se koira ainakaan purisi kuten minua joskus pienempänä purtiin.
En halua verrata häntä mihinkään.
Hän on ihminen, rakas sellainen.
Toivotan tähän levollista yötä.
Sielu on niin väsynyt tänä iltana.
🌾 - Myhverö
kaislatuulessa kirjoitti:
Jälleen liikutat jutuillasi.
Toivoisin ettei se koira ainakaan purisi kuten minua joskus pienempänä purtiin.
En halua verrata häntä mihinkään.
Hän on ihminen, rakas sellainen.
Toivotan tähän levollista yötä.
Sielu on niin väsynyt tänä iltana.
🌾Koirat ovat joskus arvaamattomia ja tuollaiset kokemukset ovat varmasti tosi hurjia ja unohtumattomia. Minä en ainakaan pure ketään. Varmaan ei sinunkaan kaivattusi pure ketään. Vaimo on pusu- ja halilelu ei purulelu. Hyvää yötä kaislalletuulessa. Jeesus antaa sielullesi levon.
Koirat on koiria ja miehet on miehiä.
- Hänon
Amerikanbulldog tuli ensimmäisenä mieleen :)
- anonyymi_ud5
m vai n?
- murrr
Fiktiivinen Hän olisi tietenki ehana kisu eikä mikään häntää heiluttava keltaisen lumen syöjä.
Hän toki ymmärtäisi, että koiran on mentävä koiratyylillä.
Eivä kellotkaan pyöri vastapäivään. Folks - schnautzer
Mäyräkoira. Korvien vuoksi :)
- erikoista03
mitä korvissa oli
- Hansuu
Ei se kyllä muistuta mitään koiraa. On sillä kait koiria, roduista en tiedä. Emmä ees keksi mitään koiraa. Jos mä oon koira, niin haluan olla Adolf Ehnroothin tai mikäs helvetti se oliko se Teräsbetonin sotakoiirrra!
- Kaikista
Kiharakarvainen noutaja( vaalea)
- Juu_juu
Tanskandoggi nainen 😅
- Notuotanoin
Aika vahvasti tulee mieleen bordercollie.
- Anonyymi
Miksi?
Mikä sä olisit? - Mielenkiintoinen.kysymys
Anonyymi kirjoitti:
Miksi?
Mikä sä olisit?Sporttinen koira 😉
Kyllä mä sanoisin että olisin puudeli 🐩 - Omavalta
Bordercollie on koirien 1 älykkyystesteissä.
- Sentrifugi.ei.robotti
Mäyris. On nopea reagoimaan ja suulas.
- pikkukakkosen
Ransu.
- Niinpäniinn
Tiedän
- joo.o
jos harkitsee ottaisiko naisen vai pystykorvan niin pystykorva lopettaa haukkumisen kun sen päästää sisälle..
- Koira-mies
Ei lopeta
- s.p.j
Koira-mies kirjoitti:
Ei lopeta
takuulla lopettaa. meillä ei sisällä eikä autossa HAUKUTA.
- surumekossa03
hän olisi iso molossikoira vaikka hällä on musta minisnutzeri :) kiva olikin
- Omavalta
Eikös tuohon pitäisi aina liittää perustelut että miks just nimenomaan tämä koira? Ulkonäkökö? Mä voisin liittää tähän listan koko maailman koirarodut.
- taijokusellanen
Chihuahua, pieni ja pippurinen ;)
- samannäköinen
hän olisi basset hound. 😃
- ihanimmallemiehelle
Riippuu tilanteesta, mutta yleensä dobermanni.
Viimeksi nähdessä lapinkoira oli kyl lähempänä... - Per-kel
Pinsseri !
- anonyymus
Tarkoitat kai pilsneri?
- Anonyymi
anonyymus kirjoitti:
Tarkoitat kai pilsneri?
Skojar Du :D
- Ihanihminen
Hmm. Minusta hän ei muistuta mitään koiraan. Mutta jos on pakko vastata niin labukka tulee mieleen, kun on älykäs.
- jokovoinhuutaaBingo
Onko virtaa täynnä, aina iloinen, palvelualtis, aina valmis kaikkeen, ei ronklaa ruoan kanssa, innokas uimaan, aina kantamassa jotain, kaikkien kaveri, innokas suukottelija, vähän höpsöttelijä, no se älykäshän jo tulikin.
- Nimenomaan
Kultainen noutaja.
- Juuuuuuu
Mie olisin naisen syli koira makaisin aina jalkojen välissä tai tissien välissä
- laiheliini
Ajokoira. Kylkiluut näky, iso kuono, kova heiluttaan häntää joka nartulle, aina "metsällä" eikä pysy kotona ollenkaan, ohut häntä, haluessaan jotain niin mielistelee iloisena.
Pidän enemmän uskollisista sylikoirista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241