ottaa mitään käskyjä keltään vastaan. Multa voi pyytää asioita, mutta heti jos aistin semmosta komentelua, niin se saa mut kapinamielelle. Olen tottunut itselliseen elämään ja tekee asioita omaan tyyliin.
Mun on kauheen vaikee
8
<50
Vastaukset
- Mätaas
oon tottunut olemaan tekemättä oikeestaan mitään. Ku ei tääl pysty tekee mitää.
- xlxllxclxl
Miksi yleensäkään kenenkään pitäisi ottaa käskyjä vastaan keneltäkään? Mielestäni pahat ihmiset komentelevat muita ihmisiä ja tyhmät jotka eivät oikeasti tiedä mitään mistään eivätkä osaa vaikka olisikin tutkintoja suoritettuna.
Kyllä ihmisen kuuluisi itse hoitaa omat ongelmansa itsenäisesti eikä kenestäkään saisi olla riippuvainen. Sellainen ei vain ole mahdollista koska meille on kehitetty tällainen yhteiskunta jossa myös muut aiheuttavat ongelmia yksilölle.
Keskellä kylää on kaivo mutta vettä ei saa hakea koska kaivon omistaa joku johtaja eikä omalle pihalle saa kaivaa kaivoa koska toisen lajin koulutettu on laatinut lain ettei se ole sallittua ilman viranomaisen päätöstä ja hänelle täytyy myös maksaa eikä kaikilla ole varaa. Kusetusyhteiskunta tämä on eikä mitään muuta.- Eilisättävää
Hyvin kiteytit.
- Vaillapolitiikkaa
Ei niin, että pakataan pakettiin ja viipaloidaan, vaan vapaana surmaan.
- Komentoora
Ei käskyjä pidä vastaanottaa eikä myöskään käskeä ketään. Voi pyytää kauniisti. Vaikka itse tulee kyllä sorruttua komenteluun. Täytyy opetella.
eikös käskyttäminen esim. työpaikka oo jo kivikautista, täytyy pystyä rakentavasti keskustelemaan jne jnee jne...
- mutkyllä
semmosta tapahtuu, kun nousee liikaa hattuun, että ollaan nyt muka korkeammassa asemassa.
mutkyllä kirjoitti:
semmosta tapahtuu, kun nousee liikaa hattuun, että ollaan nyt muka korkeammassa asemassa.
totta, ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan ahne, vallanhimoinen ja itsekäskin myös, kun sille päälle sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538