Olen haaveillut pitkään vanhemmista naisista! Olisi mahtava löytää vanhenpi nainen vaikka ihan kirjoittelu kaveriksi tai jopa ihan kahdenkeskeisiin hetkiin itse olen 29v urheilullinen nuori mies :) enkä tarvitse sitä löylykauhaa!
Haaveena vanhempi nainen
Nuorimies29
31140
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
Vastaukset 31
Vanhimmat
kävisikö tälläinen 72v tyttönen,en ole saanut pitkään aikaan
Jos ei hänelle käy niin mulle käy ;)
Kyllä vaan sopii hyvinkin,kovasti kaipaisin nuorta miestä.
Täällä olisi rouva vm.-77. Nuoremmat miehet kiinnostaisi...
Jos rouva on Turusta tai lähialueilta niin hän on hyvä ja laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
Mies, 25v.
En ole sieltäpäin vaan Savosta.
Täällä olisi kiinnostunut nuori mies savon suunnilta.. Vieläkö rouvaa kiinnostaa ? :)
Joo vielä, kerro lisää itsestäsi ja mistäpäin savoa olet?
Moikka! Täällä ois 22-vuotias miehenalku savon suunnilta! Saisko suhun jossain yhteyden missä vois keskustella? :)
Miten mä osaisin ahkeroida nimimerkillisen sähköpostin vaikka suomi24.fi :hin? Vastaisin riemulla näille herroille :) Siis siten ettei oikea nimi näy.
Laitat vaan nimeks jonkun keksityn joka sitten näkyy.
Siis keksitty vaan näkyy...ei oma? Eikö ylläpitäjä halua kiitenkin oman nimen?
Tein joskun tuolleen ja onnistui.
Jaahas, katsotaan uskallanko kokeilla ja onnistunko.
Millä suunnalla vaikutat Yksvanhahyvä??
Täällä olisi tarjolla nuorempi (44)? halukas mies vakiystäväksi...
Kokeile ihmeessä ;)
Olen naimisissa, enkä varmaankaan eroa koskaan. Mutta seksiä ei enää liitossamme minusta riippumattomista syistä ole ja sitä kaipaisin kovasti. Siksi yksi " lainaystävä" riittäisi mainiosti jos homma sujuisi. Hesassa asustelen.
Täällä yksi "lainaystävä" tarjolla :-)
Mulla on tällä hetkellä vanhempi nainen mut taidan kohta siirtää sen syrjään kun sillä viiraa vähän päässä.
Se pistää mulle koko ajan viestiä. Tänäänkin jouduin hiljantään sen Face viestit 8 tunniks. Taidan kohta pistää uudestaan 😂👍
Mulla toyboy joka naputtaa kokoajan viestiä. Ei siinä, kiva kun ajattelee mua. ;) Jos ei tulis viestejä niin olisin enemmän huolissani.
Vastaatko sille?
Mikset estä sitä? Taitaa kuitenki kiinnostaa.
Vastaan mä sille. Täytyyhän sitä kohtelias olla... :) En mä viitti estää sitä kun välillä pannaan, ei oo muutakaan tällä hetkellä... Mut olen jo miettinyt pitäiskö tää juttu lopettaa...
Nytkin se pistää töistä viestiä, joskus kuvan kanssa... Et menee vähän yli!
Niin kyllä mä ne viestit välillä katoin ja vastasin. Ei jaksanut kuunnella piippausta koko ajan...
Löytyisikö Tampereen seudulta ketään halukasta aikuista naista?
Olis tarjolla vakiystäväksi, terve ja mukava suomalainen reilu nelikymppinen, joskin varattu mutta kuivassa liitossa vaimon terveyden vuoksi elävä, mies joka sai luvan etsiä ystävää....
Jos 014a löytyy halukasta naista niin suomi24 posti toimii nikillä.
Muhun saa kans yhteyden suomi24 postilla jos täällä varttuneempia naisia vailla uusia tuttavuuksia :)!
Hei Haluis kanssa tutustua 65 rouvaan joka haluaa vielä nauttia seksistä 50 mies haluaa ystäväksi 02 alue
Täällä kans 24vuotias miehenalku. Mikäli oulusta tai ympäristöstä löytyy aikuisempaa naista niin postia [email protected] ;)
Oliko täällä halukkaita naisia?
Mahdollisesti...