Haaveena vanhempi nainen

Nuorimies29

Olen haaveillut pitkään vanhemmista naisista! Olisi mahtava löytää vanhenpi nainen vaikka ihan kirjoittelu kaveriksi tai jopa ihan kahdenkeskeisiin hetkiin itse olen 29v urheilullinen nuori mies :) enkä tarvitse sitä löylykauhaa!

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panoakaivataan

      kävisikö tälläinen 72v tyttönen,en ole saanut pitkään aikaan

      • Munaasulle

        Jos ei hänelle käy niin mulle käy ;)


    • haluaisinminäkin

      Kyllä vaan sopii hyvinkin,kovasti kaipaisin nuorta miestä.

    • rouva77

      Täällä olisi rouva vm.-77. Nuoremmat miehet kiinnostaisi...

      • Puhumallaasiatselviää

        Jos rouva on Turusta tai lähialueilta niin hän on hyvä ja laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
        Mies, 25v.


      • rouva77
        Puhumallaasiatselviää kirjoitti:

        Jos rouva on Turusta tai lähialueilta niin hän on hyvä ja laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
        Mies, 25v.

        En ole sieltäpäin vaan Savosta.


      • Nuoripoika96
        rouva77 kirjoitti:

        En ole sieltäpäin vaan Savosta.

        Täällä olisi kiinnostunut nuori mies savon suunnilta.. Vieläkö rouvaa kiinnostaa ? :)


      • rouva77
        Nuoripoika96 kirjoitti:

        Täällä olisi kiinnostunut nuori mies savon suunnilta.. Vieläkö rouvaa kiinnostaa ? :)

        Joo vielä, kerro lisää itsestäsi ja mistäpäin savoa olet?


      • Nuorisavonmies
        Nuoripoika96 kirjoitti:

        Täällä olisi kiinnostunut nuori mies savon suunnilta.. Vieläkö rouvaa kiinnostaa ? :)

        Moikka! Täällä ois 22-vuotias miehenalku savon suunnilta! Saisko suhun jossain yhteyden missä vois keskustella? :)


    • Yksvanhahyvä

      Miten mä osaisin ahkeroida nimimerkillisen sähköpostin vaikka suomi24.fi :hin? Vastaisin riemulla näille herroille :) Siis siten ettei oikea nimi näy.

      • noin_onnistuu

        Laitat vaan nimeks jonkun keksityn joka sitten näkyy.


      • Yksvanhahyvä
        noin_onnistuu kirjoitti:

        Laitat vaan nimeks jonkun keksityn joka sitten näkyy.

        Siis keksitty vaan näkyy...ei oma? Eikö ylläpitäjä halua kiitenkin oman nimen?


      • noin_onnistuu
        Yksvanhahyvä kirjoitti:

        Siis keksitty vaan näkyy...ei oma? Eikö ylläpitäjä halua kiitenkin oman nimen?

        Tein joskun tuolleen ja onnistui.


      • Yksvanhahyvä
        noin_onnistuu kirjoitti:

        Tein joskun tuolleen ja onnistui.

        Jaahas, katsotaan uskallanko kokeilla ja onnistunko.


      • VainYksiAikuinenNainen

        Millä suunnalla vaikutat Yksvanhahyvä??
        Täällä olisi tarjolla nuorempi (44)? halukas mies vakiystäväksi...


      • Yksvanhahyvä kirjoitti:

        Jaahas, katsotaan uskallanko kokeilla ja onnistunko.

        Kokeile ihmeessä ;)


      • Yksvanhahyvä
        VainYksiAikuinenNainen kirjoitti:

        Millä suunnalla vaikutat Yksvanhahyvä??
        Täällä olisi tarjolla nuorempi (44)? halukas mies vakiystäväksi...

        Olen naimisissa, enkä varmaankaan eroa koskaan. Mutta seksiä ei enää liitossamme minusta riippumattomista syistä ole ja sitä kaipaisin kovasti. Siksi yksi " lainaystävä" riittäisi mainiosti jos homma sujuisi. Hesassa asustelen.


      • Yksvanhahyvä kirjoitti:

        Olen naimisissa, enkä varmaankaan eroa koskaan. Mutta seksiä ei enää liitossamme minusta riippumattomista syistä ole ja sitä kaipaisin kovasti. Siksi yksi " lainaystävä" riittäisi mainiosti jos homma sujuisi. Hesassa asustelen.

        Täällä yksi "lainaystävä" tarjolla :-)


    • Syrjään32

      Mulla on tällä hetkellä vanhempi nainen mut taidan kohta siirtää sen syrjään kun sillä viiraa vähän päässä.

      • Syrjään32

        Se pistää mulle koko ajan viestiä. Tänäänkin jouduin hiljantään sen Face viestit 8 tunniks. Taidan kohta pistää uudestaan 😂👍


      • Teija69
        Syrjään32 kirjoitti:

        Se pistää mulle koko ajan viestiä. Tänäänkin jouduin hiljantään sen Face viestit 8 tunniks. Taidan kohta pistää uudestaan 😂👍

        Mulla toyboy joka naputtaa kokoajan viestiä. Ei siinä, kiva kun ajattelee mua. ;) Jos ei tulis viestejä niin olisin enemmän huolissani.
        Vastaatko sille?
        Mikset estä sitä? Taitaa kuitenki kiinnostaa.


      • Syrjään32

        Vastaan mä sille. Täytyyhän sitä kohtelias olla... :) En mä viitti estää sitä kun välillä pannaan, ei oo muutakaan tällä hetkellä... Mut olen jo miettinyt pitäiskö tää juttu lopettaa...


      • Syrjään32
        Teija69 kirjoitti:

        Mulla toyboy joka naputtaa kokoajan viestiä. Ei siinä, kiva kun ajattelee mua. ;) Jos ei tulis viestejä niin olisin enemmän huolissani.
        Vastaatko sille?
        Mikset estä sitä? Taitaa kuitenki kiinnostaa.

        Nytkin se pistää töistä viestiä, joskus kuvan kanssa... Et menee vähän yli!


      • Syrjään32
        Teija69 kirjoitti:

        Mulla toyboy joka naputtaa kokoajan viestiä. Ei siinä, kiva kun ajattelee mua. ;) Jos ei tulis viestejä niin olisin enemmän huolissani.
        Vastaatko sille?
        Mikset estä sitä? Taitaa kuitenki kiinnostaa.

        Niin kyllä mä ne viestit välillä katoin ja vastasin. Ei jaksanut kuunnella piippausta koko ajan...


    • VainYksiAikuinenNainen

      Löytyisikö Tampereen seudulta ketään halukasta aikuista naista?
      Olis tarjolla vakiystäväksi, terve ja mukava suomalainen reilu nelikymppinen, joskin varattu mutta kuivassa liitossa vaimon terveyden vuoksi elävä, mies joka sai luvan etsiä ystävää....

    • Jos 014a löytyy halukasta naista niin suomi24 posti toimii nikillä.

    • Muhun saa kans yhteyden suomi24 postilla jos täällä varttuneempia naisia vailla uusia tuttavuuksia :)!

    • Vakipano67

      Hei Haluis kanssa tutustua 65 rouvaan joka haluaa vielä nauttia seksistä 50 mies haluaa ystäväksi 02 alue

    • Täällä kans 24vuotias miehenalku. Mikäli oulusta tai ympäristöstä löytyy aikuisempaa naista niin postia [email protected] ;)

    • Oliko täällä halukkaita naisia?

      • rouva77

        Mahdollisesti...


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe