https://yle.fi/uutiset/3-5057629
Perustelujen mukaan Huohvanainen ei ole noudattanut puolueen linjaa huomautuksista huolimatta. Liperin perussuomalaisten puheenjohtaja Veijo Sykkö kertoo, että Huohvanaisen kirjoitukset liperiläisellä nettisivustolla ovat olleet ihmisarvoa loukkaavia.
Asia on siirretty perussuomalaisten puoluehallitukselle.
Kauko Huohvanainen sai viime eduskuntavaaleissa lähes 2 000 ääntä.
Mitä hän siis tarkkaan ottaen kirjoitti niillä liperiläisillä nettisivuilla?
Miksi Kauko Huohvanainen erotettiin persujen luottamustehtävistä Liperissä?
20
3436
Vastaukset
- Anonyymi
Mielisairas kaveri näköjään suvussa periytyvää.
- Anonyymi
9 kk vanha aloitus. Luulisi, että asia on jo käsitelty puoluehallituksessa!
- Anonyymi
Oliko liian suvakki? Kannattiko vähempiarvoisten ampumista kaasuttamisen sijasta? Kehottiko sanomaan päivää vastaantulevalle mamulle? Mikä oli erottamisen syy, kun valemediakaan ei kerro siitä?
- Anonyymi
Miksi persut salaavat erottamisperustetta? Sehän toimisi varoittavana esimerkkinä puoluetovereille.
- Anonyymi
"erottamisen syy, kun valemediakaan ei kerro siitä"...
Eikö siis Ps:n oma lehtikään siis kerro? - Anonyymi
Kuuluuko se jotenkin sinulle ? Jos katsot sen kuuluvan, kysy sitä puoluetoimistosta. Täällä tuskin kukaan siitä tietää.
- Anonyymi
Mitäs sinulle kuulu vaikka mamujen raiskaukset? Kyllä kai nyt kysyä saa! Puoluetoimisto ei luultavati vastaa muuta kuin sen minkä paikallinen yhdistys erottamispäätöksen perustana. Mutta voisihan tuota koettaa.
- Anonyymi
Huovanaisen tapaus tarkemmin alla
Käyttötiedostoja niille, jotka eivät halua kuluttaa aikaansa pikkupaskiaiselle antipersuxelle. Täällä on vastausmalleja vasemmistoperseiden tenuteukka-jutuille
välissä siellä on aina tätä persevasemmistojuttua mutta myös
näitä valmiita antipersux-malleja joita voi omaan tyyliin soveltaa persepelleille vastatessa https://keskustelu.suomi24.fi/t/15896136/muistutus-perussuomalaisille
Kremlin kätyrit sdp vasliitto kepu ... Suomessa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15987908/putinsuomalaiset-haluaa-irroittaa-suomen-lannesta- - Anonyymi
Huohvanainen ja Sykkö. Persuilla on helvetin rumia nimiä.
- Anonyymi
Mitä sanoisit tuollaisten kommenttiesi tasosta 🙄😏🤨
Ei varmaan kovinkaan "aikuismaisilta" vaikuta - vai mitä 🙄😏🤨 - Anonyymi
Onhan meillä tämä Sami Sykkökin, tyylitaituri ja taitoluistelu-kommentaattori.
Ei ole rumia nimiä, kumpikaan, ei edes Huohvanainen. Liekö venästä aikanaan keännetty, Hovanov ?
- Anonyymi
Persut eivät paljon ilmoittele.
Stalininkin sisäpiirissä suorastaan katosi ihmisiä. Jopa valokuvia retusoitiin.- Anonyymi
Ookkona Persu ? Eikö sulle ole tiedotettu ? Sille lienee hyvä syy, kun olet tuollainen hölösuu ja se mitä et tiedä, keksit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookkona Persu ? Eikö sulle ole tiedotettu ? Sille lienee hyvä syy, kun olet tuollainen hölösuu ja se mitä et tiedä, keksit.
Palstan komissaari seuraa minua ketjusta ketjuun, nimimerkki piilotettuna, ja syyttää minua valehtelusta.
Pitääkö minun olla huolissani? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan komissaari seuraa minua ketjusta ketjuun, nimimerkki piilotettuna, ja syyttää minua valehtelusta.
Pitääkö minun olla huolissani?Vain valehtelustasi - opettele pysymään totuudessa, niin ei tarvitse huolehtia niin palsjon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain valehtelustasi - opettele pysymään totuudessa, niin ei tarvitse huolehtia niin palsjon.
En minä ole valehdellut. Te elätte vaihtoehtoisessa totuudessa, jota valtaosa ihmisistä ei hyväksy. Aika epäreilua vainota ihmisiä yleisellä forumilla.
- Anonyymi
No eivätpähän paljastaneet sitä Pirkanmaalla kansallismielisten "ampumaleirille" osallistuneen nimeäkään. Puhuttelu on ilmoitettu pidetyksi. Ja Kiemunki sai kengänkuvan ahteriinsa.
On avointa toimintaa persuleirissä.- Anonyymi
Miksi asiasta pitäisi julkisesti tiedottaa ? Miten se sinua liikuttaa ja sinulle kuuluu. Mikäli haluat enemmän tietoa, liity puolueeseen.
Huohvanaisten lahjakasta sukua. Löytyy runonlaulajaa, palkkamurhaajaa ja sensemmosta erityislahjakkuutta.
- Anonyymi
Huhvainen meni uutisen jälkeen maan alle
mutta ilmeistyi ja lähti väyryslaisena seitsemän tähden viiden lähden
-liikkeen johtoon ja istuu hyvin ilmein tällä hetkellä Italian hallituksessa sosialihermokraattien kanssa
https://www.suomenuutiset.fi/viiden-tahden-liikkeen-jasenet-hyvaksyivat-hallituspohjan-arkkivihollisensa-kanssa/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909