Adventtikirkon jäsenvaatimukset eivät kuulu kristinuskoon.
1. Sapatin "pyh-ittämisen" pakollisuus
- Uudesta Testamentistä ei löydy sapattikäskyä ja eikä mainintaa sapatin pyhityksestä
2. Syömiset
- epäpuhtaat ruuat. (sika, kahvi)
- vedotaan terveysarvoihin
- kirkon vaikutus syömisiin
3. Jalkojen pesu
- nimiadventisteille ei ole pakollinen
4. Pakollinen usko ainoaan oikeaoppiseen helvettiin ja epäusko srk:n ylöstempaukseen ennen tuhatvuotista valtakuntaa
5. Kolmas kastaminen
- tapaus Jari
6. Epäusko Jumalan kolminaisuuteen
- tapaus Jari
7. Uskominen että ainoastaan ei-adventistit joutuvat tutkivaan tuomioon
8. Jeesusta koskeva vuoden 1844 messiaaninen profetia ja jälkiselitykset
Ei-kristilliset jäsenvaatimukset
13
76
Vastaukset
- pääkonferenssi
Ellen White on pyhimys, totuuden valo ja oikea profeetta.
Tätä ei EI SAA arvostella jos aikoo pitää adventtikirkon papin viran. Täällä ei ole rekisteröityä nimimerkkiä ko. erisnimellä, - Tänne ei laillista oikeutta ole kirjoitella ns. luonnollisten henkilöiden nimiä.
Aloitusviestin väittämät eivät ole mikään täsmällisen realistisia todellisuuksia tuollaisenaan Adventtikirkossa.
Kysymykset on aseteltu kummallisesti, ne eivät esitä kysymyksiä, eivätkä perustele mitään.
En ymmärrä minkälaisilla aivoilla ko. väittämät on kirjoitettu.- Faktatfaktoina
Sinut jarin 4. hotelli on kastettu kolmannen kerran Adventtikirkon jäseneksi ja olet kamppaillut vuosia kolminaisuusopin kanssa.
Adventtikirkon jäseneksi pääsee jos ei usko kolminaisuuteen.
Teillähän on jopa Mikaeljeesus. Faktatfaktoina kirjoitti:
Sinut jarin 4. hotelli on kastettu kolmannen kerran Adventtikirkon jäseneksi ja olet kamppaillut vuosia kolminaisuusopin kanssa.
Adventtikirkon jäseneksi pääsee jos ei usko kolminaisuuteen.
Teillähän on jopa Mikaeljeesus.Höpönassua-
- setäjarinvillitys
Päässäsi kummittelee jari setä hotellinomistaja, aatelinen ja kirkkoherroille sukua olevainen.
Naisetkin karttavat sinua. Faktatfaktoina kirjoitti:
Sinut jarin 4. hotelli on kastettu kolmannen kerran Adventtikirkon jäseneksi ja olet kamppaillut vuosia kolminaisuusopin kanssa.
Adventtikirkon jäseneksi pääsee jos ei usko kolminaisuuteen.
Teillähän on jopa Mikaeljeesus.Elämä saattaa joskus kulkea siihen suuntaan, että ihminen katsoo kolmannenkin kasteen tarpeelliseksi. Kaste on Jumalan ja yksittäisen ihmisen välinen asia, eikä ulkopuolisen pidä sitä arvostella. Muun muassa maailman kuuluisin evankelista Billy Graham kastettiin kolmeen kertaan. Minut on kastettu vauvana ja opiskelujen päätteeksi päätin mennä aikuiskasteelle.
Jarinhotellin blogisivuilla on kirjoitus nimellä "Miten voisi ymmärtää jumaluuden kolminaisuutta?". Näkee, että kirjoittaja on sisäistänyt asian ja opettaa blogissaan selkeästi ja johdonmukaisesti.
- mitäajattelet
Eikö ole kammottavaa että Adventtikirkon jäseninä on jopa kuolleitakin ihmisiä?
- Totuus.on.tämä
"Eikö ole kammottavaa että Adventtikirkon jäseninä on jopa kuolleitakin ihmisiä?"
Kaikki ne adventistit ovat kuolleita. Aivokuolleita.
Täällä joku kommentoi aatelisia, heh.
Itselläni sattuu niin hauskasti että polveudun keskiajan Suomen mahtavimman suurimman virkamiehen -vouti oli yleinen virkaa koskeva nimike, jonka eteen liitettiin erikoisaloja. Polveudun mm. yhdestä " jahtivoudistakin" heh- joka tarkoittaa metsästysseurueen päällikköä.
Mutta keskiajan Turun linnan mahtavin päällikkö oli Klaus Djäkn.
Hänet on haudattu Turun kirkon keskikäytävälle lähelle alttaria.
Polveudun kahdesta Klaus Djäknin tyttärestä Marghareta Märtasta ja Annasta.
Djäknin tyttäret naivat maan mahtavimpien perheiden kersoja, joiden perheillä oli ennestään mahtava dynastia.
Näin polveudun lukuisista ylhäisaatelisista.
Polveudun myös Hämeenlinnan ja Maarianhaminan linnan päälliköistä.
Maan korkeimpaa tuomarikuntaa, ritareita, linnan ja kartanoiden herroja. Mm. Flemingien dynastia, jossa Mannerheimilla ja minulla on yksi yhteinen kantaisä Henrik Fleming kuninkaan asemies, ritari. Ritari nimike oli keskiajalla määrätyn ajan jälkeen ylhäisaatelisten arvonimike.
Polveudun Flemingistä joka oli Suomen ylituomari. mm
Polveudun myös nuijasotapäällikkö Jaakko Ilkasta suoraan, sekä nuijasodan aikaisesta kirkkoherrasta Matti Stuutista.
Polveudun kahta pappis sukua parista tusinasta kirkkoherroista.
Tämä lysti kolmen eri isovanhempani kautta.Nuijasodan ylisaatelisten komentajien Klaus Flemingin lähiomainen olen, Iivari Tawast on vähintään sukulaiseni tai lähiomaiseni, ja Ködik Fince on lähiomaisiani josta mahdollisesti polveudun suoraan - en tarkkaan vielä ole tätä ehtinyt tietoa tutkia.
Nuo olivat nuijasodan ylisaatelisten kolme ylintä nuijasodan komentajaa joiden jokaisen suvuista polveudun.
Suomen suurimmalla katolisella piispalla Maunu Tawastilla ja minulla on täsmälleen sama isä.Jarinhotelli4 kirjoitti:
Nuijasodan ylisaatelisten komentajien Klaus Flemingin lähiomainen olen, Iivari Tawast on vähintään sukulaiseni tai lähiomaiseni, ja Ködik Fince on lähiomaisiani josta mahdollisesti polveudun suoraan - en tarkkaan vielä ole tätä ehtinyt tietoa tutkia.
Nuo olivat nuijasodan ylisaatelisten kolme ylintä nuijasodan komentajaa joiden jokaisen suvuista polveudun.
Suomen suurimmalla katolisella piispalla Maunu Tawastilla ja minulla on täsmälleen sama isä....Siis tarkoitan ylhäisaatelisten kolme isointa komentajaa nuijasodassa -
- pyhpyh239847293748
Aloitus on taas kerran yhtä valhetta valheen perään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514