Ajattelen sinua, mies

joskusjossain

Löydän itseni ajattelemasta sinua. Uskomatonta, kuinka paljon aikaa on kulunut ja edelleen löydän itseni ajatuksiin vaipuneena. Haaveilen sinusta, meistä ja kaikesta siitä mitä välillämme oli. Se oli käsin kosketeltavaa vetovoimaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Se tunne ei unohdu, eikä sitä aika sammuta. Se kestää, toivoo ja uskoo..vuodesta toiseen.

Oletko siellä jossain, tunnetko edelleen samoin.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niintaidatolla

      Ajatellut... jotenkin on tuntunut siltä.

    • Ketässäänytarkoitat

      Ketä? Missä? Milloin?

    • Teekahvimies

      Onneks sain sentään pussata sua ne pari kertaa.🙂 7.7

      • Teenainen

        Hmm.. missäs pussattiin? ☺️


    • NoKylläTottaOliTuo

      Nainen T, sama juttu, kyllä sä mieleen tulet, kaipuuna. Ja kyllä mä tosi rakastunut olin. Vaikka ei edes suudeltu.

      Mutta taisit löytää jo onnen ja mulle kävi samoin, joten rakkautta elämässä on sittenkin. Se oli meidän kohtalo: kaksi kirkasta planeettaa, jotka kiertivät toisiaan, kohtaamatta oikeasti koskaan. Näimme vain toisemme etäältä, kuin planeetat taivaalla.

      Mutta silti olet aina mulle kaunis muisto. Huonolla hetkellä jopa kipeä sellainen.

      • Eräs_kaipaaja

        Alkaako naisen etunimi vai sukunimi T-kirjaimella? Mielikuvitus alkoi tehdä tepposiaan viestin luettuani. 😊


      • huomasin
        Eräs_kaipaaja kirjoitti:

        Alkaako naisen etunimi vai sukunimi T-kirjaimella? Mielikuvitus alkoi tehdä tepposiaan viestin luettuani. 😊

        Sukunimi.


      • Eräs_kaipaaja
        huomasin kirjoitti:

        Sukunimi.

        Täsmää. Millä kirjaimella oma sukunimesi alkaa?


    • Aikojentakaa

      Olet unohtumaton S nainen

      • vaihtaisitosastoajoskus

        Kyllä vain,ja sinä olet palsta-addiktoitunut k "mies"


    • Veemies

      Unohtumaton Vee

    • Valot1111

      Valot päälle ja eteenpäin

    • miehenäkiinnostaa

      Oliko aloitus mieheltä miehelle?

      • joskusjossain

        R miehelle


      • Mesitassusi

        Niin, samoin minä pysähdyn ja mietin meitä ja muutamia hetkiä joita saimme olla kahdestaan. Olit niin suloinen ja lämmin. En unohda. Ehkä vielä joskusjossain.....


    • joskusjossain

      Ei ollut mieheltä miehelle, ei naiselta naiselle vain ihan luonnollisesti naiselta miehelle.
      Ei tärpännyt kirjaimet, en edes odota että tärppäisi.
      Ajatukset on vain joskus hyvä kirjoittaa ylös ja mietiskellä niitä syvällä sydämessä.

      • niin.päättelimme

        Sinä ja kaivattusi siis alatte samalla kirjaimella.


      • ehkä.silleen
        niin.päättelimme kirjoitti:

        Sinä ja kaivattusi siis alatte samalla kirjaimella.

        Ketkä te?
        En ole aloittaja, mutta niin... juu...


      • mielenkiinto_heräsi
        ehkä.silleen kirjoitti:

        Ketkä te?
        En ole aloittaja, mutta niin... juu...

        Kerrohan sitten millä kirjaimella alatte...


      • ehkä.silleen
        mielenkiinto_heräsi kirjoitti:

        Kerrohan sitten millä kirjaimella alatte...

        En tietenkään kerro.


      • tulen_puremaan_muuten
        ehkä.silleen kirjoitti:

        En tietenkään kerro.

        No tietenkin kerrot, miksi et uskaltaisi!?


      • ehkä.silleen
        tulen_puremaan_muuten kirjoitti:

        No tietenkin kerrot, miksi et uskaltaisi!?

        No iik, oletpa taas pelottava... 🙄
        Otan tuon lupauksena enkä siis kerro.


      • tulen_puremaan_muuten
        ehkä.silleen kirjoitti:

        No iik, oletpa taas pelottava... 🙄
        Otan tuon lupauksena enkä siis kerro.

        Okei sitten...seuraavan kerran kun näemme niin...??!!


      • ehkä.silleen
        tulen_puremaan_muuten kirjoitti:

        Okei sitten...seuraavan kerran kun näemme niin...??!!

        Siitä vaan, jos uskallat! Jos olet väärä, saat huutia. Jos olet oikea, muista olla hellä. ☺️


      • tulen_puremaan_muuten
        ehkä.silleen kirjoitti:

        Siitä vaan, jos uskallat! Jos olet väärä, saat huutia. Jos olet oikea, muista olla hellä. ☺️

        Niin hellä kuin lihansyöjä peto vain voi olla...nyt taidatkin jo pelätä.


      • raateluhampaineen
        tulen_puremaan_muuten kirjoitti:

        Niin hellä kuin lihansyöjä peto vain voi olla...nyt taidatkin jo pelätä.

        Taidatkin olla oikea raatelija peto!?


    • jokujostain

      Huomaan minäkin usein ajattelevani sinua. Joskus näen unia, joissa olemme yhdessä. Niistä herättyä on aina epämiellyttävää herätä, kun niiden haluaisi vain jatkuvan.

      • Naiseltatämä

        Samaistun tähän. Kerran näin unen, jossa tapahtui jotain sellaista välillämme, että olin onnellisempi kuin koskaan. No sitten heräsin. Pilvilinna romahti.


      • karponkarvalakki
        Naiseltatämä kirjoitti:

        Samaistun tähän. Kerran näin unen, jossa tapahtui jotain sellaista välillämme, että olin onnellisempi kuin koskaan. No sitten heräsin. Pilvilinna romahti.

        pilvilinnat romahtaa aina, karponlakki.


    • sielläjossain

      Näin hänestä unta jostain kumman syystä vaikka välissä on vuosia. Täällä taas pitkän ajan jälkeen. Vaikka arpapeliähän tämän on. Näinköhän vilauksen viime juhannuksena? Maailma tosin vie, ehkä toinen ihminenkin myöhemmin, mutta se ei estä vapautta kokea asioita.

    • mitäteenelämällä

      Kuvittelua. Ja harhoja. Näistä on palstat tehty. Osuu ja uppoaa. Pitäisi löytää elämälle suunta.

    • mklk

      Olet sielunkumppani.

      • mietiskelin

        Voiko sielunkumppanuutta käyttää väärin?


      • 8989
        mietiskelin kirjoitti:

        Voiko sielunkumppanuutta käyttää väärin?

        Minun mielipide että voi.


      • hmmmonkohannoin

        Eli kun pystyt aistimaan toisen ja tiedät miten aiheuttaa hänelle pahaa oloa niin käytät sielunkumppanuutta siihen. Minusta tuo ei ole sielunkumppanuutta silloin. Jos olisi, niin miksi kukaan valitaisi sielunkumppania, joka voi raadella sinut tarvittaessa vaikkapa riitojen tullessa.


    • jokukirjainosui

      H nainenko siellä huhuilee

      • Sivusta

        Sukunimen vai etunimen?


      • jokukirjainosui
        Sivusta kirjoitti:

        Sukunimen vai etunimen?

        Etunimi


    • Unelmaa

      Hukassa välillä itseltäänkin jos itsensä "löytää" ajattelemasta jotakuta. Ajatukset vapaana mieli harhailee milloin missäkin ja olet taas siinä niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana.

    • Nelly1966

      Olen tällaisen ihailun ja haikailun kohteena oleva nainen. Aika epätoivoista. Vuosia on kulunut jo niin paljon, että emme ole enää samoja ihmisiä kuin silloin ennen. Olet minulle täysin vieras ihminen eikä minulla ole mitään sanottavaa Sinulle. En halua jakaa elämääni kanssasi, vaan elää omaani. Tee Sinä samoin.

      • ontäällätaasoutoja

        Minusta on hienoa, että ihmiset kasvaa ja kehittyy ajan myötä, ei se ihmisten tunteita muuta, mutta muutoin voi muuttaa ihmistä positiivisempaan suuntaan tai negatiivisempaan suuntaan. Jos joku ihminen, jonka hyvin tuntee muuttuu vieraammaksi ettekä enää yhdessä jatka niin miksi kirjoittaa siitä täällä.


    • Exnaapuri

      S nainen kaipaa T miestä täälläkin ... Paljon olisi sanottavaa

      • Ääneenpohdintaa

        Kummasta sinä olet kiinnostunut. S vai T. Ilmeisesti tunnet heidän tarinansa.


    • äopl

      Tottakai tunnen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe