Jollekki kenties jotain..?
Olisko mun pitäny sanoo
18
56
Vastaukset
- Jookyllä
minulle, tässä, näe minut!
- kysynvaa
Mitä minun pitää sanoa?
- oovaanomaittes
kysynvaa kirjoitti:
Mitä minun pitää sanoa?
Nyt kannattaa mennä jo nukkumaan, eiköhän ne sanat tule sieltä ihan itsekseen eikä enää kenenkään käskystä:)
- vaikeasanoa
En tiedä, riippui ihan siitä siitä kenelle milloin mitä ja miksi ?
- kysynvaa
Eräälle vain noin parisen tuntia sitten.
- mitäolisitsanonu
Ehkä, kuka tietää.. Pitäisi tietää tarkemmin?
- kysynvaa
En mä tiiä.
- Ajanpatina
En tiedä tapauksestanne, mutta omakohtaisesti itse suosi/n/ttelen suoraa kommunikointityyliä. Aina toimii ja ainakin olet rehti.
- stammaren
"Olisko mun pitäny sanoo
Jollekki kenties jotain..?"
No voithan yrittaa, mutta änkytät niin pahasti, että ei sinun puheesta saa mitään selkoa. - schade_aber
Mutkun susta ei oo sanomaan mitää kellekkään.
- kiitoslannistuksesta
Jahas, joku on näimmä juorunnut. En minä sille mitään mahda että olen hiljainen jos porukassa on yksikin hieman oudompi ihminen minulle. Minulle on jo suuri saavutus (kaikkien vaikeuksieni jälkeen) ylipäätään se että pystyn mennä sinne muiden joukkoon.
- Älälannistu
kiitoslannistuksesta kirjoitti:
Jahas, joku on näimmä juorunnut. En minä sille mitään mahda että olen hiljainen jos porukassa on yksikin hieman oudompi ihminen minulle. Minulle on jo suuri saavutus (kaikkien vaikeuksieni jälkeen) ylipäätään se että pystyn mennä sinne muiden joukkoon.
Annan sulle kannustuksen
- Sitätarvitaan
Kiitos kaunis 😊💝
- valitettavaa
"Olisko mun pitäny sanoo"
Joo todellakin, mutta ethän sinä saatanan sönkkö saa sanaa suustasi silloin kun siiheniolisi paras tilaisuus. - metallicakopioikaiken
Tuossa hyvä alkuperäinen versio Whiskey in the Jar -kappaleesta, Thin Lizzy:
https://www.youtube.com/watch?v=6c0riyYFd2I - olenliianmilitaristinen
Ei tarvitse mistään sellaisista huolehtia että mitä pitäisi sanoa millekään "Komendantille"...
- Minä itse vain mietin että miten vastata rehellisesti johonkin gallup-tytön kysymykseen... eikä tarvitse olla huolissaan mistään sellaisestakaan muustakaan, ainakaan toistaiseksi. joo, olis pitänyt! =)
- haisteleniitävaihteeksi
Mitäs helvettiä tämä persereikiien haistelija homo homppeli täällä tekee, mene haistelemaan vaan niiitä duudsonien persereikiäsi, jotka sinua kiinnostavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470