Mulla ollut jo vuosia(-kymmeniä) haave itseäni vanhemmasta ( 65) Hesalaismiehestä,joka kutsuisi kylään ja siinä esim. kahvittelun/kaljottelun ohessa kaivaisi jykevän elimensä esille ja vaikka runkaten esittelisi sitä, antaisi ehkä koskeakkin....
Mitähän kautta kontakti em. kaltaiseen mieheen olisi mahdollinen?, olen jo kauan(ennen 'uudistusta) kokeillut chat/iskuri-ilmoitteluakin,mutta tuloksetta : (
Itse jo 53,taitaa jäädä haaveeksi???
Ja ->LöylykauhaKeijo voi leikkiä ihan itse sillä kauhallaan...
EsittelyäMulle
15
141
Vastaukset
Laita Suomi24 Posti oksatapois6 niin jutellaan?
- TaiVaihdaKuuppaan
Eikö tossa aloituksessa kehotettu sinua vaan leikkimään sillä kauhalla keskenäsi,vitun KAUHAKEIJO!
- TaiVaihdaKuuppaan
Eikö tossa aloituksessa kehotettu sinua vaan leikkimään sillä kauhalla keskenäsi,vitun KAUHAKEIJO!
- Um53Hesa
No,laitoin sulle postia,nyt vaan vastaamaan!
Ja kauhaKeke vetelee vaan kauhallaan😆! - Um53Hesa
Laitoin sulle postia jo päivällä,mutta etpä ole
vastaillut : (
Hesasta aiheesta kiinnostuneita miehiä....?
- Um53Hesa
Noo... vesan vanhemmat sedät...?
Kommentoikaa,vastailkaa!!!- Um53Hesa
Siis: Hesan vanhemmat sedät,enkä nyt jykevällä mtn jättikalua tarkoittanu,vaan kuva,hyvin sojottava peli,
leikattu tai leikkaamaton! - Um53Hesa
Um53Hesa kirjoitti:
Siis: Hesan vanhemmat sedät,enkä nyt jykevällä mtn jättikalua tarkoittanu,vaan kuva,hyvin sojottava peli,
leikattu tai leikkaamaton!Siis: kova...
- heppuhesasta
[email protected] olen 70 ja valmis esitteleen kulliani ja runkkailreen sulle. Saat kosketella ja sovittaa suuhunkin jos haluut. Paikka järjestyy hesan keskustassa... Viihdykettä tarjoon myös muille kuin viestiketjun aloittajalle.
- Um53Hesa
Upeeta,tuollaista miestä olen juuri kauan hakenutkin,laitan heti postia tulemaan ; )
- Um53Hesa
Um53Hesa kirjoitti:
Upeeta,tuollaista miestä olen juuri kauan hakenutkin,laitan heti postia tulemaan ; )
Vaikuttikin liian hyvälle ; ( turha näköjään nuolaista,ennenkuin herahtaa...
Postia olen laitellut,vaan eipä mitään kuulu : (
Eli jos Hesasta löytyisi esittelystä, runkkailusta ym. ym. kiinnostunut vanhempi mies?, ilmoittele itsestäsi!!!
- Um53Hesa
No eihän tää voi olla todellista!?!?
Pari viikkoa odotellut,eikä muka Helsingistä löydy tuollaisesta kiinnostuneita vanhempia
miehiä...😮?- Tampereenpappa
Täällä 67 vuotiaalla Raunolla olisi 18/5 kovana ja esittelisin mielelläni,mutta kun olen Tampereella asti,se sinua tuskin kiinnostaa? Saisit runkata ja imeä sitä myös!
- Citten
Hep! Mä olisin valmis
Tule Skypeen totteri41 .Täällä on sinun iso kyrpä kovana .Minä katselen usein tätä hevoskyrpää?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 983188
- 473152
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302210- 1331999
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161551Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51539- 171445